Auteur |
Bericht |
Röbke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 03, 2004 8:39 pm Berichten: 426 Afbeeldingen: 60 Woonplaats: Venlo
|
DeEnigeEchte schreef: ja schijfrem is ook wel wat beter, maar t probleem is dat er dan weer t nodige aan verbouwd moet worden, toch?? Dat is nou het leuke er van, zoals ik al zei de Eaglet is het grote broertje van de
Classic. Ik kon het achtervelg er zonder probleem monteren op de Classic, ik heb
alleen effe moeten plaren voor ik de remvloeistofslang mooi had weg gewerkt.
Ik heb namelijk de achterbrug eruit gehaald, en er 2 oogjes op gelast en toen laten
poedercoaten. Daarna heb ik de hele handel gemonteerd. Dat zag er fantasties uit!
Voor ik het vergeet, ik heb de achterbrug een beetje moeten aan passen voor een
bevestiging punt van de remklauw. Dat was alles!!!!
Ik was totaal kwijt aan deze verbouwing 4 dagen. 
_________________ Aixam Crossline "Sound Bitch" Sound Bitch Moderator; http://www.45tuners.nl/ No Faster Then Life!!
|
zo jul 31, 2005 11:04 am |
Persoonlijk album
|
 |
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 25, 2005 2:09 pm Berichten: 435 Woonplaats: Boven-Leeuwen
|
ja da is wel zo, maar k kan zelf nie lassen... moet ik dus láten doen..
Grave Digger schreef: Voor ik het vergeet, ik heb de achterbrug een beetje moeten aan passen voor een bevestiging punt van de remklauw
wat vind jij een beetje??
_________________ The artist formaly known as Thomas
|
zo jul 31, 2005 3:15 pm |
|
 |
Röbke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 03, 2004 8:39 pm Berichten: 426 Afbeeldingen: 60 Woonplaats: Venlo
|
DeEnigeEchte schreef: ja da is wel zo, maar k kan zelf nie lassen... moet ik dus láten doen.. Grave Digger schreef: Voor ik het vergeet, ik heb de achterbrug een beetje moeten aan passen voor een bevestiging punt van de remklauw wat vind jij een beetje?? Nou gewoon ik heb de achterbrug een beetje moeten verranderen, aan de rechter
bovenkant 2 oogjes voor de remvloeistof slang, en boven op de achterbrug aan de achterkant een Y stuk moeten maken voor de remklauw te bevestigen. En dat heb ik gewoon af gekeken van het orgineel (Eaglet) dan even alles passen, en als
dat is zoals ik dat wil hebben, dan word het naar de spuiter/poedercoater gebracht.
dan de handel monteren klaar!  Achteraf was het eigenlijk een beetje werk,
mja, dat zal wel tegen vallen als je niet meteen weet hoe je dat moet aan pakken.
Ik had de Eaglet al een tijdje in de garage staan en toen ben ik gaan tekenen.
Dus ja, alles bij elkaar gerekend, euh..... 2 en een halve week maar dan heb je ook wel wat gaafs..... 
_________________ Aixam Crossline "Sound Bitch" Sound Bitch Moderator; http://www.45tuners.nl/ No Faster Then Life!!
|
zo jul 31, 2005 5:30 pm |
Persoonlijk album
|
 |
ClassicPielk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 08, 2004 1:52 pm Berichten: 350 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Benthuizen
|
hmmm... het is netjes geworden, maar om eerlijk te zijn vind ik de kleur niet mooi, te schel, ik zou of voor iets gaan wat echt oranje is of voor een donkerdere kleur rood. Maar dat doet niets af aan het feit dat het errug netjes is geworden 
_________________ 25kW Suzuki GS500E te koop, bel 0616495467.
|
ma aug 01, 2005 4:29 am |
|
 |
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
is misschien ook een beetje vertekening door het licht en de foto...
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
ma aug 01, 2005 4:26 pm |
|
 |
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
|
ja dat is t zeker... op de foto neigt t een beetje naar roze  maar t is echt felrood... lijkt een beetje op Ferrari-rood  maar dan... anders...
|
di aug 02, 2005 10:31 am |
|
 |
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
cewl "anders-ferrari-rood" 
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
di aug 02, 2005 4:24 pm |
|
 |
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
|
|
do jul 20, 2006 8:11 pm |
|
 |
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
waarom? 
do jul 20, 2006 8:52 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
vanwege rijbewijs
|
vr jul 21, 2006 12:06 am |
Persoonlijk album
|
 |
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
|
idd.. ik wil er zeker van zijn dat ik m'n rijbewijs kan gaan halen als ik 18 ben, en niet al te lang daarna ook een auto.. aangezien er in de zomer vaak meer vraag is naar brommers, zet ik hem nu vast te koop. Er is geen haast bij oid, en er moet zeker een mooi bedrag voor komen. Als er niemand langs komt die er zo'n bedrag voor wil geven, dan hou ik hem gewoon.
|
vr jul 21, 2006 8:37 am |
|
 |
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
jammer joh !  dus je gaat ons ook zeg maar langzaam verlaten ?
|
vr jul 21, 2006 6:22 pm |
|
 |
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
hoeft toch niet al heeft hij ze brommer niet meer 
|
vr jul 21, 2006 6:32 pm |
Persoonlijk album
|
 |
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
|
nouja.. in principe komt er wel een brommer voor terug, maar maar wel eentje die minder geld en onderhoud vraagt. ik denk dan bijvoorbeeld aan een mt5 of tsx.
daar komt ook nog bij dat ik eerst voor deze brommer een (geschikte) koper moet zien te vinden. zo als ik al zei, er is niet heel erg veel haast bij
|
vr jul 21, 2006 6:58 pm |
|
 |
Daan88
ApriliaForum Member
|
waarom denk jij dat zo een brommer minder onderhoud vraagt dan?
|
vr jul 21, 2006 7:23 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|