|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Uitlaat conussen watersnijden en/of lasersnijden
Auteur |
Bericht |
razor
ApriliaForum Member
|
 Uitlaat conussen watersnijden en/of lasersnijden
Hallo allemaal,
In verband met een 2takt project voor een bedrijf waar ik nu mee bezig ben ben ik opzoek naar iemand die kan CNC watersnijden (of evt. lasersnijden).
De aankomende 1,5 jaar moeten wij als bedrijf veel uitlaten gaan maken en professioneel gaan testen. Echter om de precisie te verhogen en tijd te besparen zoeken we iemand die op basis van een CAD tekening de conussen van een uitlaat kan uitsnijden (watersnijden of evt. lasersnijden, alhoewel ik daar eerst nog wel wat vragen over heb).
Dus je kan hier zeker wat geld aan verdienen de komende 1,5 jaar, maar we willen wel graag dat het goed gebeurd, er betrouwbaarheid is, goede communicatie,en dat het niet lang hoeft te duren dat de conussen gemaakt kunnen worden (dus geen weken lang wachten).
Ik hoor graag van je als je wat kunt betekenen voor me. (mail mij aub) Ook als je iemand weet, laat het me weten, een gouden tip is altijd welkom!
Lennart
lennartvandendoel (at) hotmail (punt) com
|
za sep 24, 2011 8:39 pm |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
 Re: Uitlaat conussen watersnijden en/of lasersnijden
ja ik heb wel ergens een watersnijder , pnder me bed ofzo en de laser snijder in de gangkast
maar ff serieus, denk niet dat iemand hier op het forum zo'n ding tot zijn beschiking heeft wanner die wil
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
za sep 24, 2011 8:49 pm |
|
 |
Yv.S
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 15, 2011 9:43 pm Berichten: 982 Woonplaats: Deest
|
ik zou gewoon met een bedrijf contact opnemen, is toch maar dusn staal is zo gedaan als ze een tekening hebben
_________________ No one is able to discribe the feeling. Some call it freedom or explain it as their passion. Others call it madness and reckless.
|
za sep 24, 2011 9:12 pm |
|
 |
af1special
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 02, 2004 2:43 pm Berichten: 4328 Woonplaats: Moerkapelle
|
Leef jij ook nog Lennart! Ik zou als ik jou was eens contact met petertzr opnemen.
_________________ ben z`n sprinter Nederlands Record 50 cc sprint: 7.738 & Nederlands Record 70 cc sprint: 7.117 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Jubbega 2011 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Damwoude 2010 1ste 50 cc Jubbega 2010 1ste 70cc Genemuiden 2012 1ste 70 cc Genemuiden 2013
|
za sep 24, 2011 9:27 pm |
|
 |
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
24/7 heb je in 2 minuten een offerte in huis, en dat 24 uur per dag.
Wel een kvk nummer nodig
_________________ Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500
|
za sep 24, 2011 9:49 pm |
Persoonlijk album
|
 |
razor
ApriliaForum Member
|
af1special schreef: Leef jij ook nog Lennart! Ik zou als ik jou was eens contact met petertzr opnemen. Hey Ben, ik leef zeker nog :) Thx, ik ga contact opnemen met hem!
|
zo sep 25, 2011 9:28 pm |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|