Lee_rs50 ze brommer loopt sinds kort niet goed en heeft een aantal probleempjes uit et niets...
1. Teller doet et niet meer 2. Hapert in hoge toeren 3. geeft knallen in hoge toeren 4. licht doet et niet meer
motorische problemen zijn er alleen als ie warm is.. en teller doet et af en toe wel, maar meestal niet:S hier ff een filmpie... let vooral op in het begin daar hoor je het goed..
ik heb dit ook maar dan alleen als het regent.. er wordt iets nat volgensmij en elke keer als ik mn bougie dan vervang is het weer ff paar weekjes over en heb ik het weer.. dan maar weer nieuwe bougie..
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 6:24 pm Berichten: 1876 Woonplaats: Hoek van Holland
Re: Loopt niet lekker. MY07
ik heb nu ook dat geen licht het meer doet, lage toeren komt er af en toe een plof uit de uitlaat en me knipperlichten doen het nu ook niet meer, en soms gaat de tellerverlichting aan/uit moet ook nog op zoek naar het probleem, gok zelf dat die ergens kortsluiting maakt in me kabelboom of bij die knopjes aan de linkerkant
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum