ja het was weer tijd voor een update vind ik dus hier weer wat dingetjes
-blanke lak verhaal
-band
-velgen
-demper
-achterzitje
-ideetje
-banden wit(mss striping)
-geheimpje
-Blanke lak verhaal.
Omdat het mij en bijna iedereen het wel veel veel veel mooier leek voor blanke lak erop te doen heb ik na gevraagt. Antwoord: Hij was bang dat de stikkers gingen reageren op de blanke lak die hij erop zou spuiten. Hij kon wel uitlate zoekken welke blanke lak er dan op zou gaan maar dat koste al weer best veel. En proberen was ook riskant (met proef kap en proef stikker dan) want als het daar goed ging hoef het bij mijn kappen nog niet goed te gaan. En ik zelf spuiten zou ook kunnen maar had je ook kans op dat het ging reageren.
Dat is dus weer best jammer maar niks aan te doen nog wat fototjes van tank enz.
bling bling (en isti nog niet gewasse)
zijkant tank
bovekant tank
van onder na bove tank en zijpaneel

'
kroonplaat met 4kantje gepolijst(waarom? omdat als daar een sleutel op tikt je lak eraf gaat dus er niet mooier op wordt met polijsten is dat niet zo)
-Band:
vorige x met het opmaken hebben we ook een nieuw bandje erop late leggen.
Wel eens smalle (orgineel) wat ik niet zo mooi vond maarja. Natuurlijk vandaag 1ne laatste dag dat mn zus ermee rijd (krijgt donderdag dr autotje) zit er een spijker in dr achterband. Het stuur begon te trillen en bleek dat achterband lek was en er zat een spijker in dusja. Ze had smorgens nerges last van en wist zeker dat band goed was vanmidaag toen ze parkeer terrijn afreed begon het getril(raar want als spijker erin zit loopt hij niet zo snel leeg maarja. Wordt denk ik prop in geschote maar wordt wel inorde gemaakt foto's.
dat puntje midde boveaan is de boos doener
spijker zit er gewoon helemaal in we denken niet dat hij erin is gerede maar wie doet er nou een spijker in je band slaan??
nouja er is niks ergs verder gebeurt dusja.
-Velgen:
De velgen worden ondertussen oud dus minder mooi. Ze waren ook niet met project mee gespoten ofzo omdat ze er toen nog goed uitzagen. Daarom zit ik eraan te denken om di ook te laten Quaten of hoe je het ook typt. Maar wat kan ik het beste doen qaute, of spuite verder mischien nog andere opties? ze worden wel gewoon terug zwart.
foto van kleine beschading(denk dat verf gewoon afbladdert)
van ongeveer het grootste stuk beschadeging(afbladdering)
-Demper:
Orgineele uitlaat zit er nog onder. En Fasmem duo is wel mooi maar rijden al meer mensen met rond en je kan ze bijna niet meer vinden (te koop).Daarom zit ik te denken aan aleen andere demper omdat deze wel mooi is maar ik wil toch mooier geluid en mooiere look. Ik zou nog niet weten welke demper maar mischien weten julie iets. Ik hou van het zwaardere motor geluid dus.
Kevlar vind ik niet zo en carbon voor demper ook niet maar mss dat het wel staat.
-Achterzitje:
Bij ons achterzitje is dat bandje waar jeje aan vast houd normaal los gegaan. Raar want ik houd me daar niet aan vast en als iemand achterop gaat ook nooit iemand altijd rond mn middel.
Dit wordt gewoon terug vast gemaakt als dat lukt dat dat ook weer goed zit.
Foto's:
gewoon met 2vingers kun je hem omhoog doen niet goed
dit is denk ik oorzaak:is gewoon los geschoten denk ik(zal ooit wel iemand aan hebben getrokken.
-Ideetje:
Een jongen uit mijn klas heeft een classic dacht ik. En die wil zijn zadel opnieuw late bekleden gewoon leer. Door mercedes bekleeder toen zij die waarom. Omdat hij dan er ook aprilia in kon laten maken en dat bracht mij op een goed idee.
Als het kan zonder dat het gaat lekken zou ik ook wel aprilia of special edition willen laten maken.
Hier post ik nog wel wat ontwerpjes over.
-Banden wit:
Omdat ik er dan straks mee ga rijden als ik 16 ben en ik banden wit wel vet vind staan zou ik de letters willen witten. Maar nu is mijn vraag. Zal ik de letters gewoon dicht maken gewoon letters wit maken op de band. Of zal ik alleen het randje doen dat er tussen nog zwart zit wel meer werk maar mischien ook wel mooier wat denken jullie?
En velgstriping is niet mooi denk ik of wel? heb je anders mischien een shopje of wil je die maken met velgstriping en denk kleur dan rood of niet?
-Geheimpje:
het is een geheim dus zeg ik het niet.
nou vooruit ik zal vast iets verklappen

het gaat over mijn achterveer.
Die is geel en de brommer is zwart met zilver en rood. De rest blijft geheim.