Auteur |
Bericht |
jasper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 08, 2006 4:19 pm Berichten: 691 Woonplaats: Moordrecht
|
kan je van dat geld je lijstje compleet maken 
_________________ Aprilia rs 50 Tetsuya Harada te koop.
|
zo dec 24, 2006 4:43 pm |
|
 |
btwee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 8:26 pm Berichten: 159 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Zundert
|
hahahhaha ja daar zit wat in 
_________________ ride to live live to ride (chrome acsent) ik heb dislectie dus het kan zijn dat ik wat dingen fout typ
|
zo dec 24, 2006 5:54 pm |
Persoonlijk album
|
 |
btwee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 8:26 pm Berichten: 159 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Zundert
|
weet er trouwens nog iemand een mooie achtervelg voor mij met van die multispaaks net als voor
en anders van die wielkappen
_________________ ride to live live to ride (chrome acsent) ik heb dislectie dus het kan zijn dat ik wat dingen fout typ
|
zo dec 24, 2006 5:56 pm |
Persoonlijk album
|
 |
aprilia blackdream driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
|
brain gewoon meteen goede brommer kope hahaha
zal wel wa geld gan koste
_________________ aprillia rs power blackdream
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
|
ma dec 25, 2006 2:22 pm |
|
 |
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
achtervelg van een gilera eaglet zou je kunnen proberen die heeft mooie spaken 
ma dec 25, 2006 3:07 pm |
Persoonlijk album
|
 |
btwee
ApriliaForum Member
|
en dat is ?
(ik ben niet bekend met die dingen en zijn die makelijk te vinden )
|
di dec 26, 2006 2:29 am |
Persoonlijk album
|
 |
btwee
ApriliaForum Member
|
nou we zijn ondertusse al 3 weeke verder en ik heb mijn brommer nog niet trug  ga je naar de fietsenmaker om te vragen of je brom al bijna klaar is wand ze hadde gezecht da tie vandaag klaar zou zen in de morge en zecht tie jah dat duurt nog wel een week hoor de spullen zijn nog niet binne  godver stelletje krouwers die het zijn 
|
do jan 11, 2007 3:11 pm |
Persoonlijk album
|
 |
aprilia blackdream driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
|
ja eige schuld motte mar nie naar nouws toe gaan ej brain
ken ook iemand die had un brommer besteld en die had hem 2weken later dan afgesproken datum en was kleur verkeerd maar hij vond hem toch mooi en kocht hem
_________________ aprillia rs power blackdream
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
|
do jan 11, 2007 4:17 pm |
|
 |
btwee
ApriliaForum Member
|
dit is echt de laatste keer or de volgende keer als ik echte brokke em dan belk martes wel ut zit wel goe mej die krouwers
|
do jan 11, 2007 4:33 pm |
Persoonlijk album
|
 |
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
btwee schreef: en dat is ? (ik ben niet bekend met die dingen en zijn die makelijk te vinden )
nee zijn niet bepaald makelijk te vinden ziet er wel supergaaf uit
ow en doe alles de volgende zelf joh.. als je spullen voor een classic.. of zoals mij red rose/tuareg bij een dealer gaat kopen is dat echt onwijs duur..
beter koop je het 2e hands en probeer je het zelf maar ja das natuurlijk ook wel weer een beetje makkelijk gezegd
maar succes er iig mee
do jan 11, 2007 6:03 pm |
Persoonlijk album
|
 |
frank_l
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 21, 2006 9:00 pm Berichten: 4 Woonplaats: Rijssen
|
net dingetje 
_________________ custom chopper fan!
|
wo jan 17, 2007 2:31 pm |
|
 |
ClassicPielk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 08, 2004 1:52 pm Berichten: 350 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Benthuizen
|
interesse in een compleet Honda Rebel achterwiel?  ga je meteen naar een lekker dikke band
laat maar weten via email mpielkenrood at hotmail
_________________ 25kW Suzuki GS500E te koop, bel 0616495467.
|
wo jan 24, 2007 9:43 am |
|
 |
btwee
ApriliaForum Member
|
past dat wiel achter in mijn aprilia classic 
|
ma feb 05, 2007 9:45 pm |
Persoonlijk album
|
 |
btwee
ApriliaForum Member
|
supervaags schreef: btwee schreef: en dat is ? (ik ben niet bekend met die dingen en zijn die makelijk te vinden ) nee zijn niet bepaald makelijk te vinden ziet er wel supergaaf uit ow en doe alles de volgende zelf joh.. als je spullen voor een classic.. of zoals mij red rose/tuareg bij een dealer gaat kopen is dat echt onwijs duur.. beter koop je het 2e hands en probeer je het zelf maar ja das natuurlijk ook wel weer een beetje makkelijk gezegd maar succes er iig mee
jah maar dat is allemaal al ingereden en zo en je weet ook niet hoe lang dat volhoud en voral niet met mijn rijstijl 
|
ma feb 05, 2007 10:38 pm |
Persoonlijk album
|
 |
ClassicPielk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 08, 2004 1:52 pm Berichten: 350 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Benthuizen
|
btwee schreef: past dat wiel achter in mijn aprilia classic 
alles is pas te maken  en het scheelt niet zo gek veel in dikte, je zou hooguit de afstandbussen een beetje aan moeten passen en je moet ff kijken hoe tandwiel/ketting komen te lopen
_________________ 25kW Suzuki GS500E te koop, bel 0616495467.
|
ma feb 05, 2007 10:43 pm |
|
 |
|