|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
koendejong915
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jun 15, 2007 9:17 am Berichten: 164 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: beuningen (dicht bij nijmegen)
|
 cab lekt uit overloop
zoals de titel al zegt lekt de cab uit de overloop.
ik wilde de sproeier verwisselen en toen viel mn vlotter eruit. die heb ik gewoon weer teruggeplaatst. maar ik denk dat ik dat verkert heb gedaan ofzo want als ik de benzinekraan opendraai, stroomt het uit de overlloop.
voordat ik de sproeier ging verwisselen, lekte hij niet.
misschien dat iemand een foto´tje heeft van hoe de vlotter erin moet. het is een dellorto phbg 19mm carburateur
alvast bedankt :D
|
ma nov 05, 2007 12:20 pm |
|
 |
capri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 07, 2007 7:13 pm Berichten: 333 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Nieuw-Beijerland
|
heb je de vlotternaald er wel goed in gedaan? De vlotter kan maar op een manier, dus als je de vlotterpin gewoon goed erdoor hebt zitten dan zit die goed. Maar waarom haal je de vlotter er af als je de sproeier verwisseld?
_________________ Aprilia RS50 onderdelen te koop
|
ma nov 05, 2007 12:55 pm |
|
 |
koendejong915
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jun 15, 2007 9:17 am Berichten: 164 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: beuningen (dicht bij nijmegen)
|
hij VIEL eruit, en mijn vlotter kan op 2 manieren hoor, k heb allebei geprobeert, niks....
|
ma nov 05, 2007 1:19 pm |
|
 |
capri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 07, 2007 7:13 pm Berichten: 333 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Nieuw-Beijerland
|
hij kan niet op 2 manieren, want er is maar één manier waarop de vlotternaald in de vlotter zit geklikt.
Geef dan is antwoord op m'n vorige vraag, heb je de vlotternaald er wel goed in zitten?
_________________ Aprilia RS50 onderdelen te koop
|
ma nov 05, 2007 1:26 pm |
|
 |
koendejong915
ApriliaForum Member
|
k denk dat k dan de vlotternaald kwijt ben
want als ik de vlotterbak open draain en de sproeier eruit zie ik alleen de gasnaald, verder geen naalden 
|
wo nov 07, 2007 8:08 pm |
|
 |
koendejong915
ApriliaForum Member
|
probleem opgelost
mn vlotternaald was eruit gevalle 
|
do nov 08, 2007 3:02 pm |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |