HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr maart 29, 2024 7:13 am




Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
 aprilia rs50 chesterfield model 
Auteur Bericht
cobra902
ApriliaForum Member

Geregistreerd: zo mei 16, 2010 8:15 pm
Berichten: 37
Antwoord met een citaat
Bericht aprilia rs50 chesterfield model
beste mensen,
Ik zal mij eerst even voorstellen op dit forum.
Ik ben anton, Ik ben 17 jaar. doe na vele omzwervingen de opleiding schilder en woon in friesland.
Ik ben sinds vorig jaar maart in het bezit van een pracht van een aprilia (al heb ik er ook heel goed slechte woorden voor :@: )
Ik heb de brommer gekocht omdat ik een goede brommer nodig had voor huis-school verkeer.
Mijn oog viel op een paarse :$ aprilia. de eigenaar vroeg er niet al te veel voor en ach wat maakt het uit, als hij het niet deed had ik altijd nog een fiets. Dus ik in de auto en hup naar heerhugowaard (ofzoiets :P) en daar stond ze, mooi gepoetst en een prachtplaatje, ik was meteen verliefd. Dus trots met mijn nieuwe aankoop op de kar naar huis en gelijk poetsen toch :P.
hier wat fotos van hoe ik haar aantrof:
Afbeelding

Afbeelding

na thuiskomst flink poetsen, kappies eraf en blok met tandenborstel (Tandenborstel ja!) helemaal afgedaan, laten draaien en met de hogedruk helemaal afgespoten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Omdat de brommer niet bepaalt lekker liep heb ik en een kennis haar in het eerste weekend gestript, volledig nagekeken en waar nodig nieuwe onderdelen.

Afbeelding
toen moest ik wel even slikken :O

Afbeelding

toen na een 2 weken begon die effe kleur mij wel wat te vervelen dus heb ik wat stickers op de kop getikt en die erop weten te plakken, opzich niet eens zo heel lelijk

Afbeelding

Afbeelding

na 3 weken erop gereden te hebben ontgrensd (ontgrensd met een D!!), opnieuw afgestelt enz enz en na 3 maanden zo gereden te hebben...ik wil naar school valt brommer uit..ik denk k%$#ooi maja naar huis gelopen, cilinder eraf.....zuiger aan puin, cilinder gelukkig niet zo heel veel aan de hand amar voor zekerheid toch maar laten honen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

dus toen dit gerepareert. afgestelt en weer op weg :D
een maand of 2 later, een zondag middag Ik verveelde me dus ging wat snuffelen in de schuur en wat vond ik...jaja 2 blauwe led balkjes :D en ik dacht..brommer+2 blauwe ledbalkjes is... right neon :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

niet heel veel later (een week of 2) kwam ik bij een maatje en die had de spiegelreflex camera van zijn moeke....dus de aprilia moest op de lens gezet worden :D mooie shoot is het wel geworden

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

toen een maand of 3 geleden, er was een k%$# op school geweest die met een scherp voorwerp langs mijn Y-kap is gegaan. deze heb ik eraf gehaald en geschuurd om te spuiten (wat echter nog steeds moet gebeuren maar de aprilia loopt op het moment niet :$) van de gelegen heid meteen gebruik gemaakt om me velg eens mooi te poetsen :D

Afbeelding
wat op deze foto opvalt is dat de linker kap ooit door schade opnieuw is geverfd door een andere kleur

Afbeelding

Afbeelding

hierna niet echt veel meer gedaan aan de brommer, behalve het onderhoud maar qua uiterlijk...ik zit nog effe te kijken wat ik nou exact wil, denk dat ik hem uitelkaar ga halen en blok laten reviseren en op de kappen een air-brush tekening laten maken.

bedankt voor het lezen en reacties zijn altijd welkom!

_________________
Opvoeren kan leuk zijn UnIek maKen Is betER


di aug 02, 2011 8:55 pm
Profiel
team-rs
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 16, 2010 2:17 am
Berichten: 5211
Antwoord met een citaat
Bericht Re: aprilia rs50 chesterfield model
neon epic faal

verder wel leuk
ik zou m helemaal opnieuw opbouwen :P maar da ben ik

maar moet je voor schilder serieus een opleiding doen? :')

_________________
money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets


di aug 02, 2011 8:59 pm
Profiel
cobra902
ApriliaForum Member

Geregistreerd: zo mei 16, 2010 8:15 pm
Berichten: 37
Antwoord met een citaat
Bericht Re: aprilia rs50 chesterfield model
team-rs schreef:
neon epic faal

verder wel leuk
ik zou m helemaal opnieuw opbouwen :P maar da ben ik

maar moet je voor schilder serieus een opleiding doen? :')


jah opbouwen klinkt leuk, dacht zelf aan een zwart frame, air-brush op de y-kappen en een cobra op de tank( vanwege me nick :P)

lawl seriously iedereen denkt dat schilderen peanuts is maar het lachen vergaat je wel als je van 35 woningen alle binnen+buitendeur kozijnen mag gaan schilderen.....1huis per dag...boven+onder....binnen+buiten.

en schilder houd veel meer in als alleen schilderen. zo krijg je ook behangen, spuiten, glas zetten, houtrot vervangen, deel vervanging. hiervoor heb ik een jaar timmerman gedaan maar daar ben ik kind off afgekickt...:P

_________________
Opvoeren kan leuk zijn UnIek maKen Is betER


di aug 02, 2011 9:10 pm
Profiel
team-rs
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 16, 2010 2:17 am
Berichten: 5211
Antwoord met een citaat
Bericht Re: aprilia rs50 chesterfield model
me vader heeft een hout bewerkings bedrijf gehad dus je hoeft me niets te vertellen hoor :')

maar je doet zeker een werk en leer opleiding? :P

_________________
money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets


di aug 02, 2011 9:12 pm
Profiel
cobra902
ApriliaForum Member

Geregistreerd: zo mei 16, 2010 8:15 pm
Berichten: 37
Antwoord met een citaat
Bericht Re: aprilia rs50 chesterfield model
jah werken-leren, ik wou altijd graag werken-leren timmerman doen mja heel veel bouw bedrijven durven het nog niet aan een leerling aan te nemen, veel te weinig werk en ik kwam via een maatje van me (ook schilder) erachter dat ze bij zijn bedrijf nog leerling schilders zochten. ik om de tafel.. wat doet nu het geval :P in de tijd dat ik met schilders school in overleg was werd ik al van de opl. timmerman afgeknikkerd.....epic fail

_________________
Opvoeren kan leuk zijn UnIek maKen Is betER


di aug 02, 2011 9:16 pm
Profiel
marien
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm
Berichten: 7666
Afbeeldingen: 0
Woonplaats: Delft
Antwoord met een citaat
Bericht Re: aprilia rs50 chesterfield model
team-rs schreef:
neon epic faal

verder wel leuk
ik zou m helemaal opnieuw opbouwen :P maar da ben ik

maar moet je voor schilder serieus een opleiding doen? :')

lekker dat je gelijk weer een opleiding de grond in kickt, dat jij nou hele dagen niks doet....
ot; wat is hier precies ''chesterfield'' aan? :P
heb je nog steeds dat probleem met je versnellingsbak, of waar het ook zit?

_________________
Maup schreef:
Aan de andere kant zie ik JB ook nog niet echt afvallen :D: :D:


wo aug 03, 2011 10:45 am
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
cobra902
ApriliaForum Member

Geregistreerd: zo mei 16, 2010 8:15 pm
Berichten: 37
Antwoord met een citaat
Bericht Re: aprilia rs50 chesterfield model
marien schreef:
team-rs schreef:
neon epic faal

verder wel leuk
ik zou m helemaal opnieuw opbouwen :P maar da ben ik

maar moet je voor schilder serieus een opleiding doen? :')

lekker dat je gelijk weer een opleiding de grond in kickt, dat jij nou hele dagen niks doet....
ot; wat is hier precies ''chesterfield'' aan? :P
heb je nog steeds dat probleem met je versnellingsbak, of waar het ook zit?


dit was ooit een chesterfield...alleen de vorige eigenaar...(girl :$) heeft hem paars laten spuiten :P
ik weet nog steeds niet wat et is, heb gisteren verscheidene brommerboeren gebeld
en alles uitgelegd en volgens meerdere zou mijn carter vol moeten zitten met benzine dus bougie eruit, in zijn versnelling en lopen met die handel.....en dan zou er spul uit mijn bougie gat moeten komen...leuk lief en aardig maar als je dan vertelt dat je dat al gedaan hebt en er totaal niks uit het bougie gat komt dan houden alle tips snel op en weet niemand meer wat er aan mankeert...:P gwn een hele vage brommer :P

EDIT: Yeah net een kennis langsgeweeest, hele verhaal uitgelegd. hij kijken en wat doet het geval....hij zet hem in zijn 1 en de brommer doet het gewoon..kwestie van magic hand of toch een klere brommer:P?

_________________
Opvoeren kan leuk zijn UnIek maKen Is betER


wo aug 03, 2011 11:20 am
Profiel
team-rs
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 16, 2010 2:17 am
Berichten: 5211
Antwoord met een citaat
Bericht Re: aprilia rs50 chesterfield model
marien schreef:
team-rs schreef:
neon epic faal

verder wel leuk
ik zou m helemaal opnieuw opbouwen :P maar da ben ik

maar moet je voor schilder serieus een opleiding doen? :')

lekker dat je gelijk weer een opleiding de grond in kickt, dat jij nou hele dagen niks doet....
ot; wat is hier precies ''chesterfield'' aan? :P
heb je nog steeds dat probleem met je versnellingsbak, of waar het ook zit?

boehoe

en ik doe niks, dan ben jij verkeerd geinfomeerd knulletje :00:

_________________
money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets


wo aug 03, 2011 6:48 pm
Profiel
marien
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm
Berichten: 7666
Afbeeldingen: 0
Woonplaats: Delft
Antwoord met een citaat
Bericht Re: aprilia rs50 chesterfield model
naar mijn maatstaven heel weinig iig

_________________
Maup schreef:
Aan de andere kant zie ik JB ook nog niet echt afvallen :D: :D:


wo aug 03, 2011 8:39 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
RS50Rick
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 16, 2011 11:48 pm
Berichten: 699
Woonplaats: BE
Antwoord met een citaat
Bericht Re: aprilia rs50 chesterfield model
Ik ben niet zo'n fan van je stickers, neon & kleuren, maar zo'n RS gaat nooit vervelen hé :L:

_________________
WoutRam schreef:
Ik zoek meer een blok van een oud vrouwtje die hem alleen heeft gebruikt voor boodschappen.


wo aug 03, 2011 9:46 pm
Profiel
cobra902
ApriliaForum Member

Geregistreerd: zo mei 16, 2010 8:15 pm
Berichten: 37
Antwoord met een citaat
Bericht Re: aprilia rs50 chesterfield model
RS50Rick schreef:
Ik ben niet zo'n fan van je stickers, neon & kleuren, maar zo'n RS gaat nooit vervelen hé :L:


naja dat is ieder zijn smaak, neon is er inmiddels al onder weg, vond het leuk voor even.
de kleur daarentegen zijn wel awesome, je hebt er wel bekijks mee hoor. en niet in de nicht-vorm :P
ik krijg regelmatig wel hele mooie reacties als je bijvoorbeeld stopt bij de supermarkt.
rs50, jah gaat nooit vervelen (A) binnekort word me hele blok gereviseerd door me kennis,
hij heeft zelf een suzuki intruder m1800r 2009 model en een kawa zrx dus hij weet wel
wat hij doet aangezien de zrx voor hem puur en alleen een projectje is :P

_________________
Opvoeren kan leuk zijn UnIek maKen Is betER


zo aug 28, 2011 9:43 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 11 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar: