|
Auteur |
Bericht |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
 Re: koppelingskabel
als ik het goed snap bedoel jij waar je kabel in je hevel zit, daar zit een iets breder metalen stukje dat in je hevel zit. Ja, dat zit gewoon goed vast hoor... heb zelf altijd een koppelingskabel gereden die zo vast zat, nooit problemen gehad met die kant van de kabel.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
do maart 11, 2010 7:35 pm |
|
 |
m-peters
ApriliaForum Member
|
Ja zeg maar in de body van de brommer, niet aan het handvat. Maar dan moet het zo prima zijn, mag hier een slotje op en ga ik kijken hoelang deze kabel meegaat.
Is er ongeveer een periode waarin je die kabel beter kan verwisselen, om pow(pech onderweg) te voorkomen? Zelfde voor rem- en gaskabels?
|
vr maart 12, 2010 12:04 am |
|
 |
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
m-peters schreef: Ja zeg maar in de body van de brommer, niet aan het handvat. Maar dan moet het zo prima zijn, mag hier een slotje op en ga ik kijken hoelang deze kabel meegaat.
Is er ongeveer een periode waarin je die kabel beter kan verwisselen, om pow(pech onderweg) te voorkomen? Zelfde voor rem- en gaskabels? als ie stroef begint te lopen? lol
vr maart 12, 2010 12:11 am |
|
 |
m-peters
ApriliaForum Member
|
mijn oude kabel voelde niet echt stroef aan ofzo..
|
vr maart 12, 2010 1:10 am |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Regelmatig kruipolie derin doen. Laten we zeggen, een keer in de maand, als je eventjes je remvloeistof en olie checkt.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
vr maart 12, 2010 1:13 am |
|
 |
|