|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Nette puch/ tomos brommer!
Auteur |
Bericht |
kelders0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo nov 23, 2008 4:41 pm Berichten: 178 Woonplaats: Kampen, overijssel
|
 Nette puch/ tomos brommer!
Ik ben op zoek naar een NETTE tomos of puch bromfiets *dus geel kenteken :) *
Vereisten; - mag geen opgevoerd Hok zijn, mag hooguit een keer 55km/h gaan ivm veel rollerbank controle's - moet er gewoon netjes uit zien - liefst in de omgeving van overijssel.. ik ga er niet voor naar zuid holland oid afreizen
mocht je wat hebben, post dan ff wat foto's hier en je prijs en dan komen we er wel uit!
evt. ruilen tegen mijn aprilia rs50 uit 2007 mag ook, met bijbetaling van jouw kant.
|
za aug 27, 2011 4:17 pm |
|
 |
kanaleveger
ApriliaForum Member
|
 Re: Nette puch/ tomos brommer!
Interesse in een jog r snor met 6800 km?
_________________ Nieuwe mod denkt dat hij baas is
ekte zehmer
|
zo aug 28, 2011 12:46 pm |
|
 |
kelders0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo nov 23, 2008 4:41 pm Berichten: 178 Woonplaats: Kampen, overijssel
|
bedankt voor 't aanbod :) maar snor gaat me helaas toch net iets te langzaam haha. ben wel benieuwd wat je vraagprijs is 
|
zo aug 28, 2011 1:04 pm |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Ik heb een puch met geel kenteken, origineel, rijdt prima, alleen een minder mooi voorspatbord, maar verder in prima staat. staat dan wel in ZH, maar ik kan hem eventueel brengen als je de benzinekosten vergoedt.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
ma sep 12, 2011 10:04 pm |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|