Apriliaforum.nl
https://www.apriliaforum.nl/

de Zaanse stoomboot
https://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=38&t=1024
Pagina 1 van 21

Auteur:  RS_70_power [ do maart 17, 2005 9:59 pm ]
Berichttitel:  de Zaanse stoomboot

*****Setup*****

* Polini W-poort TTvT Tuned
* Carters TTvT
* 28mm carb Koso met stage 6 kelk
* Technigas Nonee Gearbox uitlaat
* HPI 2004
* 5plaats koppeling
* Doppler krukasje
* orgi membraam , TTvT bewerkt , 0.3mm carbon kleppen
* usd voorvork GPR
* monoseat-tje

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Auteur:  ClassicPielk [ vr maart 18, 2005 10:11 am ]
Berichttitel: 

nog meer fotos!!!! :D mooi spul :D:

Auteur:  cebess [ vr maart 18, 2005 10:12 am ]
Berichttitel: 

Die W poort is gaaf, zal wel lopen denk ik zo.

Auteur:  RS_70_power [ vr maart 18, 2005 11:25 am ]
Berichttitel: 

jah sorry ik heb ff niet meer foto's

Auteur:  aprilia-repsol [ za maart 19, 2005 2:12 pm ]
Berichttitel: 

hoe hard loopt ie op die w poorter?

Auteur:  Nollie [ za maart 19, 2005 6:30 pm ]
Berichttitel: 

maakt het eigelijk nog uit wa voor vorm poort je hebt?

Auteur:  theredone51 [ za maart 19, 2005 6:38 pm ]
Berichttitel: 

Nollie schreef:
maakt het eigelijk nog uit wa voor vorm poort je hebt?


ja, met vlinder of w-poort kan je meer uitlaatpoortoppervlakte bereiken => dus groter maken

Auteur:  Douwe [ za maart 19, 2005 7:02 pm ]
Berichttitel: 

leg dat laatste nog eens uit? klinkt als bullshit!

Auteur:  RS_70_power [ za maart 19, 2005 9:35 pm ]
Berichttitel: 

normaal mag je uitlaatpoort max 70% zijn van je zuiger diameter, in verbend met dat anders je zuigerveren er in gaan "happen "

doordat ie een W vorm heeft kan hij breeder zijn omdat de zuigerveren dat ondersteund worden

Auteur:  Bullet [ zo maart 20, 2005 2:20 am ]
Berichttitel: 

persoonlijk vind ik de w-poort uitlaatpoort niet echt geschikt voor extreme tuning.

komt vooral door de meerdere spijlen, die maar al te snel warmlopen.

persoonlijk zou ik niet boven de 75% gaan met een W poorter, want daarboven heb je gewoon groot kans op een warmloper/vastloper.

als je toch echt voor een maximale brede uitlaatpoort wil gaan moet je toch voor een vlinderpoort of fluitpoorten gaan (het liefst vlinder)

(maar ik vind hem wel perfect voor een "normale" 70cc, ding heeft std enorm veel koppel, en laat elk andere "normale" 70cc achter zich)

trouwens, ik snap niet wat jouwn tuner wil bereiken met zo'n inlaattraject.

ik zie dat hij een zogenaamde "glijbaantje" heeft gemaakt (wat helemaal geen nut heeft), maar ik denk dat hij toch meer tijd moet besteden aan de overgang naar de krukasholte (aangezien de carters nog niet af zijn, ben ik benieuwed hoe hij het verder gaat aanpakken)

Auteur:  RS_70_power [ zo maart 20, 2005 11:33 am ]
Berichttitel: 

ben ik ook naar benieuwed want zo zijn ze klaar :((

Auteur:  RS_70_power [ ma mei 16, 2005 9:51 pm ]
Berichttitel: 

fotto's !!!!!!!!!!!!!

Auteur:  RS_70_power [ wo jun 29, 2005 8:53 pm ]
Berichttitel: 


Auteur:  Pepijn_KawaZX6 [ wo jun 29, 2005 11:26 pm ]
Berichttitel: 

goed bezig man :thumleft: , dit gaat nog mooi worden :^^: . Mooie cilinder trouwens, hak ook wel op mn (ex) om rs willen hebben :D

Auteur:  RS_70_power [ do jun 30, 2005 9:08 am ]
Berichttitel: 

dankje , nog ff een vork zoeken

Pagina 1 van 21 Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/