Auteur |
Bericht |
janiler
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 24, 2007 10:40 pm Berichten: 471 Woonplaats: Brabant de gekste
|
 Re: Politie jaagt op Marokkaanse rovers op scooters
idd n goeie zaak. alleen wel de straf hoog leggen. nie dat ze de volgende dag al wir rond rije
|
zo nov 30, 2008 7:11 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
Ik laat nooit meer een snor staan das duidelijk  Ben het wel compleet eens zolang ze maar mij niet als een Marrokaan uit vinden zien. 
|
zo nov 30, 2008 7:41 pm |
|
 |
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
En terecht 
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
zo nov 30, 2008 9:39 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
hopen dat hierna langzaam het beeld van de "bromfiets rijder" weer wat beter word.. acties als deze vind ik helemaal 
zo nov 30, 2008 9:44 pm |
Persoonlijk album
|
 |
mr mike
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 01, 2008 10:29 pm Berichten: 1272 Woonplaats: Den Haag--Ypenburg
|
huh, wrm is er bij jullie wel een ''emoticon'' te zien??
Ik ben het ook volkomen met je eens.. Moet maar eens afgelopen zijn...
|
zo nov 30, 2008 9:56 pm |
|
 |
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
zij zijn nieuwsposters, beetje raar maja
|
zo nov 30, 2008 10:29 pm |
|
 |
wey
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 05, 2007 9:27 am Berichten: 100 Woonplaats: aalsmeer oost
|
nou ik vind het niet zo vet hoor. dat betekent dat wij dus ook worden aangehouden als je op een brommer of scoot rijd en ja als ze dan tog bezig zijn kijken ze gelijk of er nog wat te bekeuren valt.
tenzij je standaart ding hebt maar ja dat is voor sukkels dus:
|
zo nov 30, 2008 11:14 pm |
|
 |
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
standaard is niet voor sukkels maar voor verstandige mensen 
zo nov 30, 2008 11:17 pm |
Persoonlijk album
|
 |
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
"Hooah soldier"
heheh
RIGHT ON!!!
nu nog die anti's op hun 180ZEEZEE's...
zo nov 30, 2008 11:38 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
laten we eerlijk zijn, grote deel van die jongeren die worden aangehouden, stoppen niet en vluchten, waardoor elke bromfietsrijder harder wordt aangepakt, dus wij ook
zo nov 30, 2008 11:41 pm |
|
 |
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
Jorrit schreef: "Politie jaagt op Marokkaanse rovers op scooters" pfff, is het weer zo laat
ruim 60% a 70% van zukke "streken" worden uitgehaald door buitenlanders laten we de doodstraf maar us invoeren, dat zal de snelste manier zijn .... Is goed, dus zodra jij je APK van je auto bent vergeten en een klein kindje dood rijdt ben je onverzekerd en word je berecht voor poging tot moord, mogen we jou dan ook de doodstraf geven? spoorlijncrosser schreef: afknallen, zijn we er vanaf en zal de buitenlanders verder ook wel afschrikken lijkt mij... anders blijft het zo een zootje ongeregeld hier in nederland, ze zijn gewoon te tollerant. ik vind t prima dat ze hier komn als ze netjes gaan leren/werken. gaan ze stelen meteen terugsturen naar waar ze vandaan komen, willen ze dit neit en proberen ze te ontkomen bied de kogel de oplossing. in ieder geval neit in de cel stoppen want dat kost te veel aan bijvoorbeeld eten en drinken, doen ze maar in hun eigen land. Wat weet je die onzin toch mooi te verzinnen 
|
ma dec 01, 2008 4:13 am |
|
 |
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Martijn Derbi senda schreef: zij zijn nieuwsposters, beetje raar maja Ja dat zit hem in de software van het forum helaas, het is niet het geval dat wij zeggen van, wij wel, jullie niet  wordt geprobeerd het te verhelpen 
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
ma dec 01, 2008 4:19 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
mr mike schreef: huh, wrm is er bij jullie wel een ''emoticon'' te zien??
Ik ben het ook volkomen met je eens.. Moet maar eens afgelopen zijn... als je een nieuwe post maakt, staat bij jullie automatisch aagevinkt ''schakel smilies uit'' deze moet je ff weghalen
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
ma dec 01, 2008 4:51 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
Itakura schreef: Patsers Naast scooters houdt de politie ook ‘patsers’ aan die in een veel te dure auto rijden terwijl ze geen bijpassend legaal inkomen hebben. De actie, met codenaam Lord of the Ring, loopt sinds donderdag. De politie controleert van ’s ochtends tien uur tot na middernacht op twee locaties in de binnenstad en Amsterdam-Oost. Ook voeren drie mobiele teams controles uit. Hier zijn ze in Amsterdam inderdaad heel druk mee  Reed vrijdag met mijn pa naar huis, zat er een motor heel dicht achter ons op de brug waar je 50 mag (en we 80 reden) dus pap dacht al van politie wss.. Komt ie langs rijden bij het stoplicht, undercover maar gele helm met groot "politie" erop, duidelijk naar binnen kijken om te zien wat er achter het stuur zat  Durf te wedden dat als er een marrokaantje achter het stuur had gezeten we mee hadden gemogen 
ma dec 01, 2008 8:58 pm |
|
 |
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
ik vind dat we hier in nederlasnd maar strengere straffen moet invoeren.. wat je in nederland krijgt voor moord, krijg je in de vs voor een overvalletje... Want och word altijd gezegt, hij heeft zoooown moeilijke jeugt gehad 
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
ma dec 01, 2008 9:01 pm |
|
 |
|