Auteur |
Bericht |
Rabin
ApriliaForum Member
|
 Rabin's Derbi GPR
Hey, mensen. Ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van een Derbi GPR Nieuw Model. Vind hem echt te vet  , en hij rijd heerlijk. Alleen na 5 minuten rijden, voor de eerste keer op een schakel. Stond de koppelingshevel helemaal naar onder. Na de hevel losgehaald te hebben, blijkt dat bloke waar hij aan vast zit, wat weer vast aan het blok zit ''bot'' te zijn. De tandjes zijn helemaal afgesleten, en nu kan ik niet meer schakelen. Leuk dan, nieuwe brommer gekocht, meteen kapot. Maar weet iemand waar ik dit onderdeel kan krijgen? Vind die specifieke onderdeel op internet niet. Ik maak morgen foto's van de brommer, aangezien het nou al donker is. Heb ook meteen een nieuwe helm gekocht: Een AGV K2.
Een rossi replica: VR46, fijne helm vind ik zelf dan
Morgen plaats ik de foto van de GPR.
|
vr sep 07, 2007 10:40 pm |
|
 |
RS_LOVER
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 13, 2006 6:29 pm Berichten: 53 Woonplaats: Oudebosche
|
gefeliciteerd jonge... hou hem heel 
|
vr sep 07, 2007 10:43 pm |
|
 |
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
garantie? 
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
vr sep 07, 2007 10:50 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RS_LOVER
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 13, 2006 6:29 pm Berichten: 53 Woonplaats: Oudebosche
|
ja dan nog.... anders ben je brom weer ff kwijt omdat het gemaakt moet wore
|
vr sep 07, 2007 10:55 pm |
|
 |
Rabin
ApriliaForum Member
|
Nee, is 2dehands. Begint al goed, maar heb toch nogsteeds het idee dat het een goede koop was. Ga vandaag eens even naar wat bromboeren hier in de buurt bellen. Ik hoop dat ze die al hebben liggen, want ik heb echt geen zin om te wachten  .
|
za sep 08, 2007 11:22 am |
|
 |
THAI-fight
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 15, 2005 7:26 pm Berichten: 394 Woonplaats: ja
|
eindelijk een mede gpr eigenaar  ik w8 op de foto's 
_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
...it´s not a game , it´s real...
|
za sep 08, 2007 12:49 pm |
|
 |
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
Rabin schreef: Nee, is 2dehands. Begint al goed, maar heb toch nogsteeds het idee dat het een goede koop was. Ga vandaag eens even naar wat bromboeren hier in de buurt bellen. Ik hoop dat ze die al hebben liggen, want ik heb echt geen zin om te wachten  .
Voeg me is toe op msn; killzone.1337@gmail.com
Ik neem aan dat je dat blokje bedoelt waar je schakelpedaal aan vast zit? Dat blokje dat je op die 'as' moet schuiven en een schroef aan de bovenkant erin moet draaien? Easyparts.nl moet je wezen maar kan je opzich wel helpen, ik heb dat ook al keer gehad met mijn nieuwe RS 
|
za sep 08, 2007 1:30 pm |
|
 |
Rabin
ApriliaForum Member
|
Het probleem met de schakelpook is opgelost. Aan de andere kant zaten de tandjes er wel nog. Dus heb ik er aan de andere kant schroefdraad in laten zetten, en dus andersom erop opgezet. Nu werkt hij weer perfect. Op Easyparts.nl verkopen ze niet gewoon los dit blokje, maar zit er meteen de schakelhevel aan, en dit kost € 50,-.
|
za sep 08, 2007 8:15 pm |
|
 |
Rabin
ApriliaForum Member
|
|
za sep 08, 2007 8:18 pm |
|
 |
TwanMass
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 11, 2007 10:55 pm Berichten: 2097 Afbeeldingen: 7
|
zon machine blijft echt machtig mooi 
_________________ NIEUWE HARDCORE MIX (Feb. 2012): http://youtu.be/3Yi_J2z10wM
|
za sep 08, 2007 8:37 pm |
Persoonlijk album
|
 |
THAI-fight
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 15, 2005 7:26 pm Berichten: 394 Woonplaats: ja
|
ik had precies hetzelfde probleem met het schakelpookje...toen ook op dezelfde manier opgelost...
misschien dat je wat meer kan vertellen over je brommer:...km stand...plannen? problemen? hoe vind je hem rijden? waarom heb je voor deze gekozen? is het de glimmende rode? (zo te zien wel) ....
hoe hard gaat ie met welke vertanding?
kan je misschien wat mooie foto's maken overdag 
_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
...it´s not a game , it´s real...
|
zo sep 09, 2007 1:38 pm |
|
 |
Rabin
ApriliaForum Member
|

Hey, nja. De huidige kilomterstand is 6128. Ik vind hem heerlijk rijden, en zelfs het '' harde zadel'' zit lekker. Alleen schuif ik er de hele tijd overheen, maar dat heb je natuurlijk niet met en leren motorpak. Over het zadel zit een soort kunsstof. Volgensmij heeft hij een standaard vertandig, en hij gaat 85 km per uur met de prop uit de uitlaat. Eerst wou ik altijd een tzr, voor het groote 2dehands aanbod, en de vaak leuke 2dehands prijzen. Maar ik vond die Aprilia RS 2006 en die GPR toch altijd een stuk mooier, alleen die aanschafprijzen. Naar lang sparen, veel spullen verkopen, en een kleine lening bij mijn vader was het dan zover. Ik kon gaan kijken voor iets leukers, en toen kwam ik toevallig deze GPR op 6km afstand van mijn huis tegen. Met maar 6000 km op de teller, voor € 2000,-. Ik ben trouwens uiteindelijk voor de GPR gegaan, omdat je voor de RS geen onderdelen binnen de garantie perioden. Ben naar iets van 5 dealers gegaan en allemaal zeiden zij hetzelfde, vaak 3 maanden wachten op een onderdeel als je nog garantie op je RS had. En aangezien deze dingen vaak ''kinderziektes'' in het begin hebben ben ik toch gegaan voor de GPR. Ik had trouwens een Afspraak voor een RS op te halen in Noord-Brabant. Maar die werd 3 avonden voor ik wou komen kijken gestolen.
|
zo sep 09, 2007 2:41 pm |
|
 |
Rabin
ApriliaForum Member
|
Planner voor de toekomst: Letters van de banden witten
Schuren, en in een andere kleur spuiten.
Elektra in orde maken.
Blok verzorgen/schoonmaken.
Uitlaat opknappen/andere uitlaat.
|
zo sep 09, 2007 2:43 pm |
|
 |
Rabin
ApriliaForum Member
|
en nog een set nieuwe handvaten.
|
zo sep 09, 2007 3:26 pm |
|
 |
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 07, 2007 10:17 pm Berichten: 830 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Blaricum
|
waarom andere kleur spuiten?
_________________ als iedereen aan zichzelf denkt word aan iedereen gedacht.
Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid
|
zo sep 09, 2007 3:31 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|