Auteur |
Bericht |
rain man
ApriliaForum Member
|
 Re: frame gestolen oid?
*Vincent* schreef: en sowieso, Aprilia frame is alu, dus daar kan je niet aan lassen. HEt framenummer is gedaan door bobbeltjes die "uit" je frame komen, in de vorm van de nummers, en ze zitten echt NET voor je balhoofd. Dus lassen is geen optie en inslaan is geen optie. Beter koop je gewoon frame met kenteken, kost 150-250 euro maar dan is het wel allemaal legaal... In mijn rs zaten de nummers er gewoon in geslagen. In alle rsjes trouwens die ik gehad heb. Zou beetje kut zijn als je je frame opschuurd en je nummer is weg. maar makkelijkste is even rdw bellen, en kijken of er nog kenteken op kan. dit kost 150 euro totaal, maar scheelt je wel ombouwen.
|
di maart 16, 2010 9:37 pm |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
heb hier een RS voor de deur staan en daar zijn het kleine puntjes die uitsteken. en waarom zou je alu opschuren...?
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
di maart 16, 2010 9:56 pm |
|
 |
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Tamiya_drifter schreef: hallo, ik heb een rs helemaal in elkaar gezet, had hem uitelkaar gekocht van iemand op marktplaats, eergisteren test rijden aangehouden door de politie rijden zonder kenteken... en ik dacht zo van, wtf ik heb ook al geen frame papieren?! dus nu wil ik graag de geschiedenis van de frame weten. moet ik dan naar de politie gaan ofzo? als hij gestolen is wat dan? Hoef alleen maar de eerste 2 regels van jou post te lezen en vraag me gelijk af (eigenlijk ook niet); hoe snugger ben jij gast? 
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
di maart 16, 2010 10:52 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Tamiya_drifter
ApriliaForum Member
|
snugger genoeg om havo 5 te doen;)
|
di maart 16, 2010 11:28 pm |
|
 |
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Tamiya_drifter schreef: snugger genoeg om havo 5 te doen;) Mijn gedachte: 
|
di maart 16, 2010 11:36 pm |
|
 |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
Tamiya_drifter schreef: oh ja ik heb helemaal niks overgeschreven. LOLLLLL, ging er nergens een belletje rinkelen van hey ik koop een nieuwe brommer, ik krijg geen papieren en kenteken mee, hmm hier klopt iets niet?  Dat is echt gewoon dom als je het mij vraagt. En dan ook nog zonder kenteken rijden. Echt pro dit. Ipv navragen bij de politie of een andere instelling naar het geschiedenis van je frame, begin is bij de kerel van wie je hem hebt gekocht? Waar zijn de papieren enzo? Of heb je ook nog met hem ergens afgesproken in een groot veld ofzo?
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
di maart 16, 2010 11:51 pm |
|
 |
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
volgens mij was het een meisje dus geen gast 
_________________ http://instantboss.org/
|
wo maart 17, 2010 12:03 am |
Persoonlijk album
|
 |
frankyman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 01, 2008 1:56 pm Berichten: 938 Woonplaats: Laren
|
Tamiya_drifter schreef: snugger genoeg om havo 5 te doen;) iedereen kan het doen, of je het haalt is wat anders
_________________ Derbi senda sm extreme 2008 #sold#
|
wo maart 17, 2010 12:16 am |
|
 |
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Het niveau van havo daalt dus ook weer hard.
|
wo maart 17, 2010 12:17 am |
|
 |
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Havo, zo slecht is dat niet, kan je mooi naar het HBO, en met het HBO heb je een prima studie 
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
wo maart 17, 2010 12:21 am |
|
 |
frankyman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 01, 2008 1:56 pm Berichten: 938 Woonplaats: Laren
|
bartp schreef: Havo, zo slecht is dat niet, kan je mooi naar het HBO, en met het HBO heb je een prima studie  hoop dat het beter is als het mbo 
_________________ Derbi senda sm extreme 2008 #sold#
|
wo maart 17, 2010 12:22 am |
|
 |
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
bartp schreef: Havo, zo slecht is dat niet, kan je mooi naar het HBO, en met het HBO heb je een prima studie  Kan je mooi door naar hbo, geloof mij maar dat gaat niet elke havist zo lukken. Al de helft van mijn klas is dit jaar afgevallen. 
|
wo maart 17, 2010 1:03 am |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Maar MArtijn, dat komt door studiekeuze. MAar het klopt dat niveau van havo aan het dalen is, want Felix gaat volgend jaar HAvo doen.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
wo maart 17, 2010 10:24 am |
|
 |
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
Tamiya_drifter schreef: ja lekkre is dat dan, hele frame onder handen genomen, glimt mooi, 1000 euro aan nieuwe onderdelen, zit echt heel veel werk uren in. als hij dan in beslag word genomen, ga ik echt hard janken jonge echt... Dat zei ik ook tegen het rdw van. Moet ik dus meer dan 1000 euro in de brommer steken om hem goed te krijgen om hem dan af te laten pakken als hij gesloten is of zo?? Toen zeiden ze idd dat dat dus klopt ze mogen dat niet zomaar navragen bij de politie. Dat mogen ze alleen als er dus een keuring is aangevraagd. Maar als je dat dus doet ben jij ook weer aansprakelijk ofzo en heb je dus gelijk een groot probleem als er dus iets niet goed is. Maar ik had dus na gevraagd vooor ik veel geld die brommer had gestoken. En ben dus gelijk opzoek gegaan naar een ander frame. ( is net zo duur als laten keuren ect. )
|
wo maart 17, 2010 11:46 am |
Persoonlijk album
|
 |
Maarten.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jul 10, 2009 2:36 pm Berichten: 199 Woonplaats: Nieuwe Niedorp
|
Ik had ook een frame van een brommer, zonder kenteken. Politie gebeld dat ik een brommer zonder kenteken kon kopen, maar ik wou weten of hij gestolen was of niet. Dus ik had het frame nummer doorgegeven en hun gingen kijken of hij gesloten was,, wat bleek: gejat. Toen gingen ze direct doorvragen van waar kan je hem dan kopen, en wat is het adres van die persoon 
|
wo maart 17, 2010 4:33 pm |
|
 |
|