Goedendag,
Bij deze bied ik mijn Aprilia MX te koop aan, aangezien ik deze niet meer gebruik. Ik heb deze altijd gebruikt voor woon-werk verkeer, maar ben nu bezig voor een auto.
De bromfiets heeft mij in de tijd dat ik haar gebruikt heb nooit in de steek gelaten. Het is altijd starten en lopen geweest.
Wat historie van de bromfiets,
zo'n 3000km geleden is het motorblok (professioneel) gereviseerd, ivm wat bijgeluiden uit het blok, daarbij zijn de volgende delen vervangen:
-Zuiger (Vertex)
-Krukas (Doppler race)
-Krukaslagers (SKF)
-Balansaslagers (SKF)
-Alle keerringen
-Koppelingsplaten (Doppler)
-Pakkingen
-Cilinder tapeinden+moeren
-Carter boutjes
-Koelvloeistof
-Motorolie
-Bougie
-Luchtfilterelement
-Zo'n 100km geleden zijn de remblokken voor en achter vervangen.
-Vandaag (03-11-2010) is de achterband vervangen voor een Michelin Pilot Sporty (95euro), en het zadel opnieuw bekleed(50euro).
Motorisch is de bromfiets helemaal origineel, alleen de prop is uit de uitlaat, de bromfiets rijd daardoor zo'n 70km/u. En er zit een andere einddemper op,dit is echter alleen gedaan voor het uiterlijk.
Wat het uiterlijk betreft ziet de bromfiets er zeker nog leuk uit, natuurlijk zitten er wel de gebruikelijke plekjes en krasjes op.Verder zijn er aan het uiterlijk nog de volgende dingen veranderd: SM voorspatbord en een KTM sx85 voorkap met een spotje, in plaats van de originele kapdelen. Deze heb ik er echter wel voor u bij!
Tevens heb ik een tijd geleden van hetzelfde type bromfiets een aantal onderdelen opgekocht bij een sloper, zoals een complete voorvork, voorwiel, achterwiel, rempomp en remklauw voor, achterveer en nog wat delen, dit kunt u er in overleg bij krijgen.
Al met al is het een hele leuke en betrouwbare bromfiets, die niet meer als nieuw is, maar er zeker nog strak uitziet, en nog een lange tijd mee kan.
Vraagprijs is zo rond de 1000euro.
Mocht u interesse hebben, dan hoor ik graag van u.
Mail word dagelijks bekeken, telefonisch ben ik alleen na 18u bereikbaar.
Met vriendelijke groet,
Marijn Nuij
Voor foto's zie:
http://link.marktplaats.nl/414648397