Mengsmering lekt?!
Nou ja, beetje zoals de topicnaam zegt. M'n rsje (2003 model) lekt mengsmering. Het zijn in principe geen grote hoeveelheden, maar, ongeacht of de motor loopt of niet, hij blijft lekken. Ben simpelweg eens in de 5 weken een fles mengsmering kwijt normaal is dat veel langer.
Mocht iemand een idee hebben waar de fok dit vandaan komt, let me know ^_^
Re: Mengsmering lekt?!
Uit je vlotterbak misschien? Heb je daar zo'n tuutje aan zitten? Daar lekte ie bij mij laatst ook, ff schoongespoten met compressor en vlotterbakdeksel weer goed vastgedraaid, en nu lekt ie niet meer
Hoe moeten wij vanaf hier zien waar die lekt? Kan je benzinekraanje zijn, je slangetje er niet goed op, je slangetje lek enz enz. Beter maak je alles even droog en kijke je later even waar het nat is.
Re: Mengsmering lekt?!
eduardgpr schreef:
Hoe moeten wij vanaf hier zien waar die lekt? Kan je benzinekraanje zijn, je slangetje er niet goed op, je slangetje lek enz enz. Beter maak je alles even droog en kijke je later even waar het nat is.
Ik vraag alleen of iemand suggesties heeft voor wat het misschien kan zitten. Ga niet gelijk een half verongelijkte bek trekken slummiel.
Ik vraag alleen of iemand suggesties heeft voor wat het misschien kan zitten. Ga niet gelijk een half verongelijkte bek trekken slummiel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 31 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum