Rs wil niet lekkr rijden/lopen Help! AM6
Ik ben nog steeds niet echt toe gekomen om mijn Rs eens goed na kijken.
Ik rij nu dus al een tijdje met een flinke k*t afstelling.
Heb sproeier 90 t/m 124 geprobeerd en alle standen van de gas naald.
Maar maakt allemaal niets uit( al 2 keer of zo weer opnieuw begonnen royals manier).
wat is er mis en wat goed :
- blauwe rookpluimen eruit (staat dus lekkr rijk

)
- pikzwarte bougie.
- stottert onderin en in de middeltoeren (heeel irritant met weg rijden dus )
- bovenin gaat hij als de brandweer.
- Maar dan moet ik wel boven de 9,5k blijven anders zakt hij weer terug naar de 8k. Daar gaat hij dan ook niet meer over heen ( dit is alleen als ik van 4 naar zijn 5 ga en van 5 naar 6 ) dit is dus helemaal als ik gewoon rustig rijd dan blijft hij altijd hangen bij 8K in zijn 5 en 6.
- lijkt soms ook als of hij inhoud
- voor me gevoel als ik over schakel (koppeling dus inknijp ) lijkt het wel of hij niet echt terug zakt in toeren, iedergeval niet snel.
- loopt de ene keer wel stationair en de andere keer niet (zal het weer wel zijn).
Ben het dus helemaal zat en wil hem van de vakantie wegbrengen zodat hij op de testbank afgestelt kan worden.
Maar als het iets anders is schiet ik er dus niets mee op, had wat dingen gelezen over lekke krukas keering (ontstekingskant) Zou dit een goede oorzaak kunnen zijn van het slecht/ tot niet goed afgestelt krijgen(als ik dat wil nakijken zou dat dan goed zichtbaar zijn)?? of hebben jullie nog andere suggesties.
En kan je die keering er dan gewoon uitwippen als je alleen je ontsteking eraf haalt??( wat is de eventuele maat?)
Setup :
AM6 blok
-50cc T.P/Dr (zo goed als hetzelfde geloof ik )
-17,5mm (had eerst 12mm maar was hetzelfde gezeik )
-origineel filter
-Metra kit RK uitlaat
-vertanding 11/47
-origineel spruitstuk met doppler membraam (komt binnenkort nieuwe inlaat op )
Hoop dat jullie me beetje kunnen helpen

(wil graag een keer goed kennen vlammen met dit ding voor hij weg gaat

)