Auteur |
Bericht |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
 Re: boete aanvechten
Hier rijd alles te snel. Snorscooters die scooters inhalen van oude vrouwtjes. En schakelbrommers. Alles wat hier rijd rijd 70+. Maar iedereen kent mekaars schakel hier ook uit de buurt. En de politie kijkt meestal gewoon toe als je voorbij dendert.
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
vr jun 15, 2012 8:28 pm |
Persoonlijk album
|
 |
diverence
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm Berichten: 3629 Woonplaats: Hasselt
|
kijk die agenten moesten we overal in NL hebbe  exact de agenten die dezelfde instelling hebbe als 20/30 jaar terug 
vr jun 15, 2012 8:29 pm |
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Mag niet klagen over politiebeleid hier. Stampen ook marokanen in de auto als ze niet luisteren.  Ze proberen hier nog net geen Moslimvervolging te starten.. Laatst: Was bij de C1000 daar hangen ze altijd enzo. Maar er hangen camera's in die straat omdat ze daar altijd deden dealen. Maar na 2 uur stonden ze er nog. Dus de politie kwam langs (staat in verbinding met het bureau) (Dit is bij mij in de straat trouwens, woon in de Ghetto van Bommel. :') ) En de politie zei vriendelijk of dat ze de plek wilde verlaten. Grote bek enzo. Nog 1 waarschuwing. Toen gaf er 1 nog steeds een grote mond. BAM knietje in zijn knieholte armen achter zijn hoofd boeien om en in de bus. En toen rende ze allemaal weg.  VICTORY!!!!
|
vr jun 15, 2012 8:40 pm |
Persoonlijk album
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
ontopic?
ik weet vrij zeker dat je het niet red.
vr jun 15, 2012 8:44 pm |
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
|
Ohja, nee door een foute geboorteplaats kan me niet voorstellen. Is ook irrelevant. Als het nou plaats van staandehouding was was het een 2e. Ik zou de boete gewoon afwachten.
|
vr jun 15, 2012 8:45 pm |
Persoonlijk album
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
|
Jij bent een huiltopic Japan
|
za jun 16, 2012 4:24 am |
Persoonlijk album
|
 |
Valerie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
|
Ik ben het 100% met Keiji :+ Een boete aanvechten omdat je geboorteplaats 1 letter verschil heeft.. :')
za jun 16, 2012 11:23 am |
|
 |
JB1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm Berichten: 2797 Woonplaats: 038 A28 6 letters.
|
Valerie schreef: Ik ben het 100% met Keiji :+ Een boete aanvechten omdat je geboorteplaats 1 letter verschil heeft.. :') Ja ach, het is toch wel weer een paar euro's. Staat krijgt het toch wel terug als ie er voor gaat tanken 
za jun 16, 2012 11:27 am |
|
 |
Valerie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
|
JB1 schreef: Valerie schreef: Ik ben het 100% met Keiji :+ Een boete aanvechten omdat je geboorteplaats 1 letter verschil heeft.. :') Ja ach, het is toch wel weer een paar euro's. Staat krijgt het toch wel terug als ie er voor gaat tanken  Ja, maar als er op officiele sites ook gewoon staat dat een boete aanvechten om die redenen toch geen ene zin hebben  En om deze rede.. Je weet dat het niet mag, risico van het vak. Maar ga dan niet janken als je bekeurt wordt. Ik heb ook een boete van 230 euro gehad  Hij ligt bij de kantonrechter omdat ik er niet meer dan 159 euro voor wil betalen :') Ik heb daar te snel gereden klaar, eigen schuld, heb ze zien staan en nog geremd  Jammer dan :') Maar ik ga niet voor een verhoging betalen, omdat ik de eerste beschikking nooit in de bus heb ontvangen.
za jun 16, 2012 11:35 am |
|
 |
rieju roy
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 20, 2011 5:58 pm Berichten: 197 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Hattem
|
Gelukig volgde er een brief zonder boete! ik krijg een 49cc cursus ik hoef voor die cursus niks te betalen en er volgt ook geen boete. dus dat wordt lekker koffie drinken 5 avondjes bij de politie 
_________________ maar agent ik rij toch mooi met het verkeer mee, ja maar wel op een snelweg jongeman!
|
vr jul 13, 2012 7:32 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
hahahaha mooi
vr jul 13, 2012 7:43 pm |