Auteur |
Bericht |
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
 Re: Zundapp van Felix
hip ding
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
za sep 06, 2008 8:26 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Utrechtterror
ApriliaForum Member
|
wtf...felix> brommer? 
_________________ Yamaha FZR600 Genesis
|
za sep 06, 2008 8:41 pm |
|
 |
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
volgende dingen misschien even doen zodat hij het ook blijft doen; * tank leeghalen en nieuwe benzine in doen (letop! mengsmering) * nieuw benzinefilter * nieuwe ketting * carb reinigen (ja, eraf en uit elkaar) * nog ff je cil eraf halen en kijken of je zuiger nog goed is (luchtgekoeld dus makkie)  veel plezier ermee 
za sep 06, 2008 8:45 pm |
Persoonlijk album
|
 |
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
Itakura schreef: volgende dingen misschien even doen zodat hij het ook blijft doen; * tank leeghalen en nieuwe benzine in doen (letop! mengsmering) (LATEN DOEN DOOR DEALER) * nieuw benzinefilter(LATEN DOEN DOOR DEALER) * nieuwe ketting(LATEN DOEN DOOR DEALER) * carb reinigen (ja, eraf en uit elkaar)(LATEN DOEN DOOR DEALER) * nog ff je cil eraf halen en kijken of je zuiger nog goed is (luchtgekoeld dus makkie) (LATEN DOEN DOOR DEALER)  veel plezier ermee  je hebt het wel tegen felix he, daarom heb ik ff aanpassing gemaakt 
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
za sep 06, 2008 8:58 pm |
|
 |
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
jaja felix vind het wel een mooitje, alleen die wielen 
|
za sep 06, 2008 9:01 pm |
|
 |
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
floRiS50 schreef: Itakura schreef: volgende dingen misschien even doen zodat hij het ook blijft doen; * tank leeghalen en nieuwe benzine in doen (letop! mengsmering) (LATEN DOEN DOOR DEALER) * nieuw benzinefilter(LATEN DOEN DOOR DEALER) * nieuwe ketting(LATEN DOEN DOOR DEALER) * carb reinigen (ja, eraf en uit elkaar)(LATEN DOEN DOOR DEALER) * nog ff je cil eraf halen en kijken of je zuiger nog goed is (luchtgekoeld dus makkie) (LATEN DOEN DOOR DEALER)  veel plezier ermee  je hebt het wel tegen felix he, daarom heb ik ff aanpassing gemaakt  hahahahahaha +1 
za sep 06, 2008 9:03 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Felix
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 6:11 pm Berichten: 1469 Woonplaats: Oegstgeest
|
Itakura schreef: volgende dingen misschien even doen zodat hij het ook blijft doen; * tank leeghalen en nieuwe benzine in doen (letop! mengsmering) - Ja * nieuw benzinefilter - Nee * nieuwe ketting - Nee * carb reinigen (ja, eraf en uit elkaar) - Wel ff checke ja * nog ff je cil eraf halen en kijken of je zuiger nog goed is (luchtgekoeld dus makkie) - Nee  veel plezier ermee  Ik zal mijn versie er ff van maken. Het hele ding is 3k geleden HELEMAAL gereviceerd, dus het meeste wat jij hebt gezegd hoeft niks aan te worden veranderd. Benzine enzo heb ik eerlijk gezegd geen idee van, maar ik doe het wel voor de zekerheid. En volgens mij zit er ook zgan carb op. En ik heb alle andere onderdelen nog in een doos gekregen. Waarom is trouwens de naam veranderd? 
za sep 06, 2008 11:28 pm |
|
 |
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
omdat hij te onduidelijk was...
maar als je je benzine vervangt, moet je je carb ook ff losschroeven aangezien daar ook oud benzine in zit.. kan je m gelijk schoon maken
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
za sep 06, 2008 11:31 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Felix
ApriliaForum Member
|
Ok bedankt voor de tip. Kga dat morgen dan ff proberen te doen, en dan gelijk achterlicht erop bakken. 
za sep 06, 2008 11:35 pm |
|
 |
Itakura
ApriliaForum Member
|
je zei dat hij 3 jaar stil gestaan had, controleer ff of je keringen nog zacht zijn, de kans is groot dat die uitgedroogd zijn en toe zijn aan vervanging... toch zou ik voor de zekerheid je cil er ff afhalen ook al is hij gereviseerd, hij heeft 3 jaar droog gestaan... kan best zijn dat het een en ander "verweerd " is... maarjah het hoeft natuurlijk niet maar het is zo gedaan en je hebt er een stuk meer zekerheid door 
zo sep 07, 2008 12:10 am |
Persoonlijk album
|
 |
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
WAAAAAAAATTTT!!!! FELIX EEN BROMMER!!!???  leuk man, eindelijk! 
zo sep 07, 2008 12:54 am |
Persoonlijk album
|
 |
Felix
ApriliaForum Member
|
 Werd wel tijd ja. Nu moet ik alleen nog wachten totdat ik er eindelijk mee kan rijden. 
zo sep 07, 2008 1:18 am |
|
 |
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
felixxx ik ben nu iop dit moment een beetje dronken maar zover dat ik et kan beoordelen heb jij een mooie 529, daarom had je ook zoveel vragen over mijne, een dapp is natuurlijk veel mooier als een aprilia  ahah gehehhe ik wens jou er v eel suc6 mee en een hoop plezier!!! werd trouwens wel tijd dat jij een brommertje kreeg!!! hahah maar vet ding!! -xx-
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
zo sep 07, 2008 1:50 am |
|
 |
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
dit kan niet dit is zeker een grap  . tis nog lang geen 1 april.  mooi man nu kun je altijd nog doorsparen voor wat anders als je dat uberhaupt kunt
|
zo sep 07, 2008 3:55 am |
|
 |
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
 Re: Mein Dapf!
af1special schreef: na 2500 posts eindelijk een brommer leuke brommer hoor, succes ermee haha geweldig Heb je nou al een rijbewijs dan? 
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
zo sep 07, 2008 10:58 am |
Persoonlijk album
|
 |
|