Re: Rs50 carrera special motorcross: Nieuwe motor!!!!!!
RS 746 schreef:
Wat scheelde dan eraan?
Rijd totaal anders dan de tm wat logisch is vermogen beviel goed alleen voorvork heeft werk nodig rebound te snel compressie te zacht was constant mijn voor wiel kwijt en hij was aan het zoeken dus compressie harder en rebound langzamer dan is hij hopelijk goed. Gaskabel bleef hangen en sproeierbezetting te krap. Hier filmpie dat mijn gaskabel bleef hangen vertrouwde het niet ff de baan af en toen dit
Edit: voorvork bijstellen klinkt makkelijk maar deze vork heeft geen uitwendige stel mogelijk heden dus alleen verstelbaar doormiddel van olie en veren dus dat is nog niet zo simpel
slimmedirk schreef:
Ik zag dat filmpje net en dacht, wow, ben jij dat?
haha, ja t klonk niet geweldig nee. hoelang heb je nog voor de pre-90 race?
Wat bedoel je met klonk niet geweldig? 25 maart 1e wedstrijd dus dit weekend motor in orde maken en dan nonstop tot 1e wedstrijd ieder weekend rijden met nog waarschijnlijk een individuele training met toine van dijk
MartinW schreef:
Ik heb verder geen ervaring met crossen, dus misschien beleef jij dat anders.
Maar als je gas blijft hangen, dan zet je toch je motor ff uit, zodat je er ff rustig naar kan kijken?
als je goed kijkt druk ik die in maar deed hij niks vreemd vond ik ook toenmaar toen ik de motor aan het schoonmaken was thuis kwam ik dit tegen Stekkertje van de stopknop zat los
Re: Rs50 carrera special 1e wedstrijd gehad op naar Boekel!
!e wedstrijd gehad 1e manche wat problemen 22e van de 23 2e manche b finale ondanks een valpartij 16e van de 19 ben zeker niet ontevreden maar er is zeker ruimte voor verbetering. Foto's van zondag
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum