Auteur |
Bericht |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
 Re: vaag probleem
zit er wel blokolie in? ik kan me voorstellen dat de bak zonder olie erg veel weerstand geeft....
ma aug 01, 2011 11:43 pm |
Persoonlijk album
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
cobra902 schreef: als ik hem in zin 1 wil zetten om hem aan te duwen dan tikt hij wat zwaar maar dat is igg altijd al zo geweest.
ik denk toch maar dat ik eens moet gaan nadenken over een nieuw am5 blokje, dees heeft al 42 dznd+ gedraaid. zou een am6 blok er btw ook onderpassen? heb mij laten vertellen dat je dan je ketting opnieuw uit moet lijnen, en je blokophanging moet verlassen.... ik zou hem sws liever reviseren dan een ander blok kopen, kun je t helemaal naar je zin maken 
ma aug 01, 2011 11:45 pm |
Persoonlijk album
|
 |
cobra902
ApriliaForum Member
|
ok naja dan zal ik eens even horen of ik hier in het noorden men blokje mooi kan laten reviseren, het is in princiepe nog een mooi brommertje...of nja er valt nog wat moois van te maken om eens met mooi weer te touren toch  bedankt voor je reactie's 
_________________ Opvoeren kan leuk zijn UnIek maKen Is betER
|
ma aug 01, 2011 11:46 pm |
|
 |
cobra902
ApriliaForum Member
|
marien schreef: zit er wel blokolie in? ik kan me voorstellen dat de bak zonder olie erg veel weerstand geeft.... er zit nog wel wat olie in maja hij lekt als een gek......ik kan om de week bijna een liter olie erin keilen......best een dure grap igg
|
ma aug 01, 2011 11:47 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
|
laten reviseren kan, als je een paar imbussleutels, een diepvries en een gasstel hebt kan je het zelf ook... waar woon je ergens? miss dat ik een zaak voor je weet, als je het zelf niet aandurft...
ma aug 01, 2011 11:47 pm |
Persoonlijk album
|
 |
marien
ApriliaForum Member
|
cobra902 schreef: marien schreef: zit er wel blokolie in? ik kan me voorstellen dat de bak zonder olie erg veel weerstand geeft.... er zit nog wel wat olie in maja hij lekt als een gek......ik kan om de week bijna een liter olie erin keilen......best een dure grap igg als dat blok voor zeef speelt moet je m sws splitsen, tenzij de koppelingsdekselpakking lek is, dan ben je voor 4 euro ofzo klaar
ma aug 01, 2011 11:48 pm |
Persoonlijk album
|
 |
cobra902
ApriliaForum Member
|
marien schreef: laten reviseren kan, als je een paar imbussleutels, een diepvries en een gasstel hebt kan je het zelf ook... waar woon je ergens? miss dat ik een zaak voor je weet, als je het zelf niet aandurft... ik heb zelf net genoeg verstand om mijn cilinder+zuiger eraf te trekken.... ik durf het niet aan om hem zelf te reviseren want dan weet ik ckr dat ik spul over ga houden 
|
ma aug 01, 2011 11:49 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
|
ik kwam juist onderdelen tekort  liggen nog steeds ergens in mn kamer maar hij doet t wel 
ma aug 01, 2011 11:50 pm |
Persoonlijk album
|
 |
cobra902
ApriliaForum Member
|
marien schreef: ik kwam juist onderdelen tekort  liggen nog steeds ergens in mn kamer maar hij doet t wel  hehehe  neej ik ga altijd naar de plaatselijke brommerboer mja die zegt nu tgn mij je kan dat ding btr op de hoop gooien...  heb ik dus vrij weinig aan 
|
ma aug 01, 2011 11:50 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
|
hmm welke bromboer ga je heen dan altijd?
ma aug 01, 2011 11:51 pm |
Persoonlijk album
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
marien schreef: wanneer snappen mensen nou eens dat ontgrensd met een d is Nooit. Je weet hoe lang ik het er hier al in probeer te krijgen bij die gasten.
ma aug 01, 2011 11:52 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
|
Ja, maar jij bent stoned.. dus hou je erbuiten 
ma aug 01, 2011 11:53 pm |
Persoonlijk album
|
 |
sieljesAF1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 29, 2009 8:20 pm Berichten: 134 Woonplaats: Emmeloord/Blokzijl
|
doet je koppeling het überhaupt wel?
_________________ Rieju Rs2
|
di aug 02, 2011 1:02 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
|
zo te horen wel, hij heeft het erover dat ie vast slaat als hij de koppeling loslaat edit; ik heb het eens nagelezen, de bak kan het haast niet zijn, omdat hij zonderbougie wel soepel liep laat je de koppeling wel geleidelijk los bij het aanlopen? als je m laat ''flippen'' wil je wil nog wel eens gaan slippen..
di aug 02, 2011 1:04 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Aprilia RX 50 2003
Administrator
Geregistreerd: di mei 10, 2011 5:05 pm Berichten: 5939 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Lemelerveld
|
cobra902 schreef: als ik hem in zin 1 wil zetten om hem aan te duwen dan tikt hij wat zwaar maar dat is igg altijd al zo geweest.
ik denk toch maar dat ik eens moet gaan nadenken over een nieuw am5 blokje, dees heeft al 42 dznd+ gedraaid. zou een am6 blok er btw ook onderpassen?
er komt geen vloeistof uit. het achterwiel slaat vast zodat het gaat slippen. het enige wat ik kan zeggen. het is net of de zuiger vaccuum getrokken word. volgens mij heeft am6 dezelfde ophanging als am5 idd
di aug 02, 2011 3:41 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|