Auteur |
Bericht |
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
 Re: Politie jaagt op Marokkaanse rovers op scooters
idd aanpakken en afstraffen 
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
ma dec 01, 2008 9:38 pm |
|
 |
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
Aprilia-Peter schreef: ik vind dat we hier in nederlasnd maar strengere straffen moet invoeren.. wat je in nederland krijgt voor moord, krijg je in de vs voor een overvalletje... Want och word altijd gezegt, hij heeft zoooown moeilijke jeugt gehad  Zeker niet.. overvalletje is vaak levenslang.. Hier is zware moord 2 jaar 
ma dec 01, 2008 9:44 pm |
|
 |
Jorrit
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 07, 2007 10:34 pm Berichten: 1407 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Hooghalen, omg.-Assen
|
StReS KiP schreef: Jorrit schreef: "Politie jaagt op Marokkaanse rovers op scooters" pfff, is het weer zo laat
ruim 60% a 70% van zukke "streken" worden uitgehaald door buitenlanders laten we de doodstraf maar us invoeren, dat zal de snelste manier zijn .... Is goed, dus zodra jij je APK van je auto bent vergeten en een klein kindje dood rijdt ben je onverzekerd en word je berecht voor poging tot moord, mogen we jou dan ook de doodstraf geven? denk ik dan wel ja, als ze dat overal doen gaat dat overbevolking tegen net als die tsoenami en oorlogen is ook goed voor de bevolking
di dec 02, 2008 2:05 am |
Persoonlijk album
|
 |
Dylan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 06, 2008 2:42 pm Berichten: 21 Woonplaats: Arnemuiden
|
|
di dec 02, 2008 10:19 am |
|
 |
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
Heb jij je wel eens laten onderzoeken door een psychiater? Edit by Aprilia Kevin: Jongens hou het even leuk & ontopic 
di dec 02, 2008 6:16 pm |
|
 |
chris2306
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 22, 2007 11:28 am Berichten: 129 Woonplaats: amsterdam
|
Jorrit schreef: StReS KiP schreef: Jorrit schreef: "Politie jaagt op Marokkaanse rovers op scooters" pfff, is het weer zo laat
ruim 60% a 70% van zukke "streken" worden uitgehaald door buitenlanders laten we de doodstraf maar is invoeren, dat zal de snelste manier zijn .... Is goed, dus zodra jij je APK van je auto bent vergeten en een klein kindje dood rijdt ben je onverzekerd en word je berecht voor poging tot moord, mogen we jou dan ook de doodstraf geven? denk ik dan wel ja, als ze dat overal doen gaat dat overbevolking tegen net als die tsoenami en oorlogen is ook goed voor de bevolking Idd, en als de deze generatie meteen hun kinderen opeet, dan zijn we ook meteen van de toekomstige vergrijzing af Het ging toch btw om marokaanse scootergasten? Ik zag op AT5 (lokale (nieuws)zender van amsterdam) een TZR die was aangehouden :O Beetje zonde, want brave schakelrijders zijn ook de dupe 
_________________ Ben ik even blij dat ik geen scooter rij
|
di dec 02, 2008 8:41 pm |
|
 |
my08rs
ApriliaForum Member
|
wow wow wow wat een taal, volgens mij woont geen van de mensen die hier vinden dat bepaalde mensen afgeknald moeten worden in amsterdam zelf maar in zo een klein dorpje dat nog nooit een marokaan heeft gezien en alleen slechte dingen ziet op tv zeker . ik woon zelf in amsterdam en heb een rs my 08 en ben trouwens ook in het zelfde systeem gezet!! alsof er iemand zo slim is om met zo een ding een tasje te gaan roven ofzo WTF....maarja in ieder geval ze hebben alles van me opgeschreven(uiterlijk kleren die ik droeg etc.) en geloof het of niet er zijn zelfs fotos gemaakt van me rs....???? en niet 1 keer maar zeker wel 5 andere keren ook nog met me andere 2 scooters ben ik in het systeem gezet....vroeg ik nog die agenten ;wie is er nou zo dom om met zijn eigen scooter dat soort dingen te doen, iedereen weet dat dat altijd met gestolen brommers gebeurd.....zegt die agent opeens wie werkt er hier bij de politie jij of ik,....zeg ik tegen hem wie is er hier marokaans jij of ik en toen was ie stil hahaha in iedergeval voor de duidelijkheid .....het is een groep van ongeveer hooguit 30 jongens die dit doen in amsterdam dus niet gelijk het voor de rest verpesten ik kom altijd met plezier hier op het forum kijken met in me achterhoofd dat wij als schakelbrommer rijders wat met elkaar gemeen hebben weetje wel dus aub houden zo ...... en niet elkaar haten, anders worden we allemaal geertje uit den haag en osama uit de bergen 
|
wo dec 03, 2008 5:58 am |
|
 |
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
nja,als ze een jonge op zo'n nieuwe rs zien rijden (en je hebt ernaast nog 2 scooters), dan denkt de politie zelf wtf, en vragen ze zich af hoe jij aan dat geld komt om dat te kopen, maar ze kijken vaak niet of je ouders goed inkomen hebben ofniet 
wo dec 03, 2008 8:00 pm |
|
 |
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
ik heb alleen maar slechte ervaringen met marokaantjes dus ik kam ze over 1 kam
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
wo dec 03, 2008 8:51 pm |
|
 |
dafichias
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 13, 2008 1:39 pm Berichten: 614 Woonplaats: Amersfoort
|
ze hadden mijn fiets  maar die is nu weer terug 

Mijn Rsje viewtopic.php?f=13&t=11499[/b]
|
wo dec 03, 2008 9:55 pm |
|
 |
arnemuiden-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 08, 2008 1:39 pm Berichten: 2856 Woonplaats: Arnemuiden
|
Ari schreef: nja,als ze een jonge op zo'n nieuwe rs zien rijden (en je hebt ernaast nog 2 scooters), dan denkt de politie zelf wtf, en vragen ze zich af hoe jij aan dat geld komt om dat te kopen, maar ze kijken vaak niet of je ouders goed inkomen hebben ofniet  of dat je zelf gewoon hard werkt
|
wo dec 03, 2008 9:57 pm |
|
 |
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
dafichias schreef: ze hadden mijn fiets  maar die is nu weer terug  ja die van m'n zus ook... en waar vonden we die terug???  jwz... asielzoekerscentruummmmm.... maarja die is lekkah opgedoekt 
wo dec 03, 2008 10:27 pm |
Persoonlijk album
|
 |
my08rs
ApriliaForum Member
|
ik werk heel hard al sinds me 15de tot nu en heb daardoor veel leuke dingen kunnen kopen zoals rs enzo,........rs is helemaal zelf betaald met alles erop en eraan zoals alarm nieuwe helm enzo was ie 3950 helemaal zelf betaald...en nog veel meer dan dat maar oke, eee peter kom anders in amsterdam wonen dan mischien verander je wel van mening kunnen we nog samen lekker toeren met rs of chek dit anders ff http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=38940het gaat de goeie kant op! nee maar ff seriues volgende keer als je marokanen tegen komt ofzo en ze doen op een of andere manier stoer tegen je, zeg je gewoon vannuh ....waarom doen jullie zo ik haat jullie niet eens ofzo beter kunnen jullie dat tegen geert wilders doen weetjewel dan doen ze mischien wat rilaxter tegen je ........of niet ...dan moet je gewoon wegrennen:P:P:P nee hoor grapje.....weetje wat ook veel uitmaakt ......de manier waarop je mensen aankijkt zegt al genoeg hoe je over mensen denkt dus volgende keer met een glimlach ofzo 
|
do dec 04, 2008 1:35 am |
|
 |
lee-rs50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 23, 2007 4:20 pm Berichten: 126 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Amsterdam
|
En terrecht 
do dec 04, 2008 11:19 am |
|
 |
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
hehe doen ze wat nuttigs 
|
do dec 04, 2008 1:37 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|