|
Auteur |
Bericht |
DaliasD
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 03, 2010 7:07 pm Berichten: 195 Woonplaats: nieuwleusen
|
 Re: achterrem loopt aan
Moer er terug op draaien en dan even een paar tikken met de Goedemorgen geven.
_________________ Luuk1488 schreef: Er moet toch wel een goeie rotor zijn met licht? Ja kan natuurliljk ook altijd nog een dynamo nemen tegen me wiel aan..
|
wo aug 03, 2011 6:54 pm |
|
 |
rieju roy
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 20, 2011 5:58 pm Berichten: 197 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Hattem
|
eerst heb ik er al voorzichtig op getikt naar heel lang ben ik er nog een x als een gek op lopen slaan geen beweging meer in te krijg
_________________ maar agent ik rij toch mooi met het verkeer mee, ja maar wel op een snelweg jongeman!
|
wo aug 03, 2011 11:06 pm |
Persoonlijk album
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Ontspan je wel je achterwiel? Zet hem op een bierkrat vraag een maat of hij mee wil helpen dan gaat 1 op de as slaan en de ander wrikt het achterwiel heen en op en neer. Probeer dan nog is.
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
do aug 04, 2011 12:42 pm |
Persoonlijk album
|
 |
rieju roy
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 20, 2011 5:58 pm Berichten: 197 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Hattem
|
ja we hadden hem omhoog gedaan met zoon vorklift en ook slaan en roppen te gelijk niks werkt 
_________________ maar agent ik rij toch mooi met het verkeer mee, ja maar wel op een snelweg jongeman!
|
do aug 04, 2011 10:54 pm |
Persoonlijk album
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
IK moest net achterwiel eruit halen voor nieuwe achterband maar dat was echt minder dan minuut werk. Het duurde me langer om dat kut vissebekje eraf te krijgen. Maar goed jouw probleem uhhmmmm heel veel inspuiten met WD40 en dan beetje bij beetje eruit trekken. Of duwen.
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
vr aug 05, 2011 4:34 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|