|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
pompje om te ontluchten (regio Zwolle)
Auteur |
Bericht |
Aprilia RX 50 2003
Administrator
Geregistreerd: di mei 10, 2011 5:05 pm Berichten: 5939 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Lemelerveld
|
 pompje om te ontluchten (regio Zwolle)
Ik ben bezig met de rem van m'n vriendin dr scooter te ontluchten, maar t wil niet echt lukken.
heeft iemand in regio zwolle zo'n speciaal pompje voor me te leen?
bvd
di aug 23, 2011 5:41 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Thijsiie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 28, 2010 9:13 pm Berichten: 930 Woonplaats: IJsselmuiden
|
 Re: pompje om te ontluchten (regio Zwolle)
beter je best doen jij nee, sorry. ik heb geen pompje. misschien moet je ff naar n brommerzaak. . .
|
di aug 23, 2011 6:12 pm |
|
 |
dirk van raalte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 02, 2010 1:10 am Berichten: 1379 Woonplaats: Zwolle
|
heb je niet nodig, ga naar de apotheker en haal een spuit zonder naald. vervolgens rijdt men met den grootste angst voor de sterke arm der wet door het idyllische zwolle heen naar de welbekende keten Quartels ten Rembrandlaan. vervolgens vraagt u daar om een zogenoemde siliconenslang, voor maar liefst 1 euro per meter. als u dit reeds heeft gedaan keert u terug naar het thuis front. daar installeerd u zo spoedig mogelijk het siliconen slang op de spuit. daarna schroeft u de ontluchtings nippel los op de gevreesde remklauw te vinden op het schijthok van uwe edele vrouwe. zuigt den spuit vol met remolie en installeer het slangetje op de nippel en nu moet u druk gaan zetten op de spuit. maw. het wijst zich van zelf.
_________________ henri || Weer thuis says: omdat ik goed ben.. searching the edges hoe verder je gaat hoe meer de paal gestressed wordt
|
di aug 23, 2011 7:14 pm |
|
 |
Aprilia RX 50 2003
Administrator
Geregistreerd: di mei 10, 2011 5:05 pm Berichten: 5939 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Lemelerveld
|
oke, hoe grote spuit gebruik jij?
vr aug 26, 2011 12:09 pm |
Persoonlijk album
|
 |
dirk van raalte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 02, 2010 1:10 am Berichten: 1379 Woonplaats: Zwolle
|
hmm weet ik niet meer heb hem tijdje geleden weg gegooid, ongeveer even groot als een frikandel was hij. 100ml dacht ik.
_________________ henri || Weer thuis says: omdat ik goed ben.. searching the edges hoe verder je gaat hoe meer de paal gestressed wordt
|
vr aug 26, 2011 5:17 pm |
|
 |
RSjoep
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 07, 2011 9:12 pm Berichten: 2298 Woonplaats: 0418
|
veeartsenspuit.. Gebruik ik ook altijd werkt perfect 
za aug 27, 2011 1:33 am |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Je vriendin kan toch wel even zuigen...?
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
za aug 27, 2011 1:59 pm |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|