HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr mei 16, 2025 12:36 pm

Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
 Aprillia Red Rose 
Auteur Bericht
chrisstra
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Aprillia Red Rose
Hallo,

ik zit te denken om een Aprillia Red Rose te kopen,
ik zit echter met een aantal vragen..

- Moeten er vaak onderdelen vervangen worden?
- Zijn onderdelen makkelijk te vinden? Wat is wel makkelijk te vinden en wat niet? Zijn deze onderdelen dan ook duur?
- Hebben jullie vaak problemen met de brommer bijv. pech, niet hele lange afstanden kunnen rijden, aangezien ik elke dag ong. 40 kilometer moet rijden.
- Verbruiken ze veel?
- En natuurlijk heel belangrijk rijden ze ook fijn?

nog ff een edit..
Is er een (belangrijk) verschil tussen de red rose en een classic.. want ik begrijp het verschil niet echt..

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn vragen :D

alvast bedankt,

groeten Christian

Laatst bijgewerkt door chrisstra op ma feb 26, 2007 5:55 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

ma feb 26, 2007 2:48 pm
Profiel
DennisRS
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 6
Antwoord met een citaat
Bericht 
chrisstra schreef:

- Moeten er vaak onderdelen vervangen worden?
Normaal gesproken valt dan wel mee, maar het ligt er natuurlijk ook maar net aan hoe je zelf met je brommer omgaat en ook in welke staat je hem hebt gekocht. Maar onderhoud en af en toe een kapot onderdeel blijf je altijd wel houden, maar dat moet niet al te veel zijn normaal gesproken
- Zijn onderdelen makkelijk te vinden? Wat is wel makkelijk te vinden en wat niet? Zijn deze onderdelen dan ook duur?
[/b]
- Hebben jullie vaak problemen met de brommer bijv. pech, niet hele lange afstanden kunnen rijden, aangezien ik elke dag ong. 40 kilometer moet rijden.
- Verbruiken ze veel?
Dat ligt helemaal aan de setup, als je veel vermogen wil, zal je brommer meer vervruiken, maar met een originele setup en een kleine carburateur zijn ze vrij zuinig.
- En natuurlijk heel belangrijk rijden ze ook fijn?

Laatst bijgewerkt door DennisRS op ma feb 26, 2007 5:55 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

ma feb 26, 2007 4:02 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Redrose
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
onder een red rose zit een RV4 blok voor de duidelijkheid Redrose is het model uit 1989 dat ik ook heb en een aprilia classic is uit 1995 enzovoorts maar onderdelen zijn opzig nog goed te krijgen voor een red rose via particulieren ( ik bv) en aprilia-parts.nl die heeft ook veel red rose onderdelen.
ik zelf rij ook elke dag met mijn red rose naar school of andere dingen dat is bij elkaar zon 50 km per dag en mijn brommer heeft heel erg weinig problemen.
(ik onderhoud mijn brommer ook zelf en zolang je je brommer goed blijft onder houden en er gewoon normaal mee omgaat gaat er zelden wat kapot) ik heb hem vanaf mijn 14e den heeft sinsdien alleen kleine onderhouds probleempjes gehad.

dat was bv mijn bobine toen ik een eurobegrenzer had gekocht. die koste 50 euro dat was het duurste.

ik kan een heleweek rijden op een tank 8 liter en dan rij ik ongeveer 50km per dag

mijn set up is 80cc 21mm en een gianelli fire.

ma feb 26, 2007 4:50 pm
Profiel
Daan88
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 7
Antwoord met een citaat
Bericht 
lange stukken gaat heel goed met een redrose, vooral als je hem gewoon goed onderhoud en niet al te veel toeren draaid. dan zijn ze wel betrouwbaar hoor zonder dat je steeds iets hoeft te vervangen

ma feb 26, 2007 6:50 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ]