Auteur |
Bericht |
Jantjj
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 27, 2007 5:41 pm Berichten: 277 Woonplaats: Sint Maartensdijk
|
 Re: Chrizu's Aprilia RS 50 My08 Black/Red
Dat is dan wel lekker balen ja, als ze je TW niet op vooraad hebben 
|
do jan 15, 2009 5:39 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
Update: Eindelijk mijn brommer opgehaald vandaag met de Metrakit eronder! Helaas hadden ze de tandwielen nog niet binnen maar dat komt nog wel. Ik heb hem alleen nog maar naar huis gereden om hem ff te bewonderen. En tering wat een ding zeg woei! Hij trekt em als een malle vanaf de 7k zo door naar de 12k als niet meer :O  Ik had hem nog niet goed kunnen bekijken op zijn huidige max omdat ik geen goed recht stuk heb kunnen vinden zonder onderbrekingen maar heb in zijn 6 al de 85 gehaald met de 11,5k toeren. Dus als die nieuwe vertanding erop zit ga ik hem zeker doorknalluh  Ik maak een deze dagen nog wel een foto aangezien ik druk bezig ben met school EN de brommer weer goed schoon moet maken voordat hij op de foto mag  Het is wel weer ff wennen hoor dat rijden met veel minder koppeling. Ben nogal gewend om in Adam rustig achter de autos aan te kunnen rijden met lage toeren dan mee te rijden vanuit 3-4k. Maar dat is nu een beetje onhandig  Dus het wordt tijd om binnenkort weer ff de straat op te gaan en te oefeneuuuuh! Nou oefenen...wennen  Voor btw degenen die willen weten wat voor sproeier erin zit het is maatje 88. Verschilt per brommer maja misschien heb je er wat aan! Ik ga weer verder kwijlen doei! 
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
vr jan 16, 2009 5:15 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
Update:
Waarschijnlijk slecht nieuws. Ik was onderweg naar huis vandaag en in de bocht begon mijn brommer van 5k toeren uit te vallen. Hij schokte nog 2 keer naar voren en wilde niet meer aan. Ik heb ff 5 min gewacht maar tevergeefs. Heb geprobeerd hem aan te duwen en dat lukte wel. Stationair bleef hij ook gewoon draaien. Maar zodra uit hem uit doe wilt hij niet meer aan tenzij ik hem aanduw. Dit betekent vast een warmloper of niet? Aan de performance heb ik niet echt veel gemerkt. Wat moet ik allemaal gaan vervangen nu? Complete cilinder + zuiger + zuigerveren? Dat gaat me dan 500EU kosten. En anders bel ik straks scootercity ff.
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
do jan 22, 2009 5:40 pm |
|
 |
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
heb je er wel een grotere sproeier in gedaan? wat je zou kunnen doen is even het koelvloeistof eruit laten lopen, en cilinder er even af halen om te kijken of er vegen op de cilinderwand of de zuiger zitten..
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
do jan 22, 2009 5:48 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
Ik heb vorige week een Metrakit uitlaat erop laten zetten door Scootercity en die hebben hem afgesteld. Er zit wel een grotere sproeier in ja eerst 80 en nu 88.
|
do jan 22, 2009 5:53 pm |
|
 |
Aprilia Driver 69
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 23, 2008 10:19 am Berichten: 4681 Afbeeldingen: 5
|
eeuh heefd die niet last gehad van de regen soms? klinkt mischien stom maar dat komt ze ff in me op 
_________________ Aprilia RS50 MY08 gp white Aprilia RS50 MY07 Repsol replica
|
do jan 22, 2009 5:55 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
Ik heb net ff gekeken of hij weer wilde starten en yes hij ging aan. Ik zat er ook aan te denken dat het door het natte weer is gekomen maar dacht misschien dat dat vrij weining kan doen tegen een blok die superheet is en koelvloeistof heeft. Ik wil niet aan me brommer gaan sleutelen want dan kan scootercity altijd zeggen dat ik degene ben die hem verneukt heeft. Maar wat kan de regen dan allemaal zo aantasten zodat hij zo uitvalt?
|
do jan 22, 2009 6:06 pm |
|
 |
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
vocht bij de bougiedop misch.. had tzr geloof ik ook nog wel eens last van..
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
do jan 22, 2009 6:16 pm |
Persoonlijk album
|
 |
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
He Het komt wel is voor dat in de regen je brommer uitvalt ja.. zoals matthijn zegt. Bougiedop eraf, ff schoonblazen en er weer op. ( als je in de regen rijd spetterd het water overal op/in en soms in de bougiedop. maarja, ff schoonmaken! Had ik bij mn drd black edition ook heel vaak, viel altijd uit in de regen 
do jan 22, 2009 6:25 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
Yep lijkt erop dat er gewoon vocht bij de bougie was gekomen. De vonk kwam toen niet zo goed door. Vandaar dat hij wel gewoon stationair bleef lopen. Met een warmloper gaat dat niet zo gemakkelijk. Ik heb hem 3 keer na het voorkomen van dit voorval gestart en iedere keer ging hij zonder problemen aan. Ben ik ff blij dat het geen warmlopertje is  Morgen dan maar toch ff die lakwax hale zodat al die poetskrassen weggewerkt kunnen worden. Veel moeten schoonmaken met al die verbouwingen hiero in Ijburg en dat modder en regen  Ik ben van plan om commandant te halen. Is dat een goede of is er iets specifiekers voor onze brommertjes met glanslak? Ik ben van plan nummertje 5 te halen van commandant met een paar poetsdoekies. Of raden jullie me wat anders aan? Hoor het tot die tijd ff hier een pilsje op drinke dat het geen warmlopertje was 
|
do jan 22, 2009 11:54 pm |
|
 |
frankyman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 01, 2008 1:56 pm Berichten: 938 Woonplaats: Laren
|
commandant is een polijst middel hea, dat haalt een laagje van je lak af Als ik jou was zou ik om te poetsen gewoon turtle wax halen, heb ik zelf ook echt super 
_________________ Derbi senda sm extreme 2008 #sold#
|
vr jan 23, 2009 12:12 am |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
Update: Heb vandaag ff velgenstrips gekocht in de kleur fluoriserend rood. Vind dat het ook tijd is om een beetje aan de looks te gaan werken. Ben nog aan het zoeken naar een mooie maar ook logische passend tankpad. Iemand een mooie in gedachten in de kleuren rood met zwart? Zonder dat er Honda ofzo opstaat natuurlijk 
|
vr jan 23, 2009 2:49 pm |
|
 |
remonrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 21, 2009 7:42 pm Berichten: 528 Woonplaats: nederhemert
|
op mijn rs heb ik eentje die van zwart naar rood over loopt maar erstaat wel in het geel sport op 
|
vr jan 23, 2009 2:55 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
Hey die ziet er lang niet zo slecht uit. Dat gele past ergens dan toch bij het kenteken  Waar heb je hem vandaan kerel? Of is dat een secret :O
|
vr jan 23, 2009 3:22 pm |
|
 |
remonrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 21, 2009 7:42 pm Berichten: 528 Woonplaats: nederhemert
|
haha nee is geen secret bij de brommerdealer gewoon besteld maar ik heb geen idee van welke site dat die hem had
|
vr jan 23, 2009 5:38 pm |
|
 |
|