|
SOBW Brommer Races @ Staphorst
Auteur |
Bericht |
danlen
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 14, 2005 6:01 pm Berichten: 645 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Staphorst
|
nee geen rode velg striping en geen mono
zwarte velgen en gouden voorvork , maar lijkt niet echt op een beunding 
_________________ Hola , Como Estas ?
|
ma mei 28, 2007 10:20 pm |
|
 |
Dikke Richard Driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:13 pm Berichten: 1823 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: nagele stad achter de duinéh
|
foto's FIlmpjes?? 
_________________ Derbi SM Limited edition '07 :L:
Te Koop : 26mm carbs/Green luchtfilters:OO:
|
ma mei 28, 2007 10:21 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Mark RS70
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 06, 2006 9:53 am Berichten: 65 Woonplaats: Meppel
|
supermuck, ik denk dat ik em dan gewoon gemist heb want ik heb nog wel ff staan kijken naar alle brommers of ik wat bekends tegen kwam.
van hoelaat tot hoelaat stond ie er ongeveer dan?
heb daar maar 1 rs zien staan en dat was een sbk.
|
di mei 29, 2007 12:07 am |
|
 |
sobw racer rs 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 21, 2006 10:18 pm Berichten: 46 Woonplaats: wijhe
|

hallo,
ik heb gister deel genomen aan de sobw race in staphorst.
de racer is geheel heel gebleven ondangs het slechte weer.
ik zal ff een kort verslag doen.
traing 1
de racer liep super goed de baan was droog weer was dus nog goed ik voelde me meteen weer thuis op de baan vorig jaar ben ik er 5 geworden.
tijdtraing
het weer was nog goed baan was droog racer deed het super ik had een tijd van 1.13.659 neer gezet dus ik mocht van een 5 plek starten daar was ik super blij mee.
race 1
het weer was bar slecht de baan was super nat de plassen lagen gewoon op de baan toen begon de race ik had een super goede start ik lag meteen 3e de aan was wel een beetje glad maar de racer had goed grip dus heb ik tot het einde op de 3 plek gelegen en ook zo gefinishd daar was ik dus zeer tevreden over. dus toen had ik 65 punten te pakken.
race 2
het weer was super goed de baan was lekker droog ik moest weer van een 5 plek starten dit keer ging de start heel slecht ik lag 7e dus ik moest harder werken om weer voor in mee te komen dus het heeft 12 ronden geduurd en ja hoor toen lag ik weer 3e toen nog 4 ronden te gaan en ja ik werd weer 3e dus ik was hartsikke blij ik had weer 65 punten.
einde van de wedstrijden worden de punten op geteld en worden de winners bekend en jah ik zat er ook bij ik ben van de gehele dag 2e geworden dus ik mocht weer het podium op een beker in ontvagst te nemen met een mooie bos bloemen.
dit was de wedstrijd dag in staphorst ondangs het slechte weer toch een geslaagde dag.
mijn broer maakt fotos van de sobw races hij heeft ook een eigen site dus als jullie het leuk vinden van een paar wedstrijden fotos te kijken. kijk dan op wwwGFotografie.nl
mvgr Robin R&M Racing Wijhe
|
di mei 29, 2007 4:34 pm |
|
 |
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
hey robin , in welke klasse rij jij mee ?
jongen hier uit de buurt , sybren koop wind rijd in de expi klasse , ken je hem ?
|
di mei 29, 2007 5:08 pm |
|
 |
sobw racer rs 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 21, 2006 10:18 pm Berichten: 46 Woonplaats: wijhe
|
ik rij in de sportklasse watergekoeld nr 27
ja ik ken hem wel
|
di mei 29, 2007 5:36 pm |