Auteur |
Bericht |
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
vandewallejan schreef: beemsterkaas schreef: leuke rs , beetje saaie kleur maar zal wel hard gaan straks  nja iedereen laat zen RS zo opvallen de laatste tijd aan het uitzicht sneeuwwit of knalgeel . of zwart met rood op van mij blijftie gewoon zwart maar opnieuw gespoten en met de replica stickers op en gaan mijn doelpunt is 150 km/u als dat zal lukken weet ik niet maar met bewerkte carters en cilinder ook wat aanpassen zal die wel gaan
mwa als je vertanding mar goed is haal je dat wel
oftie dan nog optrekt is een ander verhaal 
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
wo jun 22, 2005 1:19 pm |
Persoonlijk album
|
 |
vandewallejan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 20, 2004 8:00 pm Berichten: 36 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: België - Tielt
|
RS Rens schreef: vandewallejan schreef: beemsterkaas schreef: leuke rs , beetje saaie kleur maar zal wel hard gaan straks  nja iedereen laat zen RS zo opvallen de laatste tijd aan het uitzicht sneeuwwit of knalgeel . of zwart met rood op van mij blijftie gewoon zwart maar opnieuw gespoten en met de replica stickers op en gaan mijn doelpunt is 150 km/u als dat zal lukken weet ik niet maar met bewerkte carters en cilinder ook wat aanpassen zal die wel gaan mwa als je vertanding mar goed is haal je dat wel  oftie dan nog optrekt is een ander verhaal 
welja degene waarmee ik samen werk had vroeger ook een RS 98 AM6
heeft 3 weken bezig geweest om alleen de blok al te bewerken
de zijne ging 155 (met goeie vertanding  )
en die trok in 1e en 2e op zijn achterwiel
voor mij was dat de zotste brommer ooit gezien
heeft rond de 4000€ betaald dan voor zen rs in totaal
hij was het wel waard ze 
_________________ SpEeD iS tHe GaMe , MaLoSsI Is ThE NaMe
|
wo jun 22, 2005 1:24 pm |
|
 |
APRILIArsJELLE
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 05, 2005 8:26 pm Berichten: 163 Afbeeldingen: 13 Woonplaats: Boskoop
|

vandewallejan schreef: rs-power schreef: vandewallejan schreef: rs-power schreef: APRILIArsJELLE schreef: vandewallejan schreef: APRILIArsJELLE schreef: tof ding hoor maar geen zijkape? ik ook zown model cool he;) jawel wel zijkappen maar had geen zin om die te steken na die andere uitlaat te steken is het ook de laatste oud model van jou ? met een 6schakelsmotor ? ja ook 6schakelsmotor en ook oud model staat ook erges bij album de mijne zelf 6 bak eronder gezet of zat die er al onder? zit stad onder zon type RS is dus niet zo weinig modellen uit 98 hebben std een am6 blok dus als je er 1 hebt zijn ze aardig zeldzaam meestal zijn ze uitgerust met am5 maar vooral die uit het buitenland hebben am6 mijn rs had dus ook een am6 (volgens mij is die uit 98) iig een chesterfield model oorspronkelijk en verder verschilt het am6 blokkie van de rs met de nieuwe type am6 blokken zijn niet helemaal gelijk :) wistek al zijn enkele RS'en die standaard met een AM6 zitten deze AM6 is anders van de nieuwe en de ùmijne is zo-ene
zat er indd al op toen ik em kocht
|
wo jun 22, 2005 4:43 pm |
Persoonlijk album
|
 |
MMM
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 01, 2005 11:49 pm Berichten: 49 Woonplaats: Gelderland
|
Hmmm. denk het eerlijk gezegt niet.
_________________ Aprilia lover sins 1989
|
wo jun 22, 2005 5:38 pm |
|
 |
vandewallejan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 20, 2004 8:00 pm Berichten: 36 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: België - Tielt
|
MMM schreef: Hmmm. denk het eerlijk gezegt niet.
dat is dan pech voor u
maar het is zo
en als je het niet gelooft moet je maar es de geschiedenis zoeken van de RS van 98 he
welke soorten je had enzo
|
wo jun 22, 2005 8:30 pm |
|
 |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
Een OM rs bestaat wel met een 6 bak er stanaard onder.
een maat van mij heb er ook een. Ik 8 eerst ook at het zo gemaakt was. Maar bij nader bekijken zit dit er standaard onder.
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
wo jun 22, 2005 9:16 pm |
|
 |
MMM
ApriliaForum Member
|
vandewallejan schreef: MMM schreef: Hmmm. denk het eerlijk gezegt niet. dat is dan pech voor u maar het is zo en als je het niet gelooft moet je maar es de geschiedenis zoeken van de RS van 98 he welke soorten je had enzo
Hiermee bedoelde ik eigenlijk dat hij een snelheid van 150 gaat halen.
dat betwijfel ik namelijk sterk, maarja alles is mogelijk tegenwoordig.
|
wo jun 22, 2005 9:25 pm |
|
 |
rs-power
ApriliaForum Member
|
vandewallejan schreef: RS Rens schreef: vandewallejan schreef: beemsterkaas schreef: leuke rs , beetje saaie kleur maar zal wel hard gaan straks  nja iedereen laat zen RS zo opvallen de laatste tijd aan het uitzicht sneeuwwit of knalgeel . of zwart met rood op van mij blijftie gewoon zwart maar opnieuw gespoten en met de replica stickers op en gaan mijn doelpunt is 150 km/u als dat zal lukken weet ik niet maar met bewerkte carters en cilinder ook wat aanpassen zal die wel gaan mwa als je vertanding mar goed is haal je dat wel  oftie dan nog optrekt is een ander verhaal  welja degene waarmee ik samen werk had vroeger ook een RS 98 AM6 heeft 3 weken bezig geweest om alleen de blok al te bewerken de zijne ging 155 (met goeie vertanding  ) en die trok in 1e en 2e op zijn achterwiel voor mij was dat de zotste brommer ooit gezien heeft rond de 4000€ betaald dan voor zen rs in totaal hij was het wel waard ze 
Hmzz..
Setup please?
_________________ [5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)
|
do jun 23, 2005 1:16 am |
|
 |
MMM
ApriliaForum Member
|
rs-power schreef: vandewallejan schreef: RS Rens schreef: vandewallejan schreef: beemsterkaas schreef: leuke rs , beetje saaie kleur maar zal wel hard gaan straks  nja iedereen laat zen RS zo opvallen de laatste tijd aan het uitzicht sneeuwwit of knalgeel . of zwart met rood op van mij blijftie gewoon zwart maar opnieuw gespoten en met de replica stickers op en gaan mijn doelpunt is 150 km/u als dat zal lukken weet ik niet maar met bewerkte carters en cilinder ook wat aanpassen zal die wel gaan mwa als je vertanding mar goed is haal je dat wel  oftie dan nog optrekt is een ander verhaal  welja degene waarmee ik samen werk had vroeger ook een RS 98 AM6 heeft 3 weken bezig geweest om alleen de blok al te bewerken de zijne ging 155 (met goeie vertanding  ) en die trok in 1e en 2e op zijn achterwiel voor mij was dat de zotste brommer ooit gezien heeft rond de 4000€ betaald dan voor zen rs in totaal hij was het wel waard ze  Hmzz.. Setup please?
Ik betwijfel dat sterk, maarja...
|
do jun 23, 2005 8:22 am |
|
 |
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|

MMM schreef: rs-power schreef: vandewallejan schreef: RS Rens schreef: vandewallejan schreef: beemsterkaas schreef: leuke rs , beetje saaie kleur maar zal wel hard gaan straks  nja iedereen laat zen RS zo opvallen de laatste tijd aan het uitzicht sneeuwwit of knalgeel . of zwart met rood op van mij blijftie gewoon zwart maar opnieuw gespoten en met de replica stickers op en gaan mijn doelpunt is 150 km/u als dat zal lukken weet ik niet maar met bewerkte carters en cilinder ook wat aanpassen zal die wel gaan mwa als je vertanding mar goed is haal je dat wel  oftie dan nog optrekt is een ander verhaal  welja degene waarmee ik samen werk had vroeger ook een RS 98 AM6 heeft 3 weken bezig geweest om alleen de blok al te bewerken de zijne ging 155 (met goeie vertanding  ) en die trok in 1e en 2e op zijn achterwiel voor mij was dat de zotste brommer ooit gezien heeft rond de 4000€ betaald dan voor zen rs in totaal hij was het wel waard ze  Hmzz.. Setup please? Ik betwijfel dat sterk, maarja...
Ik ben ook benieuwd naar de setup
ik denk dattie zen vertanding zo had staan dattie naar un miniut op 30 km/h zat 
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
do jun 23, 2005 10:55 am |
Persoonlijk album
|
 |
rs-power
ApriliaForum Member
|

MMM schreef: rs-power schreef: vandewallejan schreef: RS Rens schreef: vandewallejan schreef: beemsterkaas schreef: leuke rs , beetje saaie kleur maar zal wel hard gaan straks  nja iedereen laat zen RS zo opvallen de laatste tijd aan het uitzicht sneeuwwit of knalgeel . of zwart met rood op van mij blijftie gewoon zwart maar opnieuw gespoten en met de replica stickers op en gaan mijn doelpunt is 150 km/u als dat zal lukken weet ik niet maar met bewerkte carters en cilinder ook wat aanpassen zal die wel gaan mwa als je vertanding mar goed is haal je dat wel  oftie dan nog optrekt is een ander verhaal  welja degene waarmee ik samen werk had vroeger ook een RS 98 AM6 heeft 3 weken bezig geweest om alleen de blok al te bewerken de zijne ging 155 (met goeie vertanding  ) en die trok in 1e en 2e op zijn achterwiel voor mij was dat de zotste brommer ooit gezien heeft rond de 4000€ betaald dan voor zen rs in totaal hij was het wel waard ze  Hmzz.. Setup please? Ik betwijfel dat sterk, maarja...
waarom denk je dat ik naar de setup vraag 
_________________ [5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)
|
do jun 23, 2005 1:57 pm |
|
 |
vandewallejan
ApriliaForum Member
|

rs-power schreef: vandewallejan schreef: RS Rens schreef: vandewallejan schreef: beemsterkaas schreef: leuke rs , beetje saaie kleur maar zal wel hard gaan straks  nja iedereen laat zen RS zo opvallen de laatste tijd aan het uitzicht sneeuwwit of knalgeel . of zwart met rood op van mij blijftie gewoon zwart maar opnieuw gespoten en met de replica stickers op en gaan mijn doelpunt is 150 km/u als dat zal lukken weet ik niet maar met bewerkte carters en cilinder ook wat aanpassen zal die wel gaan mwa als je vertanding mar goed is haal je dat wel  oftie dan nog optrekt is een ander verhaal  welja degene waarmee ik samen werk had vroeger ook een RS 98 AM6 heeft 3 weken bezig geweest om alleen de blok al te bewerken de zijne ging 155 (met goeie vertanding  ) en die trok in 1e en 2e op zijn achterwiel voor mij was dat de zotste brommer ooit gezien heeft rond de 4000€ betaald dan voor zen rs in totaal hij was het wel waard ze  Hmzz.. Setup please?
µzo beetje de basis lijk mij
niet de gewone airsal cil
maar de RR8 met w-poort
en 6 weken bewerken aan het blok
vertandingen
gewoon alles aangepast dat je maar kan
|
za jun 25, 2005 1:12 pm |
|
 |
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
geef is gewoon een echte setup. 6 weken aan het blok werken ken iedereen zeggen.
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
za jun 25, 2005 5:44 pm |
|
 |
vandewallejan
ApriliaForum Member
|
lagel schreef: geef is gewoon een echte setup. 6 weken aan het blok werken ken iedereen zeggen.
ja manneke
denkje gij da kik al die merken enal kan onthouden alstie em da eens zegt
kdenk daje gie ma uj mulle moogt oudn ze tegen em .
en als je het niet verstaat ==> pech voor jou
|
ma jun 27, 2005 1:03 am |
|
 |
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
wat krijgen we nou? bedreigeningen op het forum van iemand die nogeens brommer mag rijden?  veel gekker moet het nie worden, enne, van lawrence blijf je af denk ik , k woon er nog geen 5 kilometer van af
wat je topic betreft: eerst zeg je dat ie 3 weken aan zun blok bezig is geweest, en nu opeens weer zes...
_________________ er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan
|
ma jun 27, 2005 9:20 am |
|
 |
|