Chrizu-kun schreef:
Kerel van begrenzer.nl zei dat sommige provincies/gemeentes minder/meer streng zijn als anderen met top snelheden zoals 60-65 als je dat op de drollerbank haalt. Maar als jij zonder begrenzer rond de 80 gaat tippen ben je zowiezo hard de lul. Douw er een begrenzer in zodat hij +- 60-65 loopt aangezien dat nog als een geloofwaardig verhaalt klinkt met je standaard uitlaat. Mijn brommer reed 55 compleet begrenst dus tja, als ze al merken dat er een beetje mee geknutseld is, dan kan je hiermee nog je verhaal kwijt. En omdat je max 80 haalt, en maar tot 60-65 begrenst, zal het samen met je standaard uitlaat niet al te veel gaan knetteren kwa geluid. Dat zal je wel keihard gaan merken met een andere uitlaat als je met een eurobegrenzer aan gaat gassen. Knetter knetter. Letten de meeste wouten ook op namelijk.
sorry hoor maa ik heb hier wat op toe te voegen;-),
ik woon dan in de omgeving van zwolle, en heb een keer op de rollerbank gestaan. dit was in de examentijd, dus rond mei..
maar dat ter zake, waar het om draait was dat ik volledig ontgrenst reed met een Metrakit RK en 13-53. 2 minuten voordat ik op de rollerbank stond tikte ik nog de 101 km/h aan. vervolgens stond ik op de rollerbank en haalde die max. 86 km/h in z'n 6 zonder correctie. dit betekent na correctie 77 km/h, goed voor een overschrijding van zo'n 25-29 km/h te hoge constructie snelheid ter waarde van 150 euro.
de heren waren zelfs zo aardig op nog wat liters benzine bij mij in de tank te doen, zodat ik thuis kon komen

.
maar met originele uitlaat denk ik dat je niet zo snel de sjaak bent, want de originele uitlaat heeft een beschaafd geluidje..