Auteur |
Bericht |
Ceel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 06, 2008 8:54 pm Berichten: 243 Woonplaats: Erp
|
 Re: Bromstreet.NL TESTFASE BEGONNEN
Multi Theft Auto. En haha, root-x, die groep komt uit Roemenië. Goede beveiliging is niet simpel 
|
ma dec 07, 2009 7:24 pm |
|
 |
Jason1994
ApriliaForum Member
|
Ceel schreef: Multi Theft Auto. En haha, root-x, die groep komt uit Roemenië. Goede beveiliging is niet simpel  Root-x komt van Saudi Arabië.
|
di dec 08, 2009 8:03 pm |
|
 |
Ceel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 06, 2008 8:54 pm Berichten: 243 Woonplaats: Erp
|
Jason1994 schreef: Ceel schreef: Multi Theft Auto. En haha, root-x, die groep komt uit Roemenië. Goede beveiliging is niet simpel  Root-x komt van Saudi Arabië. Groep uit roemenië na mijn weten, but who cares. 
|
di dec 08, 2009 9:40 pm |
|
 |
RobinRS98
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 11, 2008 8:36 pm Berichten: 429 Woonplaats: Nieuw-Buinen
|
Kut spel klopte toch van geen kanten, en de makers kunnen hebben nog geen eens een goed werkende text-based versie of ze willen alweer aan 3d beginnen, beetje te hoog gegrepen als je het aan mij vraagt
_________________ Mijn RS OM
|
wo dec 09, 2009 2:07 pm |
|
 |
frankyman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 01, 2008 1:56 pm Berichten: 938 Woonplaats: Laren
|
doen ze eigenlijk nog wel wat aan het spel, en de hackers? 
_________________ Derbi senda sm extreme 2008 #sold#
|
wo dec 09, 2009 2:08 pm |
|
 |
RobinRS98
ApriliaForum Member
|
denk het niet volgens mij zijn ze alleen bezig met dat mta gedoe wat waarschijnlijk nog een grotere flop wordt dan de text based versie
|
wo dec 09, 2009 2:25 pm |
|
 |
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
zie ik dan wel, als ze het maar eerst goed afmaken voor ze het online gooien 
wo dec 09, 2009 2:29 pm |
|
 |
Robje93
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 07, 2008 6:07 pm Berichten: 872 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Arnemuiden
|
RobinRS98 schreef: Kut spel klopte toch van geen kanten, en de makers kunnen hebben nog geen eens een goed werkende text-based versie of ze willen alweer aan 3d beginnen, beetje te hoog gegrepen als je het aan mij vraagt Als je het een kutspel vind mag je er ook mee stoppen hoor.. je krijgt er niet voor betaald. Wij doen dit ook maar voor ONS plezier en wij steken er geld in, even dat je het weet. Zon reactie vind ik niet erg op zn plaats sorrie hoor.. Probeer zelf maar eens zo iets te maken, dan zie je wat je allemaal tegenkomt 
_________________ Yamaha TZR80 midnight black
Café "De Donkere Wolk", waar de baas meer drinkt dan het volk.
|
wo dec 09, 2009 3:44 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Jason1994
ApriliaForum Member
|
RobinRS98 schreef: Kut spel klopte toch van geen kanten, en de makers kunnen hebben nog geen eens een goed werkende text-based versie of ze willen alweer aan 3d beginnen, beetje te hoog gegrepen als je het aan mij vraagt Kom dan als je durf 3D is te hoog gegrepen, wisten wij ook al, maar tis gewoon zo saai om zo'n web-based versie te onderhouden. Iemand nog ideeën voor het domein bromstreet?
|
wo dec 09, 2009 5:17 pm |
|
 |
RobinRS98
ApriliaForum Member
|
Robje93 schreef: RobinRS98 schreef: Kut spel klopte toch van geen kanten, en de makers kunnen hebben nog geen eens een goed werkende text-based versie of ze willen alweer aan 3d beginnen, beetje te hoog gegrepen als je het aan mij vraagt Als je het een kutspel vind mag je er ook mee stoppen hoor.. je krijgt er niet voor betaald. Wij doen dit ook maar voor ONS plezier en wij steken er geld in, even dat je het weet. Zon reactie vind ik niet erg op zn plaats sorrie hoor.. Probeer zelf maar eens zo iets te maken, dan zie je wat je allemaal tegenkomt  Ik ben zelf met zoiets bezig geweest alleen was dat niet met brommers maar met bmxen, ik ben er zelf mee gestopt omdat ik het gewoon niks aan meer vond om te onderhouden en om er zoveel mee bezig te zijn had wel betere dingen te doen, en daarom stop ik hier ook mee maar ik ging niet eerst voor dat alles werkte alweer met 3-d beginnen enzo, als je een text-based versie niet eens goed werkend kan krijgen waarom ga je dan uberhaudt aan 3-d beginnen, maar dat is jullie keuze
|
wo dec 09, 2009 5:32 pm |
|
 |
Robje93
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 07, 2008 6:07 pm Berichten: 872 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Arnemuiden
|
RobinRS98 schreef: Robje93 schreef: RobinRS98 schreef: Kut spel klopte toch van geen kanten, en de makers kunnen hebben nog geen eens een goed werkende text-based versie of ze willen alweer aan 3d beginnen, beetje te hoog gegrepen als je het aan mij vraagt Als je het een kutspel vind mag je er ook mee stoppen hoor.. je krijgt er niet voor betaald. Wij doen dit ook maar voor ONS plezier en wij steken er geld in, even dat je het weet. Zon reactie vind ik niet erg op zn plaats sorrie hoor.. Probeer zelf maar eens zo iets te maken, dan zie je wat je allemaal tegenkomt  Ik ben zelf met zoiets bezig geweest alleen was dat niet met brommers maar met bmxen, ik ben er zelf mee gestopt omdat ik het gewoon niks aan meer vond om te onderhouden en om er zoveel mee bezig te zijn had wel betere dingen te doen, en daarom stop ik hier ook mee maar ik ging niet eerst voor dat alles werkte alweer met 3-d beginnen enzo, als je een text-based versie niet eens goed werkend kan krijgen waarom ga je dan uberhaudt aan 3-d beginnen, maar dat is jullie keuze als je op had gelet waren we daar al mee gestopt 
_________________ Yamaha TZR80 midnight black
Café "De Donkere Wolk", waar de baas meer drinkt dan het volk.
|
wo dec 09, 2009 5:37 pm |
Persoonlijk album
|
 |
mr mike
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 01, 2008 10:29 pm Berichten: 1272 Woonplaats: Den Haag--Ypenburg
|
Hij doet het niet bij meer bij mij  En als ik op die link klik die bij in de mail stond met je gegevens enzo, kreeg ik dit plaatje: 
_________________ MH RX--> viewtopic.php?f=11&t=10807&st=0&sk=t&sd=a YAMAHA TZR--> viewtopic.php?f=11&t=11398
|
do dec 10, 2009 9:50 am |
|
 |
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 14, 2009 6:46 pm Berichten: 1495 Woonplaats: Barendrecht
|
krijg ik ook...
za dec 12, 2009 1:56 pm |
|