Auteur |
Bericht |
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
 PROJECT VAN DE MAAND OKTOBER!!!!
De: RS50 MY07 Repsol Replica
Van: Aprilia Driver 69Namens de nieuwe Nieuwsposter(s), de beun Aprilia RS50 van Aprilia Driver 69. Naast de prachtige RS MY die hij al bezitten, en ja, nog mooier heeft gemaakt, heeft hij nog een RS MY07 gekocht, in een vrij hopeloze staat. Maar daar gaat volgens Aprilia Driver 69 drastisch wat aan veranderen. Op dit moment is Aprilia Driver 69 er druk mee bezig en steekt er zowel tijd als geld in. Hij is van plan de RS50 MY07 een flitsende look te geven zoals de naam al zegt: Repsol Replica. En als het aan ons ligt, komt het helemaal goed, als we de vorderingen die zich nu al hebben voortgedaan bekijken. Succes met je project Aprilia Driver 69! En we wachten (>net als we op sinterklaas doen) met smart op je uber mooie kapwerk! Aprilia Driver 69, Hartelijk gefeliciteerd met je project van de maand!  Link voor project pagina Klik hier 
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
ma okt 27, 2008 5:38 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
 Re: PROJECT VAN DE MAAND OKTOBER!!!!
gefeliciteerd! zeker verdient :^^:
|
ma okt 27, 2008 5:48 pm |
|
 |
frankyman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 01, 2008 1:56 pm Berichten: 938 Woonplaats: Laren
|
ja hij heeft het zeker verdient :^^:
|
ma okt 27, 2008 6:10 pm |
|
 |
Felix
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 6:11 pm Berichten: 1469 Woonplaats: Oegstgeest
|
Eindelijk weer een! :OO: Terecht verdiend vind ik. :^^:
|
ma okt 27, 2008 6:38 pm |
|
 |
oenoehoofd
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do aug 24, 2006 10:36 pm Berichten: 1012 Woonplaats: Roden/Groningen
|
Vind slechte keuze eerlijk gezegd. Iedereen kan orginele kappen bij elkaar sprokkelen en een demper polijsten. Wat hij ermee van plan is, is leuk, maar ik wil wel eerst eens wat resultaat zien. Niets ten nadele van hemzelf hoor, maar vind het gewoon slechte keus, heb hier betere projecten zien staan.
Desondanks, gefeliciteerd met je project van de maand. ;)
|
ma okt 27, 2008 6:47 pm |
|
 |
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
Gefeliciteerd hoor Aprilia_Driver! Maak er wat moois van 
ma okt 27, 2008 7:08 pm |
Persoonlijk album
|
 |
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
Kan me wel vinden in wat Onno zegt, zie veel liever een project waar de vorderingen al duidelijk te zien zijn.
Misschien ook wel zo netjes om even de spellingsfouten uit het stukje te halen, en nieuwere foto.
Verder gefeliciteerd!
|
ma okt 27, 2008 7:51 pm |
|
 |
mike-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 24, 2008 10:50 pm Berichten: 717 Woonplaats: Fiji
|
onno heeft wel een beetje gelijk. maar dat neemt niet weg dat hij heel mooi gaat worden :thumright: suc6 ;)
|
ma okt 27, 2008 8:06 pm |
|
 |
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
vraag me af, hoe bepalen je nou wie project v/d maand word? gaat dat in overleg met elkaar, of denkt iemand van mwah laat ik die maar doen (zonder veel verder te kijken).. lijkt wel het laatste.. nu wil ik geen afbreuk doen aan het project van aprilia driver 69 ofzo, maar als ik nu bij de projecten kijk, zie ik genoeg andere projecten die veel meer doen/veranderen, verder zijn (waar ook wat echt te zien is) etc etc..
|
ma okt 27, 2008 8:19 pm |
|
 |
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
volgende maand krijgt weer een ander project de kans 
ma okt 27, 2008 8:20 pm |
Persoonlijk album
|
 |
floRiS50
ApriliaForum Member
|
als je hier geen antwoord wil geven, of het niet kan mag je me ook pben, want dit beantwoord ook niet de vraag die ik stelde
Edit by Itakura; je hebt pb ;)
|
ma okt 27, 2008 8:21 pm |
|
 |
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
:OO: mijn favo project
|
ma okt 27, 2008 9:10 pm |
|
 |
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
leuk dat je meteen begint met je taak, goed werk man
|
ma okt 27, 2008 9:29 pm |
|
 |
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Even toelichten op de mensen die (moet ik toegeven) vinden dat er ook andere goeie projecten tussen zitten, dat is natuurlijk ook zo! En misschien (eigen mening voor iedereen) betere tussen zitten. De keuze is er gewoon op gevallen omdat hij veel aan het project doet, leuk wat update's weergeeft, en zijn vorderingen + toekomstige aan ons laat zien. Er zijn meerdere mensen die dit doen, en die maken volgende maand weer kans, maar dit was voor mijn ogen de meest opvallende van de maand Itakura en ik nieuw zijn in het segment en overleggen ook zo veel mogelijk samen, om jullie te voorzien van het laatste nieuws via het forum, over minderleuke en natuurlijk de leuke dingen. Ik hoop dat het jullie zo wat duidelijker is 
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
ma okt 27, 2008 9:52 pm |
Persoonlijk album
|
 |
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
ik vind het inderdaad nog vroeg. had het dan gedaan zodra die klaar was vind ik. tis nu eigelijk nog niks om maar even te zeggen,
|
ma okt 27, 2008 10:01 pm |
|
 |
|