Apriliaforum.nl https://www.apriliaforum.nl/ |
|
Tunen voor dagelijks gebruik https://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=8065 |
Pagina 1 van 1 |
Auteur: | Taferel [ ma nov 05, 2007 9:45 pm ] |
Berichttitel: | Tunen voor dagelijks gebruik |
A: - Uitlaatschacht opschonen - Uitlaatpoort afwerken - Spoelpoorten afwerken - Zuiger afwerken - Uitlaatpoort timing aanpassen - Uitlaatpoort vorm veranderen € 45.00 B: - Uitlaatschacht opschonen - Uitlaatpoort afwerken - Spoelpoorten afwerken - Zuiger afwerken - Uitlaatpoort timing aanpassen - Uitlaatpoort vorm veranderen - Cilinderhemd aanpassen - Spoelpoort timing aanpassen - Spoelpoorten gelijk legen € 85.00 Met optie B, Kan ik dan gewoon nog dagelijks rijden of slijt het dan allemaal enorm snel? En wat raden jullie aan? New West 50cc ( + optie B) 17,5mm Yasuni Hmr/2 enig idee hoe hard het zou lopen? Alvast Bedankt. |
Auteur: | MX-Arjen [ ma nov 05, 2007 10:00 pm ] |
Berichttitel: | |
je kan wel dagelijks rijden, Het is eingelijk alleen maar beter voor je cilinder, alles word netjes afgewerkt etc. En je krijgt wat andere timings. Dus je gaat waarschijnlijk wel wat meer toeren draaien, waardoor het sneller slijt, maar waardoor je ook een hogere top hebt. tja, hoe hard het zal loope licht aan je vertanding, ik denk dat je de 13k wel haalt. |
Auteur: | Taferel [ ma nov 05, 2007 10:09 pm ] |
Berichttitel: | |
MX-Arjen schreef: je kan wel dagelijks rijden, Het is eingelijk alleen maar beter voor je cilinder, alles word netjes afgewerkt etc. En je krijgt wat andere timings. Dus je gaat waarschijnlijk wel wat meer toeren draaien, waardoor het sneller slijt, maar waardoor je ook een hogere top hebt. tja, hoe hard het zal loope licht aan je vertanding, ik denk dat je de 13k wel haalt. Oke bedankt, vertanding is btw 12-47 ![]() |
Auteur: | MX-Arjen [ ma nov 05, 2007 10:10 pm ] |
Berichttitel: | |
wat is je vertanding van je 6de versnelling? en omtrek achterwiel? |
Auteur: | petertzr [ ma nov 05, 2007 11:05 pm ] |
Berichttitel: | |
New west poortjes moeten nog wat opgeschoont worden / netjes gemaakt worden idd. Boring kan niet veel breder zonder veel grotere slijtage en timing hoger word je ook niet veel blijer meer van. Optie B is in mijn ogen dus een verspilling, t.o.v. A |
Auteur: | Taferel [ ma nov 05, 2007 11:14 pm ] |
Berichttitel: | |
petertzr schreef: New west poortjes moeten nog wat opgeschoont worden / netjes gemaakt worden idd. Boring kan niet veel breder zonder veel grotere slijtage en timing hoger word je ook niet veel blijer meer van. Optie B is in mijn ogen dus een verspilling, t.o.v. A Oke, maar met B heb ik dus niet veel grotere Prestatie winst vergeleken met A dus? |
Auteur: | Dr.2Takt [ ma nov 05, 2007 11:29 pm ] |
Berichttitel: | |
welke tuner? |
Auteur: | Taferel [ ma nov 05, 2007 11:46 pm ] |
Berichttitel: | |
Dr.2Takt schreef: welke tuner? VVR Tuning |
Auteur: | cebess [ do nov 08, 2007 11:59 am ] |
Berichttitel: | |
hoort niet in tunen, zie sticky topics move -> opvoeren |
Auteur: | RS-Jurrien [ do nov 08, 2007 6:56 pm ] |
Berichttitel: | |
denk dat je niet voor de new west cylinder moet gaan, denk dat daar niet super veel tuning potentie in zit.. qua snelheden en vermogen |
Auteur: | Taferel [ do nov 08, 2007 11:38 pm ] |
Berichttitel: | |
RS-Jurrien schreef: denk dat je niet voor de new west cylinder moet gaan, denk dat daar niet super veel tuning potentie in zit.. qua snelheden en vermogen Die zat er al op et moment dat ik hem kocht en heb geen zin om nieuwe cilinder te hale ![]() |
Auteur: | MX-Arjen [ do nov 08, 2007 11:45 pm ] |
Berichttitel: | |
tja, het afwerken etc is echter het beste te doen met een nieuwe cilinder Heb je het meeste voordeel! Ik zou gewoon ook een nieuwe cilinder kopen |
Auteur: | BKD [ vr jan 11, 2008 8:26 pm ] |
Berichttitel: | |
ik zou voor A gaan, een new west is niet egt geschikt voor tuning B. hele smalle spoelpoorten en uitlaatpoort kan nie extreem veel meer aan gebeuren. |
Auteur: | mean red rs [ wo maart 12, 2008 12:15 am ] |
Berichttitel: | |
80cc eronder met 21mm en hmr uitlaatje is wel mooi voor dageljks gebruik |
Pagina 1 van 1 | Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |