|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
appiespainsno1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 01, 2009 12:18 pm Berichten: 18 Woonplaats: scherpenisse
|
 ik weet het niet meer
ik heb een probleem mijn brommer doet heel erg raar! ik heb 50 cc gianelli uitlaat sproeier 98. het is een aprilia rs 50 2007 model het probleem is zomaar ineens ontstaan als ik maak nie uit welke versnelling meer dan 9 duizend soms 10 duizend toeren rijdt dan blijft hij daar hangen net oftie valse lucht of te weinig benzine krijgt ofzo toen kwam ik erachter dan mijn luchtfilterslang gescheurd was dus ikke nieuwe gekocht en nieuw spruitstukrubber maar dit heeft allemaal geen effect ook nieuwe boegie enzo ma het helpt allemaal niks ik heb ook mijn luchtfilter schoongemaakt ook dit hielp weer geen reet. trouwens in zijn 6e versnelling moet ik net onder de 9 duizend toeren blijven en dan kan ik gewoon netjes 80 naar school gassen en geen probleem maar als ik net iets meer gas geef dan heb ik dat probleem en als je dan gas blijft geven dan valt ie op n gegeven moment terug in toeren tot ongeveer 8 duizend toeren en dan kan die t weer bijhouden egt vaag??
heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? want ik wordt helemaal gek van dat ding.
|
wo okt 14, 2009 1:04 pm |
|
 |
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
 Re: ik weet het niet meer
blijft ie nou in toeren hangen of zakt ie weg? of stottert ie bovenin?
wo okt 14, 2009 1:50 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Bartd
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 06, 2009 8:32 am Berichten: 37 Woonplaats: Brakel (gld)
|
Heb je je carburateur al helemaal schoongemaakt?
_________________ Zie mijn RS50 Spain“s No1: viewtopic.php?t=14163
|
wo okt 14, 2009 3:00 pm |
|
 |
appiespainsno1
ApriliaForum Member
|
Hij blijft gewoon hangen en het geluid wordt ook ineens heel anders en ja ik heb mijn carburateur al helemaal schoongemaakt.
|
do okt 15, 2009 7:45 am |
|
 |
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Deed 'ie het eerst ook?
Bougiekleur goed?
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
do okt 15, 2009 10:07 am |
Persoonlijk album
|
 |
appiespainsno1
ApriliaForum Member
|
mijn boegiekleur is sinds dat probleem iets aan de witte kant maar kan het niet aan mijn luchtschroef liggen?
|
vr okt 16, 2009 11:06 am |
|
 |
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Zou te veel lucht kunnen zijn. Of te weinig benzine.
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
vr okt 16, 2009 11:55 am |
Persoonlijk album
|
 |
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
of een combinatie 
_________________ http://instantboss.org/
|
za okt 17, 2009 5:59 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1