Pitbike ruilen voor 50snel setup Uitlaat+cilinderkit
Ik wil mijn pitbike ruilen voor een 50snel setup uitlaat plus cilinderkit. De pitbike is net nieuwe alleen zit er in de carter een scheurtje deze moet gedicht worden verders is de pitbike dik in orde. Speciale uitvoering met betere crossbanden en grotere velgen 14'/17' wave remschijven instelbare gasveer upside down voorvork. Extra kappenset andere uitlaat en reserve filter ketting spanner en ketting beschermer. Mvg, Jasper
Om misverstanden te verkomen ik wil hem ruilen tegen een 50snel cilinder kit en 50cc uitlaat.
Re: Pitbike ruilen voor 50snel setup Uitlaat+cilinderkit
Heel vreemd tijdens het rijden zonder dat ik sprong of iets deed ik reed gewoon over een onverhard pad. Nu lekt er olie uit dat gat dus even dichtmaken en klaar blokolie erin en rijden. Ding is gloednieuw ik wilde de de man die hem verkocht eigenlijk voor de rechter slepen omdat ik er maar 10x op heb gereden. Dus wou ik hem voor de rechter slepen maar de advocaat zij dat het wel kon maar dat de kosten voor de advocaat hoger waren als voor het bedrag dat ik terug zou krijgen. Dus het had geen zin en die verkoper is zo'n dikke aso kampsjaak en daar wil ik geen ruzie mee
Re: Pitbike ruilen voor 50snel setup Uitlaat+cilinderkit
Nee ik heb hem al gesproken hij zij dat hij maar 24 uur garantie geeft, Volgens de wet moet dat minimaal 6 maanden maarja ik kan het alleen afdwingen met een rechtzaak en dat is me gewoon te duur en mijn ouders ook.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum