Auteur |
Bericht |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
 Re: RS lekt olie na bijvullen
 s goed, maar heb je al je slangetjes al even opnieuw aangedrukt? Ik heb ook een benzineslangetje die eigelijk iets te groot is, dus iedere keer als ik de benzinekraan open komt er een drupje bij de slang eruit.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
ma nov 16, 2009 1:39 am |
|
 |
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 14, 2009 6:46 pm Berichten: 1495 Woonplaats: Barendrecht
|
alle slangetjes lijkien goed te zitten, en ja ik heb ze even aangedrukt 
ma nov 16, 2009 1:42 am |
|
 |
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
|
maar tot hoe ver hoor je je olie bij te vullen, kan die gewoon helemaal tot de rand:?
ma nov 16, 2009 1:43 am |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
lijkt mij wel ja, toen ik ooit 1 keer de olie van mn RX had bijgevult had ik het tot de rand gedaan en dat ging goed, maar heb nog nooit een hele tank leeg gereden met oliepompje 
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
ma nov 16, 2009 1:51 am |
|
 |
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
|
maar goed, ik zal morgen het tankje maar even goed inspecteren, bedankt voor je hulp!
ma nov 16, 2009 1:51 am |
|
 |
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Ik had het ook. Je probleem zit waarschijnlijk: de "spleet" tussen je slangetje en het tuitje van dat tankje, daar liep het bij mij tussen door, ik heb toen een soort van loodgieterstape om het tuitje gedaan waardoor hij dikker was, en er geen spleet meer zit.
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
ma nov 16, 2009 10:31 am |
|
 |
Devlin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 18, 2007 10:28 pm Berichten: 545 Woonplaats: Dalfsen
|
loodgieters tape? die witte tape?
Dat is Teflon
_________________ *--> Futura <--*
"© Aprilia ©"
|
ma nov 16, 2009 10:34 am |
|
 |
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
ja, dat spul
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
ma nov 16, 2009 10:35 am |
|
 |
sven93
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 08, 2009 8:41 pm Berichten: 498 Woonplaats: Roelofarendsveen
|
ik heb het ook dat bij de sensor dop lekt.
ik zou je tank leeg rijden of leeg halen en de olie bewaren. dan bij de winkel even vloeibarepakking en remreiniger hallen. dan sensor er af, goed schoon make met remreininger en dan de rand van de sensor dop in smeren met pakking, niet te dik natuurlijk dat het er uit komt buleken, en een dun randje op de rand van het gat waar je sensor op moet.
_________________ brommer(te koop):http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=12258&start=0
|
ma nov 16, 2009 7:45 pm |
|
 |
Arnold-aprilia
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 07, 2009 8:13 pm Berichten: 244 Woonplaats: Middelburg
|
Ik zeg hetzelfde, lekt op de sensor, met zowel mijn vorige als met deze rs gehad, tankje leegzuigen, tuitje goed ontvetten en de sensor ook, het rubber lekker insmeren met bijv. pvc lijm erin duwen en klaar. nergens last meer van gehad. heb nu maar wel eentje op reserve genomen;)
_________________ Mijn ex RSje viewtopic.php?f=13&t=13352
|
ma nov 16, 2009 8:12 pm |
|
 |
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
|
ik heb de sensordop goed schoongemaakt en ingataped met dat loodgieterstape, en het probleem lijkt nu opgelost. bedankt voor jullie hilp! 
ma nov 16, 2009 8:26 pm |
|
 |
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
|
kan dicht wat mij betreft hoor 
vr nov 20, 2009 2:07 pm |
|
 |