- ankerplaat achterrem - koppelingskabel - koppelingshendel + hendelhouder - elastiek om het gereedschapssetje in het kontkapje vast te zetten - 2 afdichtdopjes voor op de voorpoten - dwarsstang waar de standaard aan vast zit - stabilisator voor tussen de voorpoten (hangt het voorspatbord aanvast) - achterlicht - vliegwielkapje - groot lucht-aanzuigrubber - cilinderkoppen 70cc airsal en orginele (evt. met thermostaat) - kettingspanners voor in de achterbrug - draaidopjes met bus voor in de tankkap - 2 veren in elkaar voor geloof ik de achterrem sensor - bout om bovernste kroonplaat aan de onderste kroonplaat vast te maken
verzenden is geen probleem en de onderdelen mogen voor een klein prijsje weg
normaal zit de accu in een rs toch niet vast? volgens mij kan je hem met dit elastiek ook niet vastzetten, want ik zou niet weten waar je de elastiek dan achter vast zou moeten haken.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum