Hallo, met pijn in me hart bied ik mijn Aprilia SR te koop aan.
De scooter is met kenteken en alle papieren zijn in orde de eerste invoer was in 2005, ik verkoop me scooter omdat ik niet meer geintresseerd ben in scooters want ik heb een Derbi Senda gekocht.
De kilometer stand is ongeveer 16000 dit weet ik niet meer exact door me sporstuur.
Ik heb de scooter gekocht om het uiterlijk flink te veranderen en voor een groot gedeelte opteknappen.
Heb de scooter zelf altijd goed onderhouden en de oliepeil altijd goed in de gaten gehouden.
Motorisch:Cilinder: DR50
Caburateur: 17.5
Uitlaat: Technigas Next-R
Vervangen onderdelen:- Nieuwe gaskabel
- Nieuwe Remkabel
- Nieuwe Remschoenen
- Nieuwe Rolletjes (3.5 en 4.3)
- Nieuw benzine pompje+slangetjes
Uiterlijk- Str8 sporstuur met vooruitstaande clamp)
- Langere achterveer 320mm
- Voorspatbord van SR R
- Racegaas achter de kappen en voor de koplamp
Nadelen:- Kabelboom moet worden aangesloten en moet een accu in. Elektra werkt dus niet.
- Achterband is wel aan vervanging toe heb al een nieuwe liggen moet er alleen om gelegd worden.
- Buddyovertrek moet op een hoekje opnieuw vastgemaakt worden, dit is niet gebeurd omdat ik daar het gereedschap niet voor heb.
De scooter rijdt erg goed het blok is mooi afgesteld en trekt lekker op de topsnelheid is ongeveer 75@tomtom.
Heb nog nooit pech met me scooter gehad en hij heeft me altijd netjes naar me bestemming gebracht.
Ik ben vast nog wel wat vergeten maar de rest zien jullie wel op de foto'. Owja voordat ik het vergeet er gaat niks los in onderdelen weg.
En voor de oplettende kijker op sommige foto's zit er nog een Yasuni R onder maar die heb ik ondertussen alweer verkocht.

Vraagprijs is 400,-