Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
[TK] Gianelli Enduro demper
Hallo,
Aangezien ik nu een fasmem heb, gaat deze de verkoop weer in Het gaat om een Gianelli Enduro einddemper voor derbi senda of aprilia sx. De demper kan ook op een MY of GPR in combinatie met een Gianelli tailpipe voor deze brommers.
Hij staat dus te koop als: - Of alleen de demper - Of demper + gianelli tailpipe + demperklem
(Gianelli embleem + popnagels krijg je derbij )
De demper is nog zo goed als nieuw zoals te zien is op de foto's heeft alleen lichte demperklem schade, maar die is zo slecht te zien dat ik het niet op de foto kreeg (alleen te zien met bepaalde licht inval).
Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
Re: [TK] Gianelli Enduro demper
Richtprijs vind ik altijd zo moeilijk, stel ik zeg 50 euro, dan gaat iedereen er toch onder bieden, en als ik dan zeg dat de richtprijs 60 is zodat ze minder bieden om uiteindelijk op 50 uit te komen krijg je weer het gezeik van: veel te duur blabla.
Maar ik hoop er iets van 50 euro voor te krijgen. Hij staat ook op marktplaats, daar heeft iemand zonet 45 euro geboden via de mail
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 17 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum