Auteur |
Bericht |
team-rs
ApriliaForum Member
|
 Re: KTM 525 EXC pag5
Jeroenvs schreef: Was één lange spanband aan de voorzijde  fucking beunhaazen gewoon dunne nemen houd net zo goed  en 1 om het achterwiel 
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
vr mei 25, 2012 3:25 pm |
|
 |
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
Ja exact de zelfde sok heb ik ook. Maar dit waren de enige spanbanden die beschikbaar waren 
vr mei 25, 2012 3:27 pm |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
vr mei 25, 2012 3:29 pm |
|
 |
diverence
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm Berichten: 3629 Woonplaats: Hasselt
|
hij kan ook op een andere manier  op de afgebeelde manier gaat ie nergens maar dan ook nergens heen, behalve als de aanhanger over de kop gaat.. eerst vooraan in de vering getrokken, vervolgens door de achterband een spanband, en die aantrekken tot ie voor wat uit de vering komt zover dat mogelijk is. dit is de manier die autobergers ook gebruiken om motoren af te slepen  (en trouwens, ook deze aanhanger.. is van een autoberger :+ )
vr mei 25, 2012 3:31 pm |
|
 |
Jeroenvs
ApriliaForum Member
|
Hij zat goed vast hoor  en dat met 1 complete spanband 
vr mei 25, 2012 3:32 pm |
|
 |
Jeroenvs
ApriliaForum Member
|
Ktm stond ook in zn veren henri... 
vr mei 25, 2012 3:33 pm |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
diverence schreef: hij kan ook op een andere manier  op de afgebeelde manier gaat ie nergens maar dan ook nergens heen, behalve als de aanhanger over de kop gaat.. eerst vooraan in de vering getrokken, vervolgens door de achterband een spanband, en die aantrekken tot ie voor wat uit de vering komt zover dat mogelijk is. dit is de manier die autobergers ook gebruiken om motoren af te slepen  (en trouwens, ook deze aanhanger.. is van een autoberger :+ ) ja lekker je velg en lagers naar de klote helpen.... als je hem niet direct om de velg naar beneeden vast kan zetten moet die aan bijde kanten aan de achterbrug
|
vr mei 25, 2012 3:33 pm |
|
 |
diverence
ApriliaForum Member
|
Jeroenvs schreef: Hij zat goed vast hoor  en dat met 1 complete spanband  2 maar die grote was dan geen 10 meter.. eerder iets van 25 meter ofzo  @ jeroen's nieuwe bericht, dat zeg ik verder ook niet toch???
vr mei 25, 2012 3:34 pm |
|
 |
diverence
ApriliaForum Member
|
team-rs schreef: diverence schreef: hij kan ook op een andere manier  op de afgebeelde manier gaat ie nergens maar dan ook nergens heen, behalve als de aanhanger over de kop gaat.. eerst vooraan in de vering getrokken, vervolgens door de achterband een spanband, en die aantrekken tot ie voor wat uit de vering komt zover dat mogelijk is. dit is de manier die autobergers ook gebruiken om motoren af te slepen  (en trouwens, ook deze aanhanger.. is van een autoberger :+ ) ja lekker je velg en lagers naar de klote helpen.... als je hem niet direct om de velg naar beneeden vast kan zetten moet die aan bijde kanten aan de achterbrug waarom zou dat? ;P die velgen kunnen best wel tegen een groter stootje als je denkt hoor, hetzelfde geldt voor de wiellagers 
vr mei 25, 2012 3:35 pm |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
diverence schreef: team-rs schreef: diverence schreef: hij kan ook op een andere manier  op de afgebeelde manier gaat ie nergens maar dan ook nergens heen, behalve als de aanhanger over de kop gaat.. eerst vooraan in de vering getrokken, vervolgens door de achterband een spanband, en die aantrekken tot ie voor wat uit de vering komt zover dat mogelijk is. dit is de manier die autobergers ook gebruiken om motoren af te slepen  (en trouwens, ook deze aanhanger.. is van een autoberger :+ ) ja lekker je velg en lagers naar de klote helpen.... als je hem niet direct om de velg naar beneeden vast kan zetten moet die aan bijde kanten aan de achterbrug waarom zou dat? ;P die velgen kunnen best wel tegen een groter stootje als je denkt hoor, hetzelfde geldt voor de wiellagers  een stootje, maar geen contstante kracht met een stootje veert die terug nu kan die vast gezet worden op een manier waarom het gaat vervormen moet jij toch wel weeten als vliegtuig smeeraap
|
vr mei 25, 2012 3:37 pm |
|
 |
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member
|
Die dingen zijn ontworpen tegen druk krachten, niet tegen trekkrachten.. :')
_________________ Ktm #24
|
vr mei 25, 2012 3:38 pm |
|
 |
Limburger
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 24, 2010 9:27 pm Berichten: 1699 Woonplaats: Heibloem
|
Altijd zoon gezeur om het vervoer of vast binden van zon apperaat. Ding stond kaj goed vast en eigk hadden we aan die band voor al zat maar voor de zekerheid ook nog ff omlaag aan de hanger gebonden achter. Maakt tog allemaal geen zak uit hoe of wat als ie maar vast staat en je niet dingen gaat kpot trekken aan het ding. Oja en ontwerp shop gemaakt:  Moet nog even kijken wat ik doe om het frame beetje weg te werken. Vind het frame beetje te opzichtig. Ik d8 aan een skidplate maar weet niet hoe dat precies uitziet. Kzal die er eens onder hangen morgen of zo. Menings?
|
vr mei 25, 2012 5:05 pm |
|
 |
kenny77
ApriliaForum Member
|
 Re: KTM 525 EXC pag6
Ziet er netjes uit zo! Persoonlijk zou ik alleen de rubber wat op de achterbrug ligt (voor de ketting) vervangen voor een zwarte en het geleidings blok van de ketting of wit kunststof kleur of ook zwart
Inderdaad zoals je zegt zo'n blok beschermer zou ook niet misstaan, maakt hem wat meer compleet.
Voor de rest is het perfect. :)
|
vr mei 25, 2012 5:48 pm |
|
 |
Yv.S
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 15, 2011 9:43 pm Berichten: 982 Woonplaats: Deest
|
idd mooie shop zou er vet uitzien 
_________________ No one is able to discribe the feeling. Some call it freedom or explain it as their passion. Others call it madness and reckless.
|
vr mei 25, 2012 6:18 pm |
|
 |
Limburger
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 24, 2010 9:27 pm Berichten: 1699 Woonplaats: Heibloem
|
kenny77 schreef: Ziet er netjes uit zo! Persoonlijk zou ik alleen de rubber wat op de achterbrug ligt (voor de ketting) vervangen voor een zwarte en het geleidings blok van de ketting of wit kunststof kleur of ook zwart
Inderdaad zoals je zegt zo'n blok beschermer zou ook niet misstaan, maakt hem wat meer compleet.
Voor de rest is het perfect. :) Idd die slijtrubbers/geleiding rubbers, zijn ook erg opzichtig. Zo ver ik weet alleen in oranje en zwart. denk dat ik dat slijtrubber zwart doe en dat geleider ding iets anders, deze misschien: http://www.ktm-shop.nl/ktm-powerparts-1 ... range.htmlVerder ook een andere standaard gevonden even kijken waar ik hem cheap as ass kan krijgen. 100 euro is best nog wat.
|
vr mei 25, 2012 11:43 pm |
|
 |
|