HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr mei 02, 2025 6:46 pm

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 Mijn Zundapp 
Auteur Bericht
Mooiweerrijder
ApriliaForum Member

Bericht 
Persoonlijk ben ik altijd wel een fan geweest van de Puch Maxi, lekker stevig en simpel apparaat, rijdt bovendien nog erg goed ook. Die van mij heeft helaas het veld moeten ruimen voor het andere spul, jammer.

Maar mooi Puchje Werner, erg mooi met al dat chroom en die spaakwielen. Ik dacht eerst dat je het over zo'n hash-puch had toen je het over je oldtimer had, maar die Maxi's zijn natuurlijk ook al op leeftijd.

En 1750 aan dat dingetje uitgegeven ? Iedereen lekker laten kletsen, als je dat leuk vind moet je dat doen en twee weken niet roken en drinken en je hebt het weer terugverdiend ;)

Je kan trouwens ook nog je cylinder en kop polijsten, net als je carterdeksels, tis een k.tbaan maar het kan erg mooi worden.

zo mei 23, 2004 3:32 pm
Profiel
[YRT]
ApriliaForum Member

Bericht 
ik heb het geprobeerd jah alleen HET WEER beelfd derin zitten dus allemaal zwarte vlekjes enzo dus ik dacht ach ik spuit hem wel zwart is een mooi geheel bij dat zadel en banden enzo blok heb ik tevend wel gepolijst zag der aardig mooi uit :^^: ik heb hier in me kamer nog een frame staan special gespoten door mij zelf (das me hobby O:-) ) die komt uit 73 O:-) dus nog een tintje ouder :P ze zijn geloof ik vanaf 1969 gemaakt poch Maxi`s wel vershillende naturlijk Maxi-N Maxi-s en natuurlijk de normale maxi O:-) maar een mv50 lijkt me echt niks :{}:

zo mei 23, 2004 4:10 pm
Profiel WWW
Jorrit
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 6
Bericht 40 yo zunndapp 80km/u
k heb ook un zunndapppp, loopt 80 ( dik 40 jaar oud )
maar liefst zit ik nog op mn RS :D

za jul 14, 2007 7:31 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
aprilia kevin
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 41
Bericht 
Beetje offtopic hiervoor maar ok :P

Me Pa heb een supersport gehad, had ok alles verchroomd, als ik die foto's nog zie, maar 80km/h is helemaal niet verkeerd hoor, me pa reedt met ander uitlaatje max 65km/h met zen zundapp :^^:

Edit: btw move to andere brommers? :P

vr jul 20, 2007 7:13 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Tjerk
Administrator

Bericht 
Inderdaad, niet echt de bedoeling.

//dicht dan maar + //move

vr jul 20, 2007 7:27 pm
Profiel WWW
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2