Auteur |
Bericht |
team-rs
ApriliaForum Member
|
 Re: rs50 staat in zijn N en nog neemt hij het achterwiel mee
heb het al gezegt, wss is je versnellingsbak gaar
aangezien in neutraal je kopeling los staat van de aangedreevenas
dus zou je blok open maken, en cheken of je tandwielen nog wel helemaal goed zijn
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
ma jan 10, 2011 10:48 pm |
|
 |
*jack
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 21, 2007 10:02 am Berichten: 51 Woonplaats: OBDAM
|
ja of jij niet. ik snap t wel hoor, ik zeg alleen dat als je platen op zijn dat ie helemaal niets meer doet. was geen reactie of zuks hoor. 
_________________ -[west-fries]-
|
ma jan 10, 2011 10:56 pm |
|
 |
af1special
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 02, 2004 2:43 pm Berichten: 4328 Woonplaats: Moerkapelle
|
graag alleen reacties die daadwerkelijk bijdragen aan het oplossen van het probleem.
//ontopic
_________________ ben z`n sprinter Nederlands Record 50 cc sprint: 7.738 & Nederlands Record 70 cc sprint: 7.117 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Jubbega 2011 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Damwoude 2010 1ste 50 cc Jubbega 2010 1ste 70cc Genemuiden 2012 1ste 70 cc Genemuiden 2013
|
ma jan 10, 2011 10:57 pm |
|
 |
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
*jack schreef: ja of jij niet. ik snap t wel hoor, ik zeg alleen dat als je platen op zijn dat ie helemaal niets meer doet. was geen reactie of zuks hoor.  Als je platen op zijn doet ie het nog wel hoor. Het rijd alleen zwaar kut. Kun je je brommer nog in een andere versnelling krijgen, en dan normaal wegrijden? Dus even los van het idee dat ie in zijn neutraal staat. Als ie in een versnelling nog normaal kan optrekken -> koppeling goed. Als je hem helemaal niet meer in een versnelling kan krijgen -> iets in je bak niet goed. Kan ook klok of vorken zijn of wat dan ook. Onthoud dat als je zonder olie rijd niet het enige dat snel slijt je koppelingsplaten zijn.
|
ma jan 10, 2011 11:04 pm |
|
 |
BlackDevil
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 21, 2010 11:06 am Berichten: 606 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: wildervank (GR)
|
ik denk dat zijn schakel wals niet goed meer is. maar je tik hem dus wel eerst in zijn 1 (helemaal naar beneden tot je niet verder meer kan) en dan een klein tikje omhoog(n) . maar denk er wel aan als je hem even iets te veel geeft dat hij beetje half is zijn 2 kan zitte . maar wel neutral aan geeft. teminste dat gebeurt wel eens bij mij 
|
ma jan 10, 2011 11:13 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Chasin#3
ApriliaForum Member
|
BlackDevil schreef: ik denk dat zijn schakel wals niet goed meer is. maar je tik hem dus wel eerst in zijn 1 (helemaal naar beneden tot je niet verder meer kan) en dan een klein tikje omhoog(n) . maar denk er wel aan als je hem even iets te veel geeft dat hij beetje half is zijn 2 kan zitte . maar wel neutral aan geeft. teminste dat gebeurt wel eens bij mij  nee dat is het zeker niet.. ik kan hem nog wel in andere versnellingen krijgen maar bijna niet met daaiende moter echt heel zwaar en kan maar 2 omhoog meer niet.
|
ma jan 10, 2011 11:44 pm |
|
 |
Day-Sniper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 08, 2010 4:54 pm Berichten: 394 Woonplaats: Omgeving Goes (Zeeland)
|
Er zit iets in je bak niet goed, Team-RS heeft het ook al meerdere keren gezecht, als je het zeker wilt weten moet je gwn je blok open trekken, dit kunnen wij niet voor jou. Teminste niet van achter de pc. Of je laat het doen of je doet het zelf 
_________________ Mijn RS50 OM
Aprilius schreef: is dat hoog onderwijs in belgie? volgens mij doet mijn hamster ook zo'n opleiding
|
ma jan 10, 2011 11:59 pm |
|
 |
Chasin#3
ApriliaForum Member
|
Ik haal hem donderdag open ben benieuwt..
|
di jan 11, 2011 12:24 am |
|
 |
ivysangers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 13, 2010 5:08 pm Berichten: 376 Woonplaats: erm.
|
Ik zou beginnen met je koppelingsplaten vervangen, als het probleem dan niet is opgelost, je blok lostrekken. Koppelingsplaten worden toch vervangen neem ik aan als het blok weer inelkaar gaat. Het gaat veel sneller dan je blok even lostrekken, het is een risico maar mischien is het dan weer gewoon goed 
_________________ De draad weer op gepakt met de rsjes!
|
di jan 11, 2011 9:25 pm |
|
 |
Maup
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
|
ivysangers schreef: Ik zou beginnen met je koppelingsplaten vervangen, als het probleem dan niet is opgelost, je blok lostrekken. Koppelingsplaten worden toch vervangen neem ik aan als het blok weer inelkaar gaat. Het gaat veel sneller dan je blok even lostrekken, het is een risico maar mischien is het dan weer gewoon goed  Dude, het is de koppeling niet, dat is al 10 keer gezegd. Of jij moet nu met en godsgruwelijk goeie uitleg komen waardoor het de koppelingsplaten zouden kunnen zijn.
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
|
di jan 11, 2011 9:34 pm |
|
 |
ivysangers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 13, 2010 5:08 pm Berichten: 376 Woonplaats: erm.
|
succes jongens 
_________________ De draad weer op gepakt met de rsjes!
|
di jan 11, 2011 9:54 pm |
|
 |
Chasin#3
ApriliaForum Member
|
dankjewel maar ik weet het niet zeker want zonder koppeling moet hij wel gewoon lopen toch ?
|
wo jan 12, 2011 3:08 pm |
|
 |
Day-Sniper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 08, 2010 4:54 pm Berichten: 394 Woonplaats: Omgeving Goes (Zeeland)
|
team-rs schreef: heb het al gezegt, wss is je versnellingsbak gaar
aangezien in neutraal je kopeling los staat van de aangedreevenas
dus zou je blok open maken, en cheken of je tandwielen nog wel helemaal goed zijn Als je koppeling versleten is heeft die moeite met pakken e.d. maar zal die nog wel moeten lopen. Dus niet moeten afslaan net als bij jou.
_________________ Mijn RS50 OM
Aprilius schreef: is dat hoog onderwijs in belgie? volgens mij doet mijn hamster ook zo'n opleiding
|
wo jan 12, 2011 3:44 pm |
|
 |
Chasin#3
ApriliaForum Member
|
nouja ik zie het morgen allemaal wel dan haal ik me blok er onder weg ben heel benieuwt wat zal het ergste zijn wat kapot is? versnellingsbak denk ik ?
|
do jan 13, 2011 12:50 am |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
heb je wel geprobeerd als het blok niet loopt maar zij staat in zn vrij om dan je brommer gewoon te duwen? voel je m dan tegen de compressie slaan? (of hoe je dat ook noemt  )
do jan 13, 2011 8:26 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|