|
stotteren en klappen uit de uitlaat
Auteur |
Bericht |
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
 Re: stotteren en klappen uit de uitlaat
*Vincent* schreef: Heb je al het vliegwiel eraf gehaalt? Want het lijkt mij toch echt dat je spietje is gebroken hoor... ik bedoel, met dit soort symptomen kan ik me echt niks anders bedenken  is ook wat ik zou zeggen, kan niet missen lijkt mij 
_________________ Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500
|
di aug 11, 2009 6:23 pm |
Persoonlijk album
|
 |
11martijn11
ApriliaForum Member
|
*Vincent* schreef: Heb je al het vliegwiel eraf gehaalt? Want het lijkt mij toch echt dat je spietje is gebroken hoor... ik bedoel, met dit soort symptomen kan ik me echt niks anders bedenken  ja tuurlijk, dat spietje zal ook lekker gaan breken als het vliegwiel vast zit met een conische klemming.. komt door die tering begrenzer, dat of je je bobine kapot is of je spoelen
|
di aug 11, 2009 6:47 pm |
|
 |
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
ohja? als iemand met z'n steek/ringsleuteltje die moer vast draait kan het vliegwiel toch echt gaan klapperen en je spietje mollen.
zoiets moet gewoon goed vast zitten en dat word niet altijd gedaan. Zo'n konische passing heeft pas effect als er kracht op staat.
di aug 11, 2009 6:50 pm |
Persoonlijk album
|
 |
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
11martijn11 schreef: *Vincent* schreef: Heb je al het vliegwiel eraf gehaalt? Want het lijkt mij toch echt dat je spietje is gebroken hoor... ik bedoel, met dit soort symptomen kan ik me echt niks anders bedenken  ja tuurlijk, dat spietje zal ook lekker gaan breken als het vliegwiel vast zit met een conische klemming.. komt door die tering begrenzer, dat of je je bobine kapot is of je spoelen waarom breken er dan spietjes? juist omdat mensen zoals jij denken van oh hij zit toch wel vast en dat dan je vliegwiel je spietje door midden slaat 
_________________ bier is lekker
|
di aug 11, 2009 8:42 pm |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Precies wat MBgek zegt. Je moet er niet vanuit gaan dat je vliegwiel vast zit als de moer erop zit... er wordt heel veel druk uitgeoefent op dat spietje als het vliegwiel niet goed vast zit, en dan breekt hij uiteindelijk... ga nou eerst maar eens kijken of we gelijk hebben!!!
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
wo aug 12, 2009 1:39 pm |
|
 |
|