Geregistreerd: vr mei 21, 2010 12:39 am Berichten: 105 Woonplaats: Den Haag / Voorburg
Camera mount op GPR
hallo,
ik vroeg mij af hoe jullie je camera vastmaken op je schakelbrommer.
ik heb altijd een gps houder gebruikt met zuignap erop en die dan op mijn helm geplakt (echte aanrader) een fotocamera past er precies in als je hem ff goed dichtklemt. maar helaas is deze er een keer afgevallen toen ik er een achterlicht in deed omdat de mijne even kapot was.
ik wil nu een camera mount op mijn derbi gpr racing 2007 die mooi vast is aan de brommer zodat je de toerenteller kunt zien. heeft iemand enige sugesties?
_________________ You're here for a good time, not a long time...
Zoek maar op ebay voor dat soort mini cameraatjes. Zijn echt even klein als je pink of kleiner. Superlicht, en je krijgt er allemaal mountable stands bij zodat je hem op je tank bijv kan plakken. Ook gewoon zo een crocodillen bekkie zodat je hem vast kan klippen in je shirt/trui enz. Als je geen grote neus hebt, past ie zelfs in je helm. Meerdere mensen op forum hebben zo eentje van verschillende chineze merken in varierende prijzen dusja. Goed zoeken als je lage prijs wilt.
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80Black/Red2008.
Geregistreerd: ma aug 10, 2009 10:08 pm Berichten: 428 Woonplaats: Middelburg.
Re: Camera mount op GPR
als ik een onboard filmpje maak doe ik dat met een webcam steuntje met flexibele pootjes moet je die pootjes in de goede houding zetten op je brommer (met de camera er goed op gemonteerd) en dan goed vast tappen met tape die geen sporen achterlaat of je lak verneukt hiervoor kan je het best schilderstape gebruiken (is van dat papieren tape)
Ik zag hier op de markt in Gouda van die mobiele steuntjes met een zuignap voor in de auto. Kan je daar ook gewoon je mobiel aan vast doen en dan filmen? Of blijf dat zuignapje niet vastzitten?
Geregistreerd: vr mei 21, 2010 12:39 am Berichten: 105 Woonplaats: Den Haag / Voorburg
JvS schreef:
Ik zag hier op de markt in Gouda van die mobiele steuntjes met een zuignap voor in de auto. Kan je daar ook gewoon je mobiel aan vast doen en dan filmen? Of blijf dat zuignapje niet vastzitten?
ja, ik had ook zo'n zuignap ding dat eigenlijk voor auto gps is. ik plakte die altijd op mijn helm met een camera erin. als je hem echt goed vast wilt maken moet je de onderkant van de zuignap eerst een beetje nat maken. maar jammergenoeg is dat ding er een keer bij mij afgevallen toen ik hem gebruikte als achterlicht omdat ik hem niet goed vastmaakte
ik weet alleen niet meer waar ik die gekocht had
_________________ You're here for a good time, not a long time...
Ooh joh, die kan je op de markt kopen. Ik heb hem gezien in Rotterdam voor 5 euro, en hier in gouda heb je ze voor 8 euro en 9 euro. Gouda: 1 zuignap en soort lange slang voor je mobiel. (lange versie) (9 euro) 2 zuignap met klein staafje voor je mobiel (korte versie) (8 euro) 3 rond ding voor op je stuur van je fiets met staafje voor mobiel (korte versie) (9 of 10 euro)
Rotterdam: lange versie en korte versie (versie 1 en 2 van gouda zegmaar) en daar waren ze 5 euro dacht ik
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum