Auteur |
Bericht |
Aprilia Driver 69
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 23, 2008 10:19 am Berichten: 4681 Afbeeldingen: 5
|
 Re: Chrizu's Aprilia RS 50 My08 Black/Red
Tuffel schreef: 't past wel, maar je hebt niks aan een 21mm carb als de doorlaat van je spruitstuk maar 19mm is. Dan wordt ie in principe 'begrenst' naar 19mm  dat bedoel ik nou 
_________________ Aprilia RS50 MY08 gp white Aprilia RS50 MY07 Repsol replica
|
zo aug 23, 2009 10:16 pm |
Persoonlijk album
|
 |
slammers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 24, 2008 5:25 pm Berichten: 3012 Woonplaats: Wijk & Aalburg
|
Oke, sorry schatjes. 
zo aug 23, 2009 10:18 pm |
|
 |
Aprilia Driver 69
ApriliaForum Member
|
en nou geen poep meer praten he swa 
|
zo aug 23, 2009 10:20 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
Chill weer wat geleerd  En die malossi spruitstuk heeft toch wel gewoon een doorlaat van 21mm toch?
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
ma aug 24, 2009 10:27 am |
|
 |
Aprilia Driver 69
ApriliaForum Member
|
jep,die heb ik ook 
|
ma aug 24, 2009 6:17 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
Vetjes volgende item die ik dan met zekerheid kan kopen  Vandaag ff naar de Aprilia dealer geweest, en ze kunnen eventueel de onderdelen voor me regelen maar ze keken een beetje alsof dat moeilijk te verkrijgen is dus ik verwacht daarin niet een echt goedkopere prijs. Ze kunnen alle onderdelen er wel voor me onder zetten maar dan vervalt wel de garantie, logisch. Anyways, ze zijn er dan zo een 4-5 uur aan bezig en dat zal mij tussen de 75EU-100EU vallen. Goedkoop als je dat mij vraagt  Wel blij mee natuurlijk 
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
ma aug 24, 2009 6:41 pm |
|
 |
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Idd goedkoop, sowieso is het uurloon daar wel wat lager. Maar tot op vandaag dus nog geen rollerbank gezien ? 
_________________ http://instantboss.org/
|
ma aug 24, 2009 9:46 pm |
Persoonlijk album
|
 |
w-poort-rs
ApriliaForum Member
|
Chrizu-kun schreef: Vetjes volgende item die ik dan met zekerheid kan kopen  Vandaag ff naar de Aprilia dealer geweest, en ze kunnen eventueel de onderdelen voor me regelen maar ze keken een beetje alsof dat moeilijk te verkrijgen is dus ik verwacht daarin niet een echt goedkopere prijs. Ze kunnen alle onderdelen er wel voor me onder zetten maar dan vervalt wel de garantie, logisch. Anyways, ze zijn er dan zo een 4-5 uur aan bezig en dat zal mij tussen de 75EU-100EU vallen. Goedkoop als je dat mij vraagt  Wel blij mee natuurlijk  tering jij hebt altijd retelange verhaalen man ben gewoon te lui om ze te leezen 
ma aug 24, 2009 9:49 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
ThomaSBK schreef: Idd goedkoop, sowieso is het uurloon daar wel wat lager. Maar tot op vandaag dus nog geen rollerbank gezien ?  Neej gelukkig niet  Rijd gewoon gemiddeld 80km per uur door de stad met het verkeer mee en soms ff volgas als er een lekker stukje aankomt  Als politie in de file staat en jij gaat gewoon met de 50 tussen de auto's door kijken ze niet eens op. Ook al rijd ik voor of achter ze met de 80 word ik niet aan de kant gezet.  Fuck was Nederland maar zo w-poort-rs schreef: Chrizu-kun schreef: Vetjes volgende item die ik dan met zekerheid kan kopen  Vandaag ff naar de Aprilia dealer geweest, en ze kunnen eventueel de onderdelen voor me regelen maar ze keken een beetje alsof dat moeilijk te verkrijgen is dus ik verwacht daarin niet een echt goedkopere prijs. Ze kunnen alle onderdelen er wel voor me onder zetten maar dan vervalt wel de garantie, logisch. Anyways, ze zijn er dan zo een 4-5 uur aan bezig en dat zal mij tussen de 75EU-100EU vallen. Goedkoop als je dat mij vraagt  Wel blij mee natuurlijk  tering jij hebt altijd retelange verhaalen man ben gewoon te lui om ze te leezen  Nou pak maar binnenkort je leesbril als je mijn langste werkstuk wilt zien dat ik ooit gepost heb. Was zo een 1500 woorden lang uitleg voor iemand hoe je ongeveer moet schakelen  Kijke of ik voor je misschien een linkje kan vinden  Edit: viewtopic.php?f=2&t=13198&start=0 Gevonden! 
|
ma aug 24, 2009 11:18 pm |
|
 |
w-poort-rs
ApriliaForum Member
|
 dude je hebt in dat land egt geen ruk te doen he 
ma aug 24, 2009 11:28 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
Dit had ik nog getypt toen ik in Nederland zat moet je je is voorstellen  Nu typ ik al een stuk minder aangezien ik hier een hoop meer te doen heb 
|
ma aug 24, 2009 11:47 pm |
|
 |
w-poort-rs
ApriliaForum Member
|
Chrizu-kun schreef: Dit had ik nog getypt toen ik in Nederland zat moet je je is voorstellen  Nu typ ik al een stuk minder aangezien ik hier een hoop meer te doen heb  zoals rennen voor zwervers die je doekoe's willensteelen 
ma aug 24, 2009 11:56 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
Tja ze staan wel bij elk focking stoplicht deze dagen hiero. Behoorlijk zielig want de ene mist een been, de andere weer een arm, en de ander is gewoon ultra zielig aan het kijken. Maar als ik in de auto zit en ze lopen langs de auto als het rood licht is gaat toch het raampje omhoog. 
|
ma aug 24, 2009 11:59 pm |
|
 |
w-poort-rs
ApriliaForum Member
|
Chrizu-kun schreef: Tja ze staan wel bij elk focking stoplicht deze dagen hiero. Behoorlijk zielig want de ene mist een been, de andere weer een arm, en de ander is gewoon ultra zielig aan het kijken. Maar als ik in de auto zit en ze lopen langs de auto als het rood licht is gaat toch het raampje omhoog.  maak spike's aan de wielen gek hebben ze allemaal geen beenen
ma aug 24, 2009 11:59 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
Vandaag ff naar Budakeszi gereden (net ten noorden van Budapest) om ff een zogenaamd wondermiddel te halen voor het poetsen van auto's en motoren. Ze hebben het blijkbaar alleen bij de Aprilia importeur die fakkin in Budakeszi zit. Leuk. Moet daar toch eerdaags heen voor de grote beurt dus dan leer ik de baan alvast kennen. Wat een baan  Lopen van die 3 baans wegen in een bocht over andere wegen heen (zo een knoop punt van meerdere lagen) en die bochten staan zelfs een beetje schuin  Ultravet om erop te rijden. Anyways, na beetje zoeken eindelijk gevonden. Importeur is het zeker want in de showroom stond zo een pakweg 200 Aprilia motoren waaronder de facking nieuwe Aprilia RSV4 MET acrabovic uitlaat ofzo. Was ook al mee gereden want de randjes van de banden waren beetje "gesmolten" en je zag echt dat die banden al dik wat hadden gereden. Beetje daar lopen geilen en de uitlaat lopen neuken kwam ik eindelijk een verkoper tegen die buiten zat te chillen in de zon met een brilletje op. Ja hey! Vette brommer man  Hoe heb je die velglint voor mekaar gekregen  Dus ik uitleggen en hij helemaal verbaasd over dat je ook velglint in NL kan kopen die voorgebogen is en in 4 stukken zodat je makkelijker kan plakken. Na een beetje geluld te hebben kreeg ik het volgende op tafel: Vulcanet. Is een grote plastice cilinder net zoals die bodybuilders allemaal gebruiken om hun lul te verkleinen met doekjes erin die je er zo boven uit kan trekken doordrenkt met het middel dus. Dat veeg je over je kappen, daarna droog te het af met het vezeldoekjes dat je erbij krijgt en klaar. Moet het alleen niet in de zon gebruiken want dan droogt het alcohol op en krijg ik vlekken  Gaat zo een jaar mee zo een fles, met 80 doekjes waarmee je met 1 doekje makkelijk je hele kappenset kan schoonmaken. Hangt er natuurljk vanaf hoe fanatiek je bent met poetsen maja dit was een leuke aanvulling. Daarna ff gevraagd naar onderdelen maar die zijn helaas wel duurder als in NL dus ik blijf erbij dat ik maar de opvoer spullen ga bestellen in NL 
|
di aug 25, 2009 5:28 pm |
|
 |
|