Aanpassingen Meeting gedeelte
Auteur |
Bericht |
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
 Re: Aanpassingen Meeting gedeelte
Dankje!
Ik wacht nog even wat ideeën af, dan ga ik er mee aan de slag
|
zo jun 19, 2011 10:36 pm |
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Mathias RS 50 schreef: RS 746 schreef: Gewoon een duidelijke topictitel, dan vinden geïnteresseerden het vanzelf wel.. Als je dan toch persé iets wil veranderen, zou je eventueel ook aparte provincie-topics kunnen maken... Aangezien iedereen een andere interpretatie heeft van "noord en zuid'''.  Ik ben het wel met Emanuel eens, dat we de topictitels gewoon wat duidelijker moeten maken. En inderdaad, voor mij is Brabant ook "het noorden" Kijk eens naar de school(vakantie)regio's. Lijkt me dat iedereen wel begrijpt bij welke regio die hoort, behalve emanuel en mathias, of jullie maken er een grapje van.
zo jun 19, 2011 10:38 pm |
|
 |
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
zuiden; brabant,noord en zuid limburg/belgië westen; Zeeland, noord en zuid holland Midden; Utrecht, flevoland, gelderland Oosten; Twente en overijssel Noord; Groningen,drenthe en friesland
??
|
zo jun 19, 2011 10:46 pm |
|
 |
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
Hedwig schreef: Napraten kan ook via msn etc, die gegevens kun je gewoon vragen tijdens de meeting :) En ik zeg niet dat je niet mag napraten, maar er zijn topics open, nog weken na de meeting, in die tijd heb je alles toch wel besproken lijkt me? Ik hoef niet alle 68 man van de heerewaarden meeting op msn. En dan is het napraten nooit zo gezellig met alle verhalen wat anders in het topic komt. En zo kunnen buitenstaanders toch lezen wat er gebeurd is op de meeting etc, hoe het was. Dat gaat via msn niet.
zo jun 19, 2011 10:48 pm |
|
 |
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
Racekees schreef: zuiden; brabant,noord en zuid limburg/belgië westen; Zeeland, noord en zuid holland Midden; Utrecht, flevoland, gelderland Oosten; Twente en overijssel Noord; Groningen,drenthe en friesland
?? Noord en Zuid-Limburg is nog steeds gewoon de provincie Limburg Twente is geen provincie, maar een landstreek in Overijssel
zo jun 19, 2011 10:50 pm |
|
 |
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
Racekees schreef: Ja, napraten kan ook gewoon, maar wil dat buiten de regiotopic houden eigenlijk.
Meestal kent een 'grote' meeting een hele hoop pagina's, waarbij vanalles word besproken maar je door de bomen het bos niet meer ziet.
bedoeling is om dat plannen in het regiotopic te doen, en dan pas een meetingtopic te openen, dat is bijvoorbeeld weer handig voor mensen die een keer een meeting willen bezoeken, maar direct duidelijkheid willen hebben, Iets wat nu soms te wensen overlaat.
Als een meetingtopic afgelopen is, zal de topicstarter/organisator de beginpost moeten aanpassen, incl. de topictitel, like this;
[meeting Noord NL; Brommersprint Jubbega 2 juni] Napraten pg.4
altijd een datum in het topic! en melden wanneer er nagepraat kan worden. Als voorbeeld nu even Heerewaarden meeting topic. Dat is toch gewoon duidelijk? Alles staat in de begin post en anders met pagina nummer als er iets belangrijks te melden is. Zoals de aftermeet. Als er nagepraat word staat er in het topic titel geslaagde meeting, of zoals 1x is gebeurd was van in het water gevallen. Weet niet meer precies wat ik er toen van gemaakt had. Dus dan is dat toch duidelijk? Naja naar mijn idee is het meeting gedeelte overzichtelijk genoeg zo. Alleen een topic zou inderdaad wat eerder dicht mogen. Verwijderen ben ik geen voorstander van, vanwege eventuele buitenstaanders die terug willen kijken naar een ouder meeting topic om te kunnen beslissen of ze wel of niet gaan. Naja dat is mijn ingeving hierover.
zo jun 19, 2011 10:52 pm |
|
 |
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
Ik ben het wel met Jasper eens.
zo jun 19, 2011 10:53 pm |
|
 |
Racekees
ApriliaForum Member
|
verwijderen heb ik het ook niet over, meetingtopics blijven dan een aantal maanden staan, daarna opgeslagen (dus niet verwijderd)!
|
zo jun 19, 2011 11:07 pm |
|
 |
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
Dus jullie kunnen topics opslaan? Of niet zichtbaar maken voor users?
Naja omdat je het overzichterlijker wilt maken dacht ik aan ook zo schoon mogelijk houden. Maar dat dacht ik dus verkeerd.
zo jun 19, 2011 11:09 pm |
|
 |
Valerie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
|
Als je nou beetje hetzelfde idee als motorforum aan houd, alleen dan iets grotere groepen qua regio's (omdat we hier met minder zijn) 
zo jun 19, 2011 11:10 pm |
|
 |
Racekees
ApriliaForum Member
|
Nouja, kan wel blijven staan, onder een andere topictitel en gesloten zijnde. (dan zakken deze topics naar verloop van tijd naar onderen, en kunnen alleen nagelezen worden)
Is er bezwaar tegen dat ik even iets probeer?
|
zo jun 19, 2011 11:11 pm |
|
 |
Racekees
ApriliaForum Member
|
Valerie schreef: Als je nou beetje hetzelfde idee als motorforum aan houd, alleen dan iets grotere groepen qua regio's (omdat we hier met minder zijn)  ff kiekn edit; no focking way 
|
zo jun 19, 2011 11:12 pm |
|
 |
desleyboer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 21, 2009 3:22 pm Berichten: 863 Woonplaats: Beilen
|
Racekees schreef: Nouja, kan wel blijven staan, onder een andere topictitel en gesloten zijnde. (dan zakken deze topics naar verloop van tijd naar onderen, en kunnen alleen nagelezen worden)
Is er bezwaar tegen dat ik even iets probeer? proberen kan toch nooit kwaad?
_________________ Aprilia sx50 2009 Totalloss. Derbi Gpr50 2010 Verkocht. Citta snor. 65cc Golf mk1 cabrio 84.
|
zo jun 19, 2011 11:13 pm |
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Eigenlijk he, als nu alle informatie gewoon duidelijk in een topic staat, en de titel ook duidelijk is met locatie en datum, is met dit systeem niet zoveel mis toch?
zo jun 19, 2011 11:16 pm |
|
 |
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
MartinW schreef: Eigenlijk he, als nu alle informatie gewoon duidelijk in een topic staat, en de titel ook duidelijk is met locatie en datum, is met dit systeem niet zoveel mis toch? Dat is wat ik ook dacht 
zo jun 19, 2011 11:34 pm |
|
 |
|