Auteur |
Bericht |
Jobra
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 02, 2007 10:19 am Berichten: 335 Woonplaats: Hoorn NH
|
brommer gaat weg  dag rs, binne 2 weke ben ik weer fietser tot na de zomer vakantie ( kga tog op vakantie) en dan komt er een DIKKE RS te staan 
_________________ Cops Don't Stop Me From Racing
Mijn 1e "ex" RS'je > http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=6785
|
vr jun 22, 2007 6:02 pm |
|
 |
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 07, 2007 10:17 pm Berichten: 830 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Blaricum
|
hoeveel geld heb je dan totaal?
_________________ als iedereen aan zichzelf denkt word aan iedereen gedacht.
Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid
|
vr jun 22, 2007 6:51 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Jobra
ApriliaForum Member
|
daantjuh, jij snapt em:d hoe kan een veer doorzakke als die omver valt( hijs niet eens omgevalle, ik heb de kapschade waarmee ik em kocht, terug verhaald op hem)
en rs50 wayblue
ik heb em gekocht voor 1100
nu krijg ik van verzekering 1400 voor me brommer
dus 300 euro winst;) en dan ga ik zelf nog wat spare, en eind zomer vakantie (dus over 2/3 maanden) komt er dikke dikke rs te staan,
enneh, ik heb HEEL VEEL onderdele helme alles der op en der aan winst gemaakt,:P
kijk me andere post bij "topic algemeen - schakelen" daar heb ik het neer gezet
|
vr jun 22, 2007 7:11 pm |
|
 |
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Jobra schreef: jongens, het zit zo, hij lag TE SLAPE in me tuin, ik weet wie het is en het is niet alleen kapschade, ook spiegels en weet ik het allemaal, kwam dus uit op 1500 euro nu is dus het geval, DEZE BROMMER IS DOOD, blok is af, schakelbak is af, hijs verkut omdat die opgevoerd is geweest me kap sit los, overal kleine krasjes, kortom dat ding kan ik verkope voor 1100 aan iemand, en dan met dat verzekerings geld, koop ik een nieuwe tis idd niet veel, maar de koste van de schade zit bove de dagwaarde dus is hij totelos verklaard, en ik krijg niet zomaar ff een nieuwe, ONDANKS dat die andere gast em omgooide 
Even verbeteren, hij was dus al boter gaar, alleen was hij daarbij ook nog eens omgevallen...
Maar ok, hoop dat die Dikke RS er dan ook dik uit gaat zien voor je  Succes
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
vr jun 22, 2007 7:39 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Jobra
ApriliaForum Member
|
nja, als ie te dik is kevin, laat ik em weer afvallen hoor;), hij was niet boter gaar, saten gwn "1 cm kras op een paar kappie's" nou dat is niet echt een rampe probleem? maja, schade rapport wil voor elke 1 cm een nieuwe kap:P dus kwam hoog in kosten, nuja over 2 weke is tie weg, heb i kwinst gemaakt en koop ik mooiere;)
sit te denken aan een tetsuya harada
|
vr jun 22, 2007 8:53 pm |
|
 |
Nightmare5
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 02, 2006 1:05 pm Berichten: 596 Woonplaats: Opmeer
|
kijk voor een rs'je rond de €1100,- ga je geld niet verspillen heb mensen genoeg met mijn rs zien kloten in Hoorn en geloof me ik laat hem niet zonder ketting + schijfrem slot meer staan!!!
Is me nu al 3x gebeurd dat ik aan kwam lopen en er jongens met m'n ketting slot aan het klooien waren ...
En dan is mijne nog niet eens zo mooi ... (nog niet ghe ghe)...
oja des te meer hij glimt des te eerder hij weg is heh!
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
vr jun 22, 2007 11:42 pm |
|
 |
Jobra
ApriliaForum Member
|
maarja, ik ga gewoon betere kopen, ik heb wat connectie's hier in hoorn dus ik weet dan wel wie em gejat heb, ik laat em gwn op stuurslot staan, en niet in afgelege plekke niemand die er dan aan zit tis me nog nooit gebeurd.
( nightmare heb je fotows van je rs'je? en hoe die gaat worden)
nja ik heb nu problemen, me schakelbak begint af te rake, me blok staat al 17.000 op
me zadel zit telkens los, rij ik schuift me kont onder me vandaan,
kappe zitte los en aantal aanknopings punten gescheurd, dus beter geld vangen en een betere kopen. minstens bj 2004 rond de 10.000 km maximaal
|
za jun 23, 2007 9:12 am |
|
 |
Lex
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo mei 31, 2006 5:41 pm Berichten: 1059 Afbeeldingen: 15 Woonplaats: Enschede
|
als ie goed was onderhouden is 17000 echt geen probleem hor  maar waarom wil je al dat geld in een rs steken? je krijgt het er waarschijnlijk niet meer uit (tenzij je weer geld van de verzekering krijgt). als je gewoon een normale rs koopt en de rest spaart voor een auto of motor?
_________________ CBR400RR, ZXR400, CB500. over 4 maanden: CBR600RR!!
|
za jun 23, 2007 9:20 am |
Persoonlijk album
|
 |
Jobra
ApriliaForum Member
|
ja, maar .. rs uit welk bj is goed..
ik heb nu uit 2002 en ik heb ni echt goeie ervaring mee..
en idd, als ie goed was onderhouden,
er heb denk 50snel of 70 onder gezete, en raceuitlaat, niks onderhoude.. alles vies, aantal kappe gescheurd dus is gwn mee geragd, en 17.000 hoort geen probleem te zijn, tenzij hij van een kut boer is geweest die er geen zak van snapte ofzo 
|
za jun 23, 2007 9:24 am |
|
 |
Lex
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo mei 31, 2006 5:41 pm Berichten: 1059 Afbeeldingen: 15 Woonplaats: Enschede
|
nou k heb mijnes voor 1100 gekocht en alleen de normale onderhoudsproblemen mee (ketting, tandwielen, remblokjes, lampjes)
is ook eentje uit 2002, grey dust. 18000km op de teller gekocht.
|
za jun 23, 2007 9:28 am |
Persoonlijk album
|
 |
Jobra
ApriliaForum Member
|
ik vind dat schakele vet kut. maja, als je tog meer geld krijgt, wrm dan nie gwn verkope toch, zoveel winst eruit gehaald
|
za jun 23, 2007 10:11 am |
|
 |
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
vind je schakelen kut? wrm koop je dan een rs? 
za jun 23, 2007 10:29 am |
Persoonlijk album
|
 |
Jobra
ApriliaForum Member
|
nee "dat" schakele, me schakel bak gaat vet zwaar,e n ik moet LETTERLIJK tege me pook aan trappe, en toen reed ik op yamaha tzr 2006 (nie oude en verslete) en dat schakele vond ik veeeel lekkerder, dus ik wil nieuwer bouwjaar, gwn als basis ook
al verkoop ik over 2 jaar me rs, dan is ie 7 jaar oud,
en al koop ik een uit 2004 en 2 jaar later is ie pas 5 jaar oud
en niks schakele is kut, had fout getypt
ik ben tog geen spoeter-gay
|
za jun 23, 2007 10:36 am |
|
 |
Robb
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 10, 2006 9:27 pm Berichten: 779 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Spijkenisse
|
Jobra schreef: ik vind dat schakele vet kut. maja, als je tog meer geld krijgt, wrm dan nie gwn verkope toch, zoveel winst eruit gehaald
bdoel je omdat ie slecht schakelt, of vind je het schakelen zelf gwoon kut?...
anders ckr vaag dat je dan een schakelbrommer koopt
kvind schakelen juist fijner dan saai alleen gas geven.
Edit : toch het 1e dus
M'n broer z'n rs schakelde idd ook nogal kut, vooral vergeleken met die van mij, en die van hem was uit 2000, die van mij uit 2004, dus dan wel verstanding om 1 uit 2003> te kopen
_________________ Mijn 'Motogp' rs ->
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... highlight=
|
za jun 23, 2007 10:36 am |
Persoonlijk album
|
 |
Lex
ApriliaForum Member
|
Robb schreef: Jobra schreef: ik vind dat schakele vet kut. maja, als je tog meer geld krijgt, wrm dan nie gwn verkope toch, zoveel winst eruit gehaald bdoel je omdat ie slecht schakelt, of vind je het schakelen zelf gwoon kut?... anders ckr vaag dat je dan een schakelbrommer koopt kvind schakelen juist fijner dan saai alleen gas geven. Edit : toch het 1e dus  M'n broer z'n rs schakelde idd ook nogal kut, vooral vergeleken met die van mij, en die van hem was uit 2000, die van mij uit 2004, dus dan wel verstanding om 1 uit 2003> te kopen
dat ligt echt niet aan het bouwjaar hor. Ik had een brommer uit 98 en die schakelde perfect, helemaal niet zwaar ofzo. Dat ligt echt aan de brommer
|
za jun 23, 2007 11:26 am |
Persoonlijk album
|
 |
|