Auteur |
Bericht |
mr.aprilia
ApriliaForum Member
|
 segmenten of piston vervangen? demper probleem ?
hallo,,
ik zit met het probleem dat ik niet weet na hoeveel km ik andere segmenten of andere piston moet steken ? kan iemand mij hier bij helpen aub?
ik zit ook met een probleem van mijn uitlaat... mijn demper maakt een hells geluid en toch is het de originele... wie weet hier het probleem... hij is niet lek ofzo... als ik tijdens het gas geven in neutraal mijn vinger in de demper steek in dat kleine buisje vanachter dan maakt hij een beter geluid maar de demper is niks mis mee... kan het dat hij versleten is of niet? mvg mr.aprilia
|
wo jul 15, 2009 12:52 pm |
|
 |
Supermann
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 16, 2007 12:53 pm Berichten: 552 Woonplaats: Amsterdam Zuid-oost
|
 Re: segmenten of piston vervangen? demper probleem ?
misschien een gat in je uitlaat, of pakkingen vervangen
_________________ Aprilia Rs50 Gp-1
|
wo jul 15, 2009 1:03 pm |
|
 |
mr.aprilia
ApriliaForum Member
|
Supermann schreef: misschien een gat in je uitlaat, of pakkingen vervangen dat heb ik nagekeken dat is echter niet.... volledig nieuw aleen demper is nog vn mijn oude uitlaat... hij past perfect enzo dat hebben we in orde gemaakt maar het was bij de oude uitlaat ook zo... en vanaf ik iets of gwn dat gast vn de demper vanachter beetje dicht houd en gas geef dat het weg is ... weet je toevallig ook na hoeveel km mijn rs nieuwe piston of segmenten nodig heeft? mvg
|
wo jul 15, 2009 1:05 pm |
|
 |
Supermann
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 16, 2007 12:53 pm Berichten: 552 Woonplaats: Amsterdam Zuid-oost
|
ik heb geen idee wat piston is, welk bouwjaar is je rs ? en wat is je km stand
|
wo jul 15, 2009 1:09 pm |
|
 |
mr.aprilia
ApriliaForum Member
|
Supermann schreef: ik heb geen idee wat piston is, welk bouwjaar is je rs ? en wat is je km stand de zuiger... jah van 97 km stand moet ik even kijken mvg
|
wo jul 15, 2009 1:13 pm |
|
 |
Supermann
ApriliaForum Member
|
demperwol nog goed ?
|
wo jul 15, 2009 1:16 pm |
|
 |
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
dat rammelen kan best zijn dat er iets los gekomen is binnen in je demper. In dat geval is een nieuwe demper kopen dus wel relevant. Draai hem er maar even af en schudt hem dan maar heen en weer dan weet je het gauw genoeg  EDIT: en doe aub wat aan je nederlands, ik begrijp maar 50% van wat je zegt.
wo jul 15, 2009 1:27 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Donny
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 1:25 pm Berichten: 288 Woonplaats: Bladel
|
ja das bels, dan moet je t uitspreken zoals het er staat dan klopt het meestal wel.
_________________ -= Vatos Locos =-
|
wo jul 15, 2009 1:34 pm |
|
 |
mr.aprilia
ApriliaForum Member
|
Itakura schreef: dat rammelen kan best zijn dat er iets los gekomen is binnen in je demper. In dat geval is een nieuwe demper kopen dus wel relevant. Draai hem er maar even af en schudt hem dan maar heen en weer dan weet je het gauw genoeg  EDIT: en doe aub wat aan je nederlands, ik begrijp maar 50% van wat je zegt. dat is volgens mij niet hij maakt geen rammel geluid moet demperwol zijn denk ik toch maar daar kan je niet aan want das alu demper en das een dichtgelaste... origineel hé :s grtz
|
wo jul 15, 2009 1:43 pm |
|
 |
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
piston = zuiger neem ik aan, Dacht dat volgens aprilia hier om de 15000 mee stond.
Segmenten bedoel je denk ik remblokken mee..? Ligt eraan hoe hard je brommer rijd maar na 7/8000 km zijn ze wel redelijk ver heen.
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
wo jul 15, 2009 8:05 pm |
|
 |
mr.aprilia
ApriliaForum Member
|
Aprilia-Peter schreef: piston = zuiger neem ik aan, Dacht dat volgens aprilia hier om de 15000 mee stond.
Segmenten bedoel je denk ik remblokken mee..? Ligt eraan hoe hard je brommer rijd maar na 7/8000 km zijn ze wel redelijk ver heen. segmenten zijn de piston (zuiger ) ringen. mvg
|
wo jul 22, 2009 1:11 pm |
|
 |
|