|
Auteur |
Bericht |
Justin classic
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo nov 22, 2009 9:20 pm Berichten: 13 Woonplaats: hellendoorn
|
 Re: rdw keuring
ik heb zelf met mijn scooter ook een keuring gehad.. ze kijken of ie gestolen is dus met frame nummer enzovoor of dat klopt.. bouwjaar moet ergens te bepalen zijn maar dat zal bij jou geen probleem zijn omdat ik toen helemaal een nieuw kenteken erop moest en verder zoals die uit de fabriek rolt moet die daar ongeveer staan en dan kijk je naar spiegels zijn ze strikt op snelheid ook je mag er niet veel van afwijken nou remmen verlichting reflectoren ook wel geloof ik bandenprofiel ongeveer alles wel bij mij was alles in orde want het was een net scootertje maar let wel op dat ze daar vrij streng zijn.
hoop dat je er wat aan hebt. groeten
|
vr dec 04, 2009 1:28 am |
|
 |
crazy-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 08, 2009 9:33 pm Berichten: 686 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Meppel
|
dankjewel allemaal, want het gaat dus over mijn brommer, nouja we hebben nu een 16 mm er onder maar zal dat mogen ? een 16 mm ipv een 17,5? of heeft iemand hier nog een choke voor een originele my carb? nouja ik moet dan nog even een bandje bestellen een reflector monteren, en hem goed laten lope.

** GSX-R 600 **
|
za dec 05, 2009 7:26 pm |
|
 |
2SLOW4ME
ApriliaForum Member
|
het enige waar ze bij mij naar keken was de snelheid... niet naar het blok, niet naar de banden, niet naar de electra.. ik had ook gewoon een DR70 met een huge ()*&^%$# prop er in gelast. en een 17.5mm carb. no problemo. fietslichtje voorop, no problemo, geen toeter/fietsbel.. Balk uit mn frame geslepen, boeide ze ook niets.. als ik me niet vergis is een onderkuip ofzo ook niet nodig..
maar zou wel het zekere voor het zekere nemen.. mijn keuring was inn Noord holland, heerhugowaard.. miss dat ze hier minder streng zijn dan in andere delen van het land.
|
zo dec 06, 2009 3:55 pm |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Als er geen onderkuip op zit mag er niks uitsteking oid, moet het allemaal heel netjes zijn afgewerkt. Daar kunnen ze echt de mieren niet met rust laten heb ik me laten vertellen, als je de onderkuip hebt kan je hem er beter gewoon op zetten, in ieder geval geen risico dat ze zeuren dat je kappen mist.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
ma dec 07, 2009 1:27 pm |
|
 |
w-poort-rs
ApriliaForum Member
|
uuuu mensen er is zoiets als een rdw site hier staat alles op kan m even niet zoeken want moet weg maarja
ma dec 07, 2009 7:24 pm |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Klopt, maar de persoonlijke ervaringen van mensen zijn ook leuk om te horen, kan je het iets beter beoordelen...
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
ma dec 07, 2009 8:33 pm |
|
 |
crazy-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 08, 2009 9:33 pm Berichten: 686 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Meppel
|
deze mag slotje, mn brommer is gister voor de keurig geweest, en is helemaal goed gekeurd. dus ik heb niet zoveel meer aan tips.

** GSX-R 600 **
|
za dec 19, 2009 1:23 pm |
|
 |
|