Auteur |
Bericht |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
 Re: Einde brommertijdperk?
hehe ja klopt, maar die blijven ook voor een groot deel in nederland hoor  gaat sws meestal eerst langs een distributiepunt 
di maart 15, 2011 7:45 pm |
Persoonlijk album
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
ja met een vrachtwagen, dus niet zo'n kut treker 
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
di maart 15, 2011 7:47 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
ga jij maars eens bij acm trekkers tellen, zal je nog tegenvallen  maar zullen we ontopic doen? 
di maart 15, 2011 7:48 pm |
Persoonlijk album
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
je woont aan het aan het andere kant voor het land voor mij ><
hier gaat het anders
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
di maart 15, 2011 7:52 pm |
|
 |
NickertRS
ApriliaForum Member
|
Jammer dat dit nog niet voor het motorrijbewijs geldt. Mja, dat gaat ook een beetje moeilijk, met passagier zal het rijden er namelijk ook niet gemakkelijker op worden.. Vooral niet met die 100kg van mijn pa achterop de motor.. 
|
vr apr 01, 2011 12:23 am |
|
 |
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Het geldt anders ook nog niet voor autorijbwijs hoor.... 
|
vr apr 01, 2011 8:57 am |
|
 |
robinjohnson95
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 06, 2010 6:50 pm Berichten: 46 Woonplaats: ..........
|
Ik vind gewoon dat je op je 16e en Aprilia moet kopen  (want daar ga ik mee naar mijn pa in het wiekend, school, werk) En auto rijden kan toch bijna niet want je moet je ouders bij je hebben  , Maar dan gebruik ik die brommer als nog wel veel voor als ik naar m'n werk of naar school ga, en met de auto naar school kan toch niet. Maar dan ga ik wel m'n rijbewijs halen waneer ik 16,5 word want bij m'n pa kan ik dan lekker wel rijden daar woont toch niemand.  ik bedoel dan heb je je rijbewijs al maar je hebt er toch niet zo veel aan. (ga niet zeggen: jah maar dan rij je toch zonder je ouders? dat kan niet in de plek waar ik woon :/) RJ
_________________ -
|
zo apr 03, 2011 4:43 pm |
|
 |
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
|
zo apr 03, 2011 4:58 pm |
|
 |
JvS
ApriliaForum Member
|
|
zo apr 03, 2011 8:15 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
|
I'ts a quote inside a quote IRRITATION
zo apr 03, 2011 8:47 pm |
Persoonlijk album
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
robinjohnson95 schreef: Ik vind gewoon dat je op je 16e en Aprilia moet kopen  (want daar ga ik mee naar mijn pa in het wiekend, school, werk) En auto rijden kan toch bijna niet want je moet je ouders bij je hebben  , Maar dan gebruik ik die brommer als nog wel veel voor als ik naar m'n werk of naar school ga, en met de auto naar school kan toch niet. Maar dan ga ik wel m'n rijbewijs halen waneer ik 16,5 word want bij m'n pa kan ik dan lekker wel rijden daar woont toch niemand.  ik bedoel dan heb je je rijbewijs al maar je hebt er toch niet zo veel aan. (ga niet zeggen: jah maar dan rij je toch zonder je ouders? dat kan niet in de plek waar ik woon :/) RJ je bent ook niet verplicht om veel te gaan rijden als je je rbw haalt stel dat jij zo'n sloeber bent die een hele zomervakantie moet werken voor z'n rijbewijs, dan heb je dus geen geld voor een auto. dan heb je toch ook niks aan je rbw? Echt ongelooflijk, wat ben jij een zeikerd, komt er eens iets leuks, is het nog niet goed.
ma apr 04, 2011 12:32 am |
|
 |
robinjohnson95
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 06, 2010 6:50 pm Berichten: 46 Woonplaats: ..........
|
MartinW schreef: robinjohnson95 schreef: Ik vind gewoon dat je op je 16e en Aprilia moet kopen  (want daar ga ik mee naar mijn pa in het wiekend, school, werk) En auto rijden kan toch bijna niet want je moet je ouders bij je hebben  , Maar dan gebruik ik die brommer als nog wel veel voor als ik naar m'n werk of naar school ga, en met de auto naar school kan toch niet. Maar dan ga ik wel m'n rijbewijs halen waneer ik 16,5 word want bij m'n pa kan ik dan lekker wel rijden daar woont toch niemand.  ik bedoel dan heb je je rijbewijs al maar je hebt er toch niet zo veel aan. (ga niet zeggen: jah maar dan rij je toch zonder je ouders? dat kan niet in de plek waar ik woon :/) RJ je bent ook niet verplicht om veel te gaan rijden als je je rbw haalt stel dat jij zo'n sloeber bent die een hele zomervakantie moet werken voor z'n rijbewijs, dan heb je dus geen geld voor een auto. dan heb je toch ook niks aan je rbw? Echt ongelooflijk, wat ben jij een zeikerd, komt er eens iets leuks, is het nog niet goed. Sorry hoor maar ik heb wel genoeg geld hoor, en ik zeg ook niet dat het niet goed is... HET IS JUIST CHILL, maar mijn ouders hebben het bijna altijd druk dus daarom zeg ik maar het kan bijna toch nooit :/
_________________ -
|
ma apr 04, 2011 2:24 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
|
haphaphap
ma apr 04, 2011 2:31 pm |
Persoonlijk album
|
 |
diverence
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm Berichten: 3629 Woonplaats: Hasselt
|
lekkerlekkerlekker 
ma apr 04, 2011 2:46 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
|
ja denk dat die jongen niet goed ontbeten had ofzo, het zij hem vergeven (A)
ma apr 04, 2011 3:52 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|