Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
Motor maakt raar geluid
Omdat ik in het kleine vragen topc nul duidelijkheid kreeg over het probleem van mijn AM6 blok, post ik het hier nogmaals.
Mijn AM6 blok maakt een rare zoem. Inplaats van dat het blok een mooie tik maakt hij elke slag. Bromt mijn blok eerder. Ik heb een andere uitlaat al geprobeerd maar hierin zit het probleem ook niet. Er zitten al nieuwe pakkingen, keerringen, krukaslagers en een zuiger in. Maar het geluid blijf ik nog steeds horen. En ik wil het gewoon oplossen.
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
Re: Motor maakt raar geluid
11martijn11 heeft dit blok gereviceerd. Lijkt mij dat hij dat netjes heeft gemonteerd. Aangezien hier nooit klachten over zijn geweest. Althans dat hoop ik natuurlijk.
En ik zal eens gaan kijken of ik hem uit elkaar kan halen.
Blok is al een terug gegaan. Maar niet voor een ander probleem. Er zat een productiefout in 1 van de keerringen. En ik neem aan dat als je het blok uit elkaar haalt dit dan ook tegenkomt?
Om de koppeling te checken hoef ik toch alleen maar de caterdeksel en de koppelingsbehuizing eraf te halen?
Wat zeg je hiervan, De platen waren nog goed. Althans, niks afgebroken. Maar als je de koppelings deksel eraf haalt, kom je zon grote ring tegen met een moer erop. Deze ring is aan 1 kant helemaal tegen de moer aangevouwen. Kan dit het probleem zijn?
Nu ik toch bezig ben, bestel ik meteen een setje koppelingsplaten. Die van Mokix zijn dat de standaard platen?
Washandje schreef:
Wat zeg je hiervan, De platen waren nog goed. Althans, niks afgebroken. Maar als je de koppelings deksel eraf haalt, kom je zon grote ring tegen met een moer erop. Deze ring is aan 1 kant helemaal tegen de moer aangevouwen. Kan dit het probleem zijn?
Nu ik toch bezig ben, bestel ik meteen een setje koppelingsplaten. Die van Mokix zijn dat de standaard platen?
die ring hoort zo
maar als het je kopeling nie is
is het zoals ik al zij je lagers
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 13 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum