hallo mensen hierbij verkoop ik mijn aprilia sx met veel onderdelen met pijn in me hart gaat ie weg maar moet plaats maaken voor me rijbewijs :(
ONDERDELEN wat er bij zit voorvork rood zadel km uitlaat ouwe achterbrug ouwe kabelboom 24mm spruistuk twin air filter nieuw voorspatboord nieuwe yz kap sx koplamp unit 50cc mk sp met 300 km er op
heb een poosje geleden helemaal op geknapt voor 800 euro is er aan gedaan wat is er gebeurd
frame zwart gepoedercaot. voetstepjes evo voorvork met nieuwe keringe nieuw kabelboom nieuw achterlicht nieuw aprilia sticker nieuw underseat nieuw tempratuur teller nieuw remblokken voor achter nieuw ketting nieuw voortandwiel banden 200 km oud
12000 km totaal setup is 500 km oud cilinder 300 vl6 membraam rhq krukas 19mm carb black 5plaat koppeling 50 km oud nieuwe blok olie
echt een hele mooie brommer staat mij niet in de weg bieden van af 2200 mijn email is jeffrey_hart_1@hotmail.com" onclick="window.open(this.href);return false; ben vast wel wat onderdelen vergeten mvg jeffrey hart
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
Re: speciaale aprilia sxv replica is er maar 1 van
Welke peter?
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum